Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/20/24 in all areas

  1. @zallo Oamenii sunt diferiti, iar convingerile sunt si ele diferite. Fiecare este liber sa decida ce face cu banii sai. Totodata, el este singurul responsabil pentru deciziile luate. Atunci cand amaratul de roman cumpara un BMW second-hand drept vector de reprezentare si conformare sociala (spre ghinionul atat al acestei marci, cat si a entuziastilor de buna credinta), desi in fapt nu si-l permite, atunci trebuie sa isi asume consecintele - mai ales in cazul in care principalul criteriu de achizitie este chilipirul. Amaratul de român isi asuma un risc semnificativ, atunci cand decide sa cumpere un BMW vechi de 11 ani, cu motor N57 despre ale carui probleme specifice poate afla imediat cu o simpla cautare, cu un rulaj mare si probabil masluit, si dintr-o sursa atat de sigura incat dupa 2 saptamani incepe sa consume ulei. BMW nu are nicio obligatie de a construi masini care sa asigure o buna durabilitate si fiabilitate, in conditie de a "n"-a mana pe piata second-hand, la o varsta inaintata si cu un rulaj mult peste limita de garantie, doar pentru a fi in ton cu dezideratul amaratului de român. Pentru aceeasi suma de bani platita pe un BMW uzat si cu istoric nesigur, amaratul de roman are oricand optiunea de a cumpara orice alta marca de autoturism, in stare tehnica corespunzatoare. Gama de optiuni incepe cu Dacia Logan (cvasi) noua. Cand vorbim despre DPF off si EGR off, nu discutam despre aspecte vagi precum ecologia. Discutam despre o problema foarte serioasa, care afecteaza grav sanatatea noastra si a celor apropiati noua.
    3 points
  2. Bafta la vanzare. Topicul insa e cam moartea pasiunii. Personal cred ca schimburile duse la extrem, 4000km, nu ajuta decat sa arzi bani in plus, pe care ii poti pune bine merci la urmatoarea masina. Am avut de la 5000km un B58 si pana la 127k km am folosit planul de service inclusive. Acum are in jur de 150k si funcționează impecabil. La fel si in cazul masinii tale cu istoric austriac, primul schimb a fost sigur aproape de 30.000km. Si hai sa nu ne mintim ca la ei nu exista praf sau nu se conduce bara la bara in ore de varf
    3 points
  3. eu tot m-am interesat , si de la toata lumea am orimit acelasi raspuns. dupa Iunie(Iulie?) 2020 , BMW a facut ceva modificari la ECU si nu se mai poate rescrie asa de usor. Trebuie trimis undeva in Finlanda si costa undeva la 1000 de £ doar unlock-ul. stie cineva daca se poate face altfel si mai ieftin?
    1 point
  4. e treaba de "feeling", ca si fun fact M140ul meu e spate + manuala doar motorul difera fiind B58 si caroseria e mai "urata" .
    1 point
  5. Da, masina este G02, fabricatie 2020. ECU poate fi resoftat
    1 point
  6. mergi pe MHD sau bootmod3 ( in cazul de fata se poate transfera si licenta folosita de altcineva 1 singura data si iesi mai ieftin , undeva la 300E ajunge o licenta 'second')
    1 point
  7. Și eu mereu am schimbat uleiul mai repede 7-8k km, indiferent ca a fost bmw sau alta marca. Din păcate nu m a ajutat cu vânzarea, prețul îl face piața, care habar n am cât e la modelul asta, ce vreau sa spun este ca în afara de un pasionat care sa aprecieze, în rest, prețul va fi dictat de piață. Ce poți sa faci, tragi cât poți de preț și când chiar trebuie sa vinzi sau te resemnezi, cum a fost cazul meu, accepți o pierdere x, lași la preț pana începe sa sune telefonul.. Bafta la vânzare!!
    1 point
  8. Cine mai exact "nu toleram", tu sau forumul ? Eu de exemplu "le tolerez" desi am toate sistemele masinii ON. Oameni buni, vorbim in 70% din cazuri aici pe forum de masini vechi, masini neingrijite inca de la primul proprietar (maria-sa d-ul neamt, atat de laudat si ridicat "in slavi" de parca ala e un semi-zeu, nu un om ca si noi, astia "de rahat", romanii). Si intre nemti sunt oameni cu constiinta care stiu sa intretina un automobil dar la fel de mult si intre romani. Sau credeti ca intre nemti nu sunt si gunoaie de oameni ? Ca si pe aici uneori ? A fi responsabil de cum intretii o masina chiar de noua stiind ca la un moment dat o vei vinde cuiva de pe Planeta, asta nu tine de nationalitate ci de cultura, educatie, bun simt, omenie si cei 7 ani de acasa. Daca de ceva poate fi acuzat neamtul de rand este ca se increde in manualul masinii ..."da boss, schimbul de ulei il faci la 30 mii km. Da boss, Castrol, ce nu intelegi. Da, e normal sa iti dispara 1. . litru ulei la 1000 km Baga mizeria aia de Twin Power si esti asigurat". Si neamtul de rand chiar crede asta, nu are specificul romanesc de a-si pune intrebari, de a pune la indoiala. Asa scrie acolo, asa facem ! Si dupa 5 ani masina ajunge in Romania cu motorul praf. Si uite totusi ca amaratu' de roman se incapataneaza chiar si asa sa o puna pe linia de plutire desi ajunge la cheltuielile astronomice si total nerentabile pentru un rahat de masina din care insemnatate o are doar sigla. Veniti unii pe aici ca "nu toleram". Si-a cumparat omu' un BMW si incearca sa-l puna pe linia de plutire ...mentioneaza minusurile masinii si aminteste asta ca poate ajuta la o diagnosticare "de inceput", de undeva trebuie sa inceapa. Dar nu, noi cu pantalonii rupti in fund ne scarpinam in barba si o bagam pe aia ca "nu toleram", nu pozam in ecologisti si noi salvam Planeta ! Noi nu suntem in stare sa ne salvam pe noi ca natie, d'apoi Planeta ! Incercati unii sa mai iesiti din niste tipare care niveleaza circumvolutiunile creierului, nu tot ce va spune Statul chiar e si adevarat.
    1 point
  9. De aia se circula cum se circula pe autostrazi din cauza "voastra" ca mergeti cu 110, imediat incurcati si camioanele... mers la "consum" Sunt curios la un mers normal de 130-140, asa cum se circula normal pe autostrazi, ca de aia sunt autostrazi, cam care e consumul si range-ul real? Mai avem un pic si mergem dupa camioane pentru un consum si mai mic Pamflet. Tratati ca atare.
    1 point
  10. Experienta descrisa de BALA cu un diesel nu este corecta. Nu ai spus ce masina ai inchiriat sau nu am vazut. Problemele enumerate de tine nu le am la un X3 F25 20d cu 190 cp de ex. Chiar daca am 170 000 km cu el.. Asa oricine poate sa inchirieze o Dacia Spring EV si sa fie hateri, ca nu merge, ca nu pleaca, ca nu are range.... Este clar ca dupa o perioada lunga de obisnuinta cu un EV este mai greu sa te intorci la ICE si de aici sa te nemultumeasca diferentele de arhitectura. Iti respect parerea, e normal sa avem pareri diferite. Din punctul meu de vedere, masinile EV au recuperat la multe capitole unde masinile cu motorizare clasica (ICE) erau in frunte. Cu toate acestea, inca nu am vazut in realitate masini electrice cu care poti merge 600-700-1000 km cu o singura incarcare, la viteze normale de trafic. Cand o sa se fabrice in masa, vor castiga multi adepti. Cu toate ca exista riscul si atunci ca statia de incarcare sa fie ocupata. Si nu e ca la pompa de motorina unde in 10 minute se elibereaza. Astepti si astepti.....cam ca la spalatoriile auto. Cam 30 minute de masina pana iti ajunge randul. Pe mine asta ma ingrijoreaza pe langa autonomie. Lipsa incarcatoarelor.....
    1 point
  11. Daca in spate ai doar o lumine alba la mers cu spatele atunci ai o singura lumina rosia de ceata pe partea cealalta. Lumina alba e pe partea opusa soferului. Cea rosie e in spatele lui.
    1 point
  12. Un video foarte interesant
    0 points
  13. EGR doar original nu monta Wahler ce vine pe OEM ca o sa ai probleme, ca sa iti faci o idee, se strica astea OEM eu zic sa nu mergi pe AM
    0 points
  14. Pretul conteaza, asta cu schimb la 10k schimb la 15k km poti sa te trezesti cu cineva care sa comenteze(eu am patit sa spuna ca sunt schimburile facute la intervale mari) in rest daca ai modificari, de ce ai modificari daca nu ai de ce nu ai si tot asa , la mine concluzia a fost ca o mai tin m-a "ajutat" si o dauna care probabl in final va sari lejer de 5k eur si deja vanzarea va fi mult mai dificila, ca idee pe caca vertical apare dauna de ... 50 Eur inclusiv de aia am fost intrebat de ce fix dupa dauna masina a fost vanduta, nu cumva sunt 50k eur si masina a fost dauna?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.