Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/24 in all areas

  1. Gata ma, imi iau si eu ejnebun.
    2 points
  2. La 160km/h cam 11.5-12 consuma.la 180 probabil 13-14.Oricum la câte radare fixe au montat pe autostrăzi (încă nefuncționale) ar cam trebui sa ne limitam la max 160 zic eu sau măcar sa ne obișnuim cu viteza asta maxima.
    2 points
  3. Salut. Surprinzător, se pare că nu sunt singurul cu 140i. Al meu este din 2017, într-o configurație puțin atipică (cel puțin pentru România): 3 uși, tracțiune spate, cutie manuală. L-am luat de la primul proprietar, din Bremen, în 2019 pe la 25.000km. De atunci a mai făcut aproximativ 30.000km și a primit câteva upgrade-uri: grilă față negru mat, roți 359M și o evacuare completă custom. Evacuarea s-a făcut din rațiuni de sunet, aspect și greutate și mai puțin din motive de performanță. Downpipe-ul a păstrat dealtfel un catalizator redus (200 celule) pentru că nu-mi place sunetul de "țeavă goală" și nici mirosul de evacuare. Un scurt clip cu evacuarea puteți găsi aici. Roțile sunt o preferință personală (referință la E46 CSL, E36/8, E92 GTS), dar am păstrat și R267FG-urile originale. Am profitat și am făcut un upgrade și la gume. Cum s-a mai spus, runflat-urile cu care vine din fabrică sunt destul de proaste. Modelul va deveni probabil un clasic în timp, fiind ultimul exemplar dintr-o specie rară (hatchback cu tracțiune spate). În rest, motorul face cam 75% din mașina asta.
    1 point
  4. Da, dar el vorbeste de un motor M47, nu N. M47 accepta si LL01 fara probleme, e in TIS. Pe de alta parte, faptul ca ai schimbat 3 lucruri de-odata (norma de ulei, marca si vascozitatea) inseamna ca de fapt nu stii ce a cauzat reducerea consumului de ulei. Dupa cum se poate vedea si la masina cealalta, unde doar schimbarea marcii de ulei a avut exact acelasi efect
    1 point
  5. zi zau @zallo Atunci cum se face ca teava la un E90 fara DPF e neagra pe interior iar cea de la un Euro 6 as pune limba pe esapament si nu m-as murdari!? Citeste, informeaza-te in privinta a ce se intampla intr-un filtru DPF si apoi comenteaza. Inceteaza sa mai tii partea unora cu ideile exprimate mai sus. Te rugam frumos nu mai improsca ca pute... Un lucru sa fie clar, una polueaza mult mai mult decat alta! Iar daca mai continui sa aberezi ca s-a mutat poluarea (pe acest subiect DPF - nonDPF) vei primi exact aceiasi replica copy-paste de la mine. Deja sari calul..
    1 point
  6. Nu ar strica sa I faci o diagnoza cu ISTA pentru a vedea daca este stocata vreo eroare, ca sa ai un punct de pornire.
    1 point
  7. Sfatul meu este sa iti cumperi direct 430i si ai terminat problema. Altfel riscul de a nu functiona ceva cum trebuie este prea mare la modificarea pe care o doresti. Nu e mai simpla o resoftare la 420i ?
    1 point
  8. Am primit și eu oferta de la A-team pentru a mea cu B58 510-520cp cu 800nm cu test dyno before after și vmax off.Ca idee X5 45e ajunge la 250km/h și se plafoneaza probabil electronic.
    1 point
  9. Rar merg asa, ca urla animalele de companie, sotia si boracul, nu le place viteza.......
    1 point
  10. si daca mergi si tu ca un om normal cu 160 180 cat ia?
    1 point
  11. Recent intors din Grecia si a fost o placere sa merg cu ea asa la drum lung, fara nicio problema, consum: Craiova- Calafat cu bateria plina pe modul hybrid 4.5% , ajuns la destinatie cu 8%, medie viteza 84 km iar la intors cu 9.5%. Cred ca ca si la diesel aveam asa consum :)), ideea cu masina asta sa nu sari de 130-140 km/h :))
    1 point
  12. Mie imi place de tipul asta, mi se pare ca are o abordare de bun simt in general. Si ce spune aici (despre piata din uk, dar multe se aplica si in EU) are sens.
    1 point
  13. ....dacă mai umbli puțin mai turată cu ea ,scapi de bec,ia foc.Nu ar fi prima. Cum pana mea umbli de anul trecut asa cu ea fără să faci un tester..?
    1 point
  14. EGR-ul nu functioneaza cu gaze "nearse" ca doar nu e conectat prin teava ce trece prin racitor la filtrul epurator ...ci functioneaza fix cu fum de esapament, fum din care o parte e intors in admisie si o umple toata de rahat. A fost "găselnita" gasita de ingineri pentru "cica" a reduce poluarea in aglomerarile urbane unde se sta mult in trafic la turatie de relanti. Atunci e activ EGR-ul (deschis ritmic prin impulsuri), in rest, in turatii e inchis. Oricum, si EGR-ul diesel si DPF-ul sunt doar "gaselnite" ca vezi Doamne, "eco" si salvam planeta. In realitate nimeni nu salveaza nimic. Poluarea reala nu o facem noi cu trotinetele noastre dar asta e alta discutie. Iau un exemplu simplu: - 2 motoare diesel identice, sa zicem chiar M47, 2.0, fara DPF (euro 4) si un altul cu DPF (euro 5) de aceeasi putere (hai, 163 cp) Care e diferenta ecologica intre ele ? Pai sa vedem: Ambele motoare in acelasi regim de exploatare scot (teoretic) prin supapele de evacuare aceleasi reziduri, doar ca la motorul fara DPF rezidurile se depun pe evacuare si ce nu se depune este eliberat continuu metru cu metru "in spate". La motorul cu DPF toate acele reziduri sunt colectate de filtru particule si periodic li se dau foc. Credeti ca daca ard, dispar definitiv si total ? Nu, in urma arderii lor rezulta tot oxizi, cenusa, gaze si caldura. Doar ca acest sistem are nevoie sa functioneze de turatii si temperaturi mai mari. Cu alte cuvinte, si sistemul EGR si cel DPF a fost inventat oarecum sa reduca cat de cat poluarea in aglomerarile urbane si stat "bara la bara" ...dar asta nu inseamna ca ai redus poluarea ! Inseamna doar ca ai conditionat-o de turatii si temperaturi mai mari pe care le obti mai mult pe drum liber, adica in exterior, adica ai mutat-o in afara orasului. Dar de poluat tot polueaza ! Si atata timp cat avem miscari de mase de aer pe pamant (adica vînt), nu prea vad unde e farmecul ecologic. Prin comparatie este aceeasi gaselnita ca si cu masinile electrice. Practic doar s-a scos poluarea din oras ...insa din oras nu se vede ca producerea de mai mult curent genereaza poluare in afara oraselor, distrugerea ecosistemului (indiferent ca vorbim de hidro, termo sau nuclear) ca sa nu mai amintesc de industria producerii bateriilor cat si de reciclarea lor. Adica indiferent ca vorbim de EGR, DPF sau electric, singurul rezultat aparent notabil este scoaterea poluarii in afara oraselor ...dar poluarea ramane.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.