Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/25/24 in all areas
-
Salutare tuturor! După aproape 5 ani de Mercedes mǎ întorc la prima dragoste. Deși am avut în familie constant câte un BMW ca mașina personală nu am mai luat niciunul de la vechiul e90 care a stat ceva ani la mine. Proaspăt posesor de g30 530e, destul de încântat de mașină și bucuros ca am găsit un exemplar aproape cum mi l-am dorit. M-am uitat strict de hybrid pentru ca am unde sa il încarc și merg multe drumuri scurte cu mașina. Bătălia s-a dat între Lexus și BMW însă cutia CVT de pe Lexus m-a făcut să îl șterg de pe lista. Numele de Beko vine de la faptul ca masina e Alpine Weiss, M-sport interior exterior și prima oară când am văzut-o live in contrast cu asfaltul închis mi s-a părut foarte mare comparată cu un g30 pe alta culoare. 2019/03 fabricație, ID6 și bateria de 9,6kw dar doar 57000km și aproape full in adevăratul sens al cuvântului. O sa scriu ce ii lipsește inițial și după trec la opțiuni : Bowers, soft-close pe uși, Night Vision, nu are ionizator/parfum interior, HomeLink și direcție pe spate. Din categoria cu ce să ne lăudam: Park Assist+ , Driver assist+ , pachet Shadowline, suspensie adaptiva, Sensatec pe bord + uși, pachet butoane ceramice, scaune de piele confort full electric cu memorie, încălzite , ventilate și cu masaj, trapa, Harman Kardon, BMW Display Key, climă digitală 4zone+ încălzire banchetă, pachet lumini interior exterior + ambiental ( praguri M luminate, puddle lights etc ), perdeluțe spate, privacy de fabrică + din câte am înțeles e și cu geamurile acustice ( au o tenta verde si nu se aude nimic în ea cu geamurile închise) , volan electric și încălzit, ceasuri digitale full, heads-up display +++++ Masina are ca proveniență inițială Germania, însă a fost luată de la un dealer din Danemarca. Povestea e cam așa: a fost cumpărată de dealer pentru revânzare acolo însă din cauza taxelor foarte mari nu s-a vândut și a fost repostată pentru export. Un singur proprietar în acte, doctor aparent. Mașina a fost cumpărată cu actele de Germania, nu a fost niciodată înmatriculată în Danemarca și a mers aproximativ 500km cu numere de dealer pe acolo ( din câte mi s-a spus o folosea ocazional proprietarul dealership-ului cu numere de dealer ) . A fost întreținută doar la BMW cu full istoric ( CarVertical e degeaba și nu arată nimic dar am scos istoricul de la BMW) . O singură daună raportată la BMW , înlocuit un far/proiector de ceață + bară față și niște plastice pe dedesubt / spălător de far, nimic serios, nimic cu airbaguri sau părți importante,aripa a fost neatinsă . Reparată impecabil, nicio diferență. Nu mai sunt omul mașinii neatinse, sunt conștient ca Bucureștiul nu e un mediu ideal și atât timp cât nu e structural și e reparată bine nu am nicio problemă cu asta. Mașina a avut tot la BMW în Germania înlocuit parbrizul + revopsire capotă față pentru urme de pietre. Prețul a fost unul bun după ce am urmărit piața mai multe luni și combinația de opțiuni + km m-au făcut să trec peste acea daună mai ales ca e reparată la BMW și am avut încredere ca nu se va vedea. Mașină am cumpărat-o fără să o văd live, câteva poze + un filmuleț . Cam 3 săptămâni a durat procesul cu actele + transportul. Mari emoții pentru mine așteptând să o văd prima oară. Garanție dată de dealer doar 6 luni, BMW Germania a confirmat 8 ani garanție pe hybrid însă nu știu cat e în realitate și de la noi am auzit povești diferite. Bă ca e de 6 ani, ori 7, ori 8. Bateria are range la full aprox 29-30km, dacă e foarte cald am văzut ca scade în 25-26. Fără AC ( seara prefer metoda trapa/ geamul deschis, range se duce spre 38-40km. Impresionant ținând cont ca peste tot m-am uitat și nu pare sa aibă bateria hybrid “mare” și nici in istoric nu apar înlocuite. Eu sunt fericit și cu cei 25km ziua cu AC pornit, am nevoie de mă scutească de un drum de 5km bară la bară, atât. După o reîncarc fără probleme. De când am luat-o: ulei proaspăt (deși era schimbat de doar 3000km), schimb lichid de frâna, verificare generală (nicio problemă/eroare) , diverse codari ( inclusiv ceasurile de Alpina pentru ca mi-am dorit turometrul mereu acolo ), update iLevel la reprezentanta pentru CarPlay full screen, date jos badge’urile 530e/edrive și încă mă gândesc dacă sa dau jos și M’urile de pe aripi, nări negre lucios și un eleron Maxton pe portbagaj ca părea prea alb. Urmează în septembrie un detailing interior + protecție pe bord și scaune, un polish ca are urme de la spălătorie (probabil spălată la perii), PPF pe faruri + bară + capotă + aripi și un chargepipe. Inca sunt indecis dacă să îi pun si un cold air intake de la MST, mașina oricum va primi un soft stage 1 curând care o transforma într-un alt tip de animal. Codul motor e B48B20A pe ea, verificat după stanță, nu a fost să fie cu B dar e ok, nu urmăresc mai mult de 350 cai după soft mașina fiind RWD. Am exclus xDrive din start, nu își are rostul pentru mine. Pun și poze din configurator + una din interior, nu mă lasă forumul să urc altele ca au mai mult de 1mb. Dacă știe cineva cum pot să urc poze mai ușor rog să îmi spună, nu am mai intrat pe aici de ani. Imi cer și scuze pentru eventuale greșeli, scriu de pe telefon fiind momentan plecat în vacanță.3 points
-
@StefanTd cine va lua masina sigur va fi un pasionat, ca doar nu e un 520d cautat de toti samsarii, iar acel pasionat sigur va intelege si va aprecia intretinerea corespunzatoare! Nu ti mai bate capul2 points
-
Salut, motorul N47 este foarte fiabil daca e bine intretinut si ii faci distributia aia la 200K km. Eu am un F31 cu acest motor de 70 000 de km si inafara de consumabile n-am bagat un ban in el. Revizii la 15K km si aia e1 point
-
Buna tuturor! Am achizionat recent urmatoare masina: X3 F25 2013 2.0d 184 cai automata (cod motor N47D20C). Masina este import din Germania, a avut un singur proprietar pe RO care a dus-o de la 140K la 180K km. Pentru linistea si pacea mea sufleteasca (si pentru ca trebuia in unele cazuri) am schimbat urmatoarele: Kit Distributie Turbina Clapeti Ulei + Filtre Tampoane motor Diferite garnituri + cot apa Asta a fost doar pe partea motorului, urmeaza si o verificare amanuntita si la tot ce tine de roti si suspensii. Acum ca am terminat cu prezentarea masinii, as vrea sa zic ca este prima data cand detin BMW si SUV, masina imi place foarte mult si doresc sa am grija de ea. As dori daca se poate niste sfaturi de la cei mai experimentati, la ce sa ma astept si cum as putea sa previn anumite (cunoscute) probleme. Las si o poza cu masina: Va multumesc anticipat!1 point
-
Depinde și de orele de funcționare ale motorului, nu doar km, una e sa faci 10k km în oraș și alta pe autostrada.1 point
-
1 point
-
Recomandarile producatorilor sunt explicate foarte in detaliu de catre Vlad Micsunescu de la Atelierul de detailing . Sunt multe motive si avantaje pentru producator de ce recomanda revizii la un interval asa de mare.. Nu e vorba doar de a fi pasionat BMW ca sa faci revizii dese. Producatorii ofera acele intervale maximale cat sa se asigure ca masina atata timp cat este in garantie nu va avea probleme pe partea de lubrifiere, sunt taxati drastic de Uniunea Europeana in legatura cu deseurile de ulei + alte motive, asa cum am zis, Vlad a explicat destul de bine. Ca referinta, poti verifica sa vezi ca in USA intervalele de schimb sunt mult mai mici. Unul din acele site-uri de analize este oil-club.de. Este o comunitate destul de mare in jurul acestui subiect. Daca niste analize de ulei uzat nu te conving.. mna.. atunci fiecare, asa cum am zis, face cum considera. Problema poate nu va fi pentru tine, insa va fi pentru urmatorii prorpietari care vor avea de investit. Precedenta masina a fost un F30 335d N57 cu 2 turbine, motorul ce se presupune ca are probleme pe cuzineti (dupa multi experti).. reviziile pe care le-a facut vechiul proprietar de la km foarte putini la 8000-10.000km + reviziile facute de catre mine intre 5000-6000km, au dus la un rezultat excelent pentru cuzinetii de la palier care tot pica pe la mai multe masini cu acest motor.. Iti pot trimite poza sa vezi uzura cuzinetilor la 204.000km aproximativ si nu s-a mers mereu incet cu masina.. :))) In baza la ce spui ca este exces de zel? Poti urmarii o persoana de pe acest minunat internet, il cheama Sreten sau canalul de YouTube M539 Restorations si vezi acel baiat care face exces de zel de asemenea ce zice. Motoarele pe benzina, cel putin cele de la BMW merg foarte incins, N55 merge intre 117-120+ grade, uleiul se degradeaza mai rapid vs un diesel care merge la 100 grade. Cu Ravenol REP, mie mi-au scazut putin temperaturile (112-118) insa tot incinsa este pentru ca termostatul deschide foarte tarziu (asa este conceput), daca nu-i faci upgrade la cel de la Mosselman. In functie de masina faci si schimburile de ulei, eu pana si la masina daily un obosit Ford Focus 3 1.6 tdci, fac schimburile la 8000 km.. Eu personal nu as cumpara masini, in special ce ofera o anumita performanta si incurajeaza un regim de mers mai sportiv, cu revizii facute la 10.000km sau mai mult.. Multumesc, in legatura cu "PS-ul", insa descrierea cuprinde o parte din istoricul real al masinii, nu sunt fraze pompoase doar de dragu de a prinde pe cineva :)). Acum cine considera ca masina are probleme avand revizii dese.. sa achizitioneze una cu revizii la 10.000km sau mai mult, eventual si cu soft facut si ne auzim pe la 200.000km, sa vedem cum se prezinta. Sunt cazuri de N55 cu cuzineti plecati la plimbare, dar acelasi mit ca la N57.. ingrijire precara , dar treaba cu ingrijirea se aplica la orice motor, nu degeaba este o vorba "viata motorului, este uleiul".1 point
-
Intervalele date de producator sunt doar sugestii maximale... aia nu inseamna ca ii faci rau unui motor daca schimb uleiul la 10 sau 15k. E chiar indicat si sanatos sa l schimbi mai.des! Dar in mod normal romanii vor o.masina cu 150k 200k km ( deh, buget ) sa fie tzipla, cu doar 5 sau 6 revizii...1 point
-
UP! Treaba e clara ...pe aici se intreaba doar masini sub 250k km si motor 2.0 De curiozitate am pus filtrare pe autovit 400k km si marca BMW, orice model de BMW. Au aparut doar 13 anunturi, din care culmea, cel mai nou 2015 avea si cei mai multi ..470k km :))))) M-am dus pe olx, aici puzderie. Zic hai ca le-am gasit, am pus filtrele si-am adaugat dupa 2011, au scazut brusc din 200 la 26 de anunturi. Iar din astea 26, cele cateva ce le-am deschis aveau gresit adaugat un 0 la final, adica omul in loc de 200000 a pus 2 mil km Jaleeee. Si eu care ma bucuram ca motoarele astea noi rezista cel putin milionul de km. Gata ca v-am plictisit. La mine 403 000 km in crestere1 point
-
Cam asa ceva… la ce foame de bani e la buget taie astia macaroana cat de curand la mild hybrid-uri dar nu pana in alegeri.1 point
-
Mersi și cu X3 și pana la urma ia ce iti place, dacă stau sa mă gândesc eu căutăm 330e și am luat 140ul1 point
-
Absolut. Distantele scurte omoara, descarca bateria fara a o incarca la loc. Nici 45 de miniye de condus nu incarca o baterie, la jumatatea vietii ei... Sfatul meu absolut, daca folosesti masina pe distante scurte TREBUIE sa incarci, TII INCARCATA bateria! La 1-2 saptamani o pui la incarcat la un incarcator dedicat. Daca bateria masinii este pentru AGM, atunci ii cumperi incarcator pt baterie AGM. Salvezi viata bateriei daca aceasta este permanent incarcata. La tine pe masina pe distante scurte nu se incarca suficient; te ssigur.1 point
-
Unii râdeau de mine când spuneam ca nu o dau la țigani sau la unu care ma ia de sus ca banu e la el. Contează și prețul dar pana la un punct, uneori contează și bunul simț.1 point
-
Pret final 20500 euro. Multumesc tuturor pt sfaturi si BMW Club pt gazduire.1 point
-
1 point
-
De curand, vrand sa fac geometria directiei, am aflat ca am joc la roata stanga fata, joc ce provine de la caseta de directie. Informandu-ma si pe forumuri straine am aflat ca e o problema comuna la F25. La atelierele diverse ,reparatia cu kit aftermarket costa 1500 lei iar o caseta noua costa cam 8-9000 lei. Dar am vazut pe cateva posturi straine ca acest joc din caseta se mai poate regla, de la un surub de pe caseta. Am fost la un mecanic local, a vazut problema, a strans cu un torx tubular parca de 16, putin de tot vreo, 2-3 grade si acum masina are directia foarte precisa si stabila cum nu am avut-o niciodata, si nici joc in roata nu mai am (ridicata - verificata pe cric ..). Inainte se mai auzeau troncanituri in coloana de directie/ caseta, la drum denivelat de piatra sau cand miscam de volan cu motorul oprit iar acum nu se mai aude. Sper sa fi scapat ieftin si sa nu mai apara prea curand jocul si zgomotele . A mai patit cineva asta?1 point
-
Va salut ! Am rezolvat problema. Am demontat rezervorul. La fiecare pompa are cate un filtru/sită. Se pare ca cea de la parbriz era cea mai incarcata. Toate erau incarcate cu o mazga verde...probabil de la lichid prost... Am curatat sitele si am spalat in cada rezervorul cu dusul...maine dimineata ma apuc de remontat torul la loc ca acum s-a lasat intunericul si am lumina slaba....si ochii nu ma ajuta deloc. Atasez poze ! Multumesc ! Stima !1 point
-
Degeaba nu este pus surubul acela acolo la vedere ... S-a insemnat cu markerul pozitia initiala a surubului si apoi cu o cheie potrivita si anume un torx tubular de 16 20 (nu incercati cu inelare sau altfel) s-a invartit de acel surub, s-a strans, circa 3 grade. 3 grade dintr-un filet, adica f putin, nu stiu cat are sa dauneze. Dar e bine de stiut sa o faceti la un mecanic autorizat si sa insemnati pozitia initiala cu un marker pentru orice alt dubiu ulterior . Asa am vazut pe niste forumuri straine, cautati si voi " Bmw F25 steering rack adjustment ". Cand altii schimbau caseta la reprezentanta si dupa 10 zile iar la facea zgomot, unii doar o reglau putin si ramanea buna, fara joc. E ceva de teflon in caseta, care se mai uzeaza si d-aia mai trebuie stransa.1 point
-
Cine doreste detalii sa imi dea un mesaj in prv si trimit poze pe whatsapp . @ bogdan p , e clar nu stii ce spui in cazul asta(eu iti zic ca se strange ).1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00