Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/26/24 in all areas
-
Eu as mai tăia și din descriere, de exemplu spui ca ai făcut schimbul cu ravenol la 5mii km. F bun. Dar apoi începi sa lauzi uleiul, ca e cel mai bun etc, eu personal as tăia asta și în general as mai ajusta pe ici pe colo, și cu parcarea și cu benzina chiar și cu pasiunea. Cel puțin pe autovit. Vrei sa scoți în evidenta ca mașina e întreținută, foarte bine, da lasă l și pe cel care vine sa o cumpere sa descopere asta, știi cum e bancu ala cu vaca la târg, începe sa o laude și pana la urma nu o mai vinde. Inca o chestie asa mai mult de discuție, nu știu dacă se aplica la tine, în iarna am pus f ul la vânzare 3mii manual cu 12 mii, am avut 10mii pe ea și am sfârșit în vară de am vândut o cu 7500.Tu știi ce preț ai, cum e piața, dar sa socotești bine ca poate pt un eleron de 700e riști sa stai încă 6luni la vânzare.5 points
-
chiar nu am fost ironic , evident faci ce vrei , uneori am schimbat si eu la 7k , nu am simtit vreo schimbare , nici nu aveam cum .Genul tau de masina poate fi apreciata doar de un pasionat extrem similar , nu stiu ce sa scoti de pe ea sa scazi pretul radical 2-3k . Eu as tine cum e si va aparea si omul potrivit , la marja de negociere la care esti pregatit sa plece sau poate ceva extra . EU cand am simtit ca e omul potrivit si nu vreun bochetar care cauta bun si ieftin am preferat sa las anumite lucruri .Mai era un pasionat cu Scirocco o facuse in 32k , nu stiu ce nu upgradase , a scos pana si manerele de pe usi ca sa o poata vinde , airride etc .Eu nu vad pretul tau chiar jale comparativ cu ce e pe piata si oricum masina are un target f limitat2 points
-
@StefanTd cine va lua masina sigur va fi un pasionat, ca doar nu e un 520d cautat de toti samsarii, iar acel pasionat sigur va intelege si va aprecia intretinerea corespunzatoare! Nu ti mai bate capul2 points
-
1 point
-
Eu cred ca europenii, japonezii inca vor sa mai mulga ICE-urile cat pot si de asta nu se focueaza foarte serios pe EV.1 point
-
Salutare tuturor! După aproape 5 ani de Mercedes mǎ întorc la prima dragoste. Deși am avut în familie constant câte un BMW ca mașina personală nu am mai luat niciunul de la vechiul e90 care a stat ceva ani la mine. Proaspăt posesor de g30 530e, destul de încântat de mașină și bucuros ca am găsit un exemplar aproape cum mi l-am dorit. M-am uitat strict de hybrid pentru ca am unde sa il încarc și merg multe drumuri scurte cu mașina. Bătălia s-a dat între Lexus și BMW însă cutia CVT de pe Lexus m-a făcut să îl șterg de pe lista. Numele de Beko vine de la faptul ca masina e Alpine Weiss, M-sport interior exterior și prima oară când am văzut-o live in contrast cu asfaltul închis mi s-a părut foarte mare comparată cu un g30 pe alta culoare. 2019/03 fabricație, ID6 și bateria de 9,6kw dar doar 57000km și aproape full in adevăratul sens al cuvântului. O sa scriu ce ii lipsește inițial și după trec la opțiuni : Bowers, soft-close pe uși, Night Vision, nu are ionizator/parfum interior, HomeLink și direcție pe spate. Din categoria cu ce să ne lăudam: Park Assist+ , Driver assist+ , pachet Shadowline, suspensie adaptiva, Sensatec pe bord + uși, pachet butoane ceramice, scaune de piele confort full electric cu memorie, încălzite , ventilate și cu masaj, trapa, Harman Kardon, BMW Display Key, climă digitală 4zone+ încălzire banchetă, pachet lumini interior exterior + ambiental ( praguri M luminate, puddle lights etc ), perdeluțe spate, privacy de fabrică + din câte am înțeles e și cu geamurile acustice ( au o tenta verde si nu se aude nimic în ea cu geamurile închise) , volan electric și încălzit, ceasuri digitale full, heads-up display +++++ Masina are ca proveniență inițială Germania, însă a fost luată de la un dealer din Danemarca. Povestea e cam așa: a fost cumpărată de dealer pentru revânzare acolo însă din cauza taxelor foarte mari nu s-a vândut și a fost repostată pentru export. Un singur proprietar în acte, doctor aparent. Mașina a fost cumpărată cu actele de Germania, nu a fost niciodată înmatriculată în Danemarca și a mers aproximativ 500km cu numere de dealer pe acolo ( din câte mi s-a spus o folosea ocazional proprietarul dealership-ului cu numere de dealer ) . A fost întreținută doar la BMW cu full istoric ( CarVertical e degeaba și nu arată nimic dar am scos istoricul de la BMW) . O singură daună raportată la BMW , înlocuit un far/proiector de ceață + bară față și niște plastice pe dedesubt / spălător de far, nimic serios, nimic cu airbaguri sau părți importante,aripa a fost neatinsă . Reparată impecabil, nicio diferență. Nu mai sunt omul mașinii neatinse, sunt conștient ca Bucureștiul nu e un mediu ideal și atât timp cât nu e structural și e reparată bine nu am nicio problemă cu asta. Mașina a avut tot la BMW în Germania înlocuit parbrizul + revopsire capotă față pentru urme de pietre. Prețul a fost unul bun după ce am urmărit piața mai multe luni și combinația de opțiuni + km m-au făcut să trec peste acea daună mai ales ca e reparată la BMW și am avut încredere ca nu se va vedea. Mașină am cumpărat-o fără să o văd live, câteva poze + un filmuleț . Cam 3 săptămâni a durat procesul cu actele + transportul. Mari emoții pentru mine așteptând să o văd prima oară. Garanție dată de dealer doar 6 luni, BMW Germania a confirmat 8 ani garanție pe hybrid însă nu știu cat e în realitate și de la noi am auzit povești diferite. Bă ca e de 6 ani, ori 7, ori 8. Bateria are range la full aprox 29-30km, dacă e foarte cald am văzut ca scade în 25-26. Fără AC ( seara prefer metoda trapa/ geamul deschis, range se duce spre 38-40km. Impresionant ținând cont ca peste tot m-am uitat și nu pare sa aibă bateria hybrid “mare” și nici in istoric nu apar înlocuite. Eu sunt fericit și cu cei 25km ziua cu AC pornit, am nevoie de mă scutească de un drum de 5km bară la bară, atât. După o reîncarc fără probleme. De când am luat-o: ulei proaspăt (deși era schimbat de doar 3000km), schimb lichid de frâna, verificare generală (nicio problemă/eroare) , diverse codari ( inclusiv ceasurile de Alpina pentru ca mi-am dorit turometrul mereu acolo ), update iLevel la reprezentanta pentru CarPlay full screen, date jos badge’urile 530e/edrive și încă mă gândesc dacă sa dau jos și M’urile de pe aripi, nări negre lucios și un eleron Maxton pe portbagaj ca părea prea alb. Urmează în septembrie un detailing interior + protecție pe bord și scaune, un polish ca are urme de la spălătorie (probabil spălată la perii), PPF pe faruri + bară + capotă + aripi și un chargepipe. Inca sunt indecis dacă să îi pun si un cold air intake de la MST, mașina oricum va primi un soft stage 1 curând care o transforma într-un alt tip de animal. Codul motor e B48B20A pe ea, verificat după stanță, nu a fost să fie cu B dar e ok, nu urmăresc mai mult de 350 cai după soft mașina fiind RWD. Am exclus xDrive din start, nu își are rostul pentru mine. Pun și poze din configurator + una din interior, nu mă lasă forumul să urc altele ca au mai mult de 1mb. Dacă știe cineva cum pot să urc poze mai ușor rog să îmi spună, nu am mai intrat pe aici de ani. Imi cer și scuze pentru eventuale greșeli, scriu de pe telefon fiind momentan plecat în vacanță.1 point
-
@RaYn3 Eu am căutat mașina asta cam 5 luni. Când am luat-o nu era niciuna similară pe tot internetul ca raport an/km/dotări/pret. Sunt foarte pretențios la configurație și deși trec peste lucruri gen culoare sau anumite opțiuni rare mereu mi-am dorit mașini “cu de toate” tocmai ca să evit ce am făcut cu primul BMW cumpărat aproape chel și vândut aproape full. (Mai aveam să îi pun trapa și kit M pe care îl țineam în garaj de ceva luni din lipsă de timp să las mașina la vopsit ). Doar bordul ce rămăsese al ei în rest nimic din interior nu mai era din fabrică tot dorind să îi adaug opțiuni. Nu m-a interesat neapărat să fie din reprezentanta BMW, am căutat să fie de la un dealer ok (Danemarca încă nu e plină de turci etc.) , să aibe opțiunile pe care le voiam eu neapărat și km ok. Reprezentantele la nemți mi s-au părut scârboase ca relație cu clienții, nu au fost dispuși la negocieri, comunicare greoaie și de multe ori și mașinile lor ascundeau câte ceva. Ba cauciucuri uzate, la ei 4mm e admis ca ok. Ceream seriile de caroserie să le verific și brusc deveneau absenți, zici ca voiam sa imi dea poză după buletin. Vorbesc despre dealeri măricei, B&k, Schubert motors, care au zeci de mașini BMW în stoc constant. CarVertical mi-a arătat o singură intrare în reprezentanta la 49000 și dauna din față ca fiind lateral dreapta. Când vezi daună 5-7000e pe centru-dreapta te sperii gândindu-te ca a fost lovită lateral ( airbaguri, uși, structura de rezistență afectat etc. ) când în realitate mașina are o daună pe ea însă doar farul înlocuit gol e 3000e. Mai adaugă la asta o bara M nouă, grile, un proiector, diverse plastice mici + manopera și lejer ajungi la suma declarată de CarVertical. Totul pentru un accident care nu a afectat capota sau aripa deci probabil ori a lovit pe cineva încet la semafor 10-15km/h ori a dat cu ea și a luat ceva după el. ( zgâriat un stâlp, altcineva care l-a lovit în parcare ) Nu știu de ce arată așa, probabil BMW nu le mai dă acces la baza lor de date cu intrările de service. Nu pot spune ca am luat mașina chiar în blind, blind este luată de la licitație cu orice risc asumat. Am primit poze cu ea, video cu detaliile cerute + test de drum, o mică garanție, am verificat istoricul la BMW și până la urmă fiind încă o mașină relativ nouă cu km puțini am avut încredere ca mare lucru nu are ce să aibă. Mi-a plăcut de dealer, a fost 100% sincer cu mine și cu chestiile bune și cu chestiile rele, mi-a zis de la început care e treaba cu mașina, am verificat ulterior ce a zis și s-a confirmat. Am negociat puțin, per total o experiență plăcută și avantajoasă pentru mine și pentru ca Danemarca are 25% TVA și eu am luat mașina pe firmă. Îți sugerez să te bazezi pe istoric de reprezentanta mai degrabă decât CarVertical. Eu am avut de ales dintre Beko și un LCI 2020 sfârșit cu aprox 5k euro mai scump, 93000 vs 57000 și mai slab dotat ( interior sport vs comfort, fără masaj și alte nebunii , fara ceramic, fără perdeluțe, fără display key dar cu Bowers în loc de HK ) . Eu vin de pe 3.0 v6 diesel deci nu aș mai fi luat diesel 4cyl orice ar fi fost. Ca mașină am mers și cu 530i și 530e, am avut și un 330e de la Bavaria la drive-test o scurtă perioadă să văd cum mă împac cu hybrid’ul. Pentru mine și nevoile mele a fost cea mai logică soluție să iau 530e. Portbagaj mai mare ca 3’ul, materiale mai ok, mai confortabilă, opțiuni posibile mai multe. 3’ul e mai fun de condus dar trăiam cu mai multe minusuri 80% din timp să mă bucur de câteva plusuri mult mai rar. Dacă mergi ca mine mai mult în oraș îți recomand să ștergi de pe listă orice e cu D în coadă. Mult mai puține probleme pe benzină, fără DPF, fără adblue, fără probleme de mers subturat, motoare mai reusite fără probleme de distribuție, EGR, injectoare. În plus ai șanse mult mai mari de a lua cu km puțini o benzinara și diferența de consum nu mai e așa mare ca odinioară. Bonus 530i mănâncă 525d’ul din orice unghi ca masina, poate doar consumul sa fie avantajos pe 525d. Noi avem și un X5 F15 25d in familie de ceva ani și tocmai ce îi schimbăm turbinele a2a oară în 212000km ( prima oară a fost la 80k ). Am preferat să iau mașina 2019 din simplul motiv ca la 57000 km șansele de a sari o revizie, de a avea încă una făcută la 30k “cum fac nemții” sunt mai mici iar la revânzare diferența de preț dintre a mea și un LCI o “recuperez” pentru ca atunci a mea tot cam în același raport de bani va sta. În același timp eu având o medie de 10-12k km pe an pe mașina personală (nefiind singura mașină cu care merg și de care ma folosesc) în 3-4 ani de acum încolo cat mi-am propus să o țin mașina în final va avea maxim 110-120k vs 150-160k făcând-o mai atractivă unui viitor cumpărător. Tot ce era peste 100k km am exclus direct pentru ca deși am încredere în b48 + hybrid nu sunt încă convins cum vor îmbătrâni bateriile în timp. Următoarea mașină probabil tot un 5 va fi, am talentul de a îmi alege mașinile de dinainte și cam ce zic acolo ajung să iau, cel mai probabil va fi un 550e g60. Încă aștept să prind unul la drive-test dar din ce citesc e best deal pentru mine. Dar să ne bucurăm de Beko momentan, BMW mi se pare ca au evoluat foarte mult în ultimii ani, cel puțin la motoarele pe benzina și comparând cu Mercedes sincer ca mașina efectiv (feeling, dinamica, interior ) sunt 2 clase peste în opinia mea la nivelul generației ăsteia. W213 arată mai futurist ca are ecranele mai mari, dar acolo se cam sparge bula. E mai slab pe motorizări, cutie, tren de rulare, materiale. Sorry for the long post :))1 point
-
https://vm.tiktok.com/ZGe37mKw8/ In legatura cu moartea pasiunii.. acum fiecare cum considera mai bine Dar banii economisiti pe 10 revizii sunt nimic comparativ cu pretul de achizitie al unei masini de acest gen si uzura pe care o vor genera reviziile rare in timp.1 point
-
Revanzarea este un factor esential in producerea unui bun mobil/imobil de valoare mare. Adica mai ramane loc de dezbatere sau intrebari? ...Cu atat mai mult cu cat militam, nu (? ..ca doar asta e sloganu': sa nu mai poluam, sa avem grija de natura) pentru protectia naturii. Daca nu ar fi revanzare ce a trebui sa avem in loc? Reciclarea desigur, ca altfel nu facem decat sa producem si mai mult gunoi, gropi de gunoi, munti de gunoi. Motivul tehnologic nu trebuie sa aiba sustinere sau suport pe care il are. Acest "fenomen" poate fi controlat ca de aceea avem puterea sa creeam legi si standarde. Dar dupa cum amar constat, de fapt tehnologia e mai salbatica ca niciodata.. iar asta poate sa duca la distrugere desfiintare a ce avem deja. Nu ne "ajuta" decat sa gandim prematur deloc intelept cu, ce avem la dispozitie din ce ne ofera mediul. Dar ce zic eu.. Da, o masina o data creata trebuie sa ramana pe strazi fiind folosita cel putin 20-30 ani. Cu atat mai mult cu, cat avem tehnologie! Tehnologie pentru a le face cat mai fiabile, modulare.. ca sa nu umplem gropi de gunoi! Te intreb, cat de mult crezi ca a evoluat constructia unui motor ICE in ultimii 10-15 ani? Nu cu mult iti spun, nu cum mult. Si aici ma refer strict la metode constructive de a face un motor cat mai economic dar si fiabil. Iata o constatare personala; un motor facut in 2005 fata de un motor facut in 2017, economia prin consum a scazut de la 5.1 la 4.7l/km in 10 ani. 10 ANI! Si asta o atingi daca conduci absolut moderat si extraurban! Eu nu vad asta o scadere dramatica sau o imbunatatire. Nu mai zic ca in termeni de fiabilitate cel din 2017 nu va ajunge in veci la distanta starbatuta de cel din 2005. Deci cel din 2017 o sa ajunga la gunoi inainte celui din 2005 si eu sa cred ca am evoluat? Poate dupa alte criterii, indicate de altii..1 point
-
M-am tot gandit sa o fac eu, dupa ce am vazut niste video pe youtube. La bicla imi fac singur toate operatiunile, inclusiv reglaje de schimbatoare si schimbul de ulei mineral, dar spre exemplu la centrat roti nu ma bag La asta cu usa imi e teama sa nu rup din cleme si sa nu mai stea fit dupa. Sper sa gasesc un atelier totusi1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00