Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/27/24 in all areas

  1. Parca e Audi, 2.0 Benzina la 245 cai :))
    2 points
  2. Suna a distributie, si nu se poate verifica 100% daca mai duce sau nu (indiferent ca lantul e fix sus la axu cu came). Pe langa sunetul ala, nici motorul nu merge rotund , care poate sa semnaleze o alta problema. Asta e parerea mea, poate gresesc, vezi ce faci acum.
    1 point
  3. Cu mare placere, este doar o idee/banuiala personala si in urma multor discutii pe internet. Si eu am cautat in legatura cu fenomenul asta, dar atata timp cat cutia nu smuceste, trosneste, etc.. si schimba frumos cand este in temperatura optima de functionare, nu ar trebui sa ai motive de ingrijorare. Schimburile de ulei le poti face in functie de cum folosesti masina, daca mergi preponderent oras, ZF recomanda 80.000, daca mergi mai mult in afara poti face spre 120.000. Poate cineva are o alta explicatie/idee, daca a mai intampinat situatia asta. Seara frumoasa!
    1 point
  4. Salut, parca modelul tau are tot 8HP45, din cate am inteles modelul asta de cutie pe anumite masini produce acest whining noise si ajuta acest lucru sa fie transmis in masina si de catre puntea fata care este montata direct de sasiu. Sunetul se aude si mai accentuat la versiunile xdrive, am observat la mai multe masini treaba asta si este destul de discutat.. cineva a schimbat si cutia si tot la fel ii face Eu asta am citit pe forumuri.. culmea este ca situatia asta au intampinat-o si oameni cu masini cu 40.000km, deci nu cred ca este vorba de vreun defect in sine si intr-adevar se aude doar la viteze 80+ kmh. Ca si asimilare de sunet, este ca atunci cand cei cu M2/3/4 trec la punte spate montata direct de sasiu sau bucsi mai tari la diferentialul spate si se aude acel whine noise de la diferentialul spate fiind hard mounted de aici si logica catre puntea fata, ea fiind montata asa din fabrica.
    1 point
  5. Salut, suna a lant de distributie. Nu mai merge cu masina asa, fa-i distributia si scapi de problema. Pune doar kit OE si neaparat in service autorizat care-ti da garantie si factura pe lucrare!
    1 point
  6. Unde te uiți la temperatura antigelului?în meniul ascuns?Ca dacă te uiți la ce e în bord acela e indicatorul temperaturii uleiului din motor și care e normal sa stea acolo.
    1 point
  7. Eu nu as scoate de pe ea chiar dacă sa zic ca scoți ceva bani, tocmai asta te diferențiază de ceilalți. Plus întreținerea evident. Gândește te ca și la ceilalți vezi prețul care se cere și dacă unu e dispus sa lase mai mult la preț și mașina are și km mai putini deja pierzi și alți potențiali clienți în cazul în care mașinile sunt la fel. Si are logica, dau un exemplu, dacă mașinile s la fel de ce sa iau una cu 110k km (chiar dacă are 2k băgați) la preț mai mare decât una cu 70k km, pana la urma bag diferența în aia cu km mai puțini și știu ca am le am făcut eu și am și km mai putini. Părerea mea, lasă mașina asa, colegul mai sus ți a spus ca prețul pe care l ceri nu e chiar de speriat comparativ cu celelalte, inarmeaza te cu răbdare și pregătește te psihologic sa fii flexibil într o eventuala negociere cu un potențial client. Probabil clienții vor fi mai rari dar care vine sa o vadă sigur vine cu intenția sa cumpere. De ce zic flexibil, ia în considerare și faptul ca mașina are peste pragul psihologic de 100k km și cel care o cumpăra deja ar fi al 3 lea proprietar. Asta nu înseamnă că zic să o dai de pomană.
    1 point
  8. tija de metal sau o sarma mai rigida, torni apa si usor - usor desfunzi canalul. apa o sa inceapa sa curga. dupa ce faci asta mergi la spalatorie si dai cu jet. succes !
    1 point
  9. Si BMW a imprumutat tehnologia toyo la ei, 545e-ul incarca bine in mers. La 89k - 40-45 km scoteam cu un “full” pe G30 facelift. Pre Facelift scoate 25-30 max.
    1 point
  10. La BMW nu-ti trebuie semnalizari, ai prioritate din toate directiile.
    1 point
  11. Codul de piesa era identic ? Vezi ca nu cumva sa fie bagat mai mult sau mai putin freon. Trebuie umplut exact cat cere compresorul +-10%
    1 point
  12. Incearca prima oara cea mai ieftina varianta, valva pcv. S-ar putea sa ajute.
    1 point
  13. Ciudat, chiar nimeni din "isteții" de pe grupul fb nu a reușit să-ți dea un răspuns satisfăcător la problema ta ? Acolo e plin de "mecanici", toti "mananca pe paine BMW-uri" si ma mira faptul ca in final ai apelat la parerile acestui forum. Macar daca stiai cum sa o faci... In alta ordine de idei, poti sa nu spui ce ai facut concret pentru rezolvarea problemei tale ? Ai ridicat masina pe un elevator sau macar te-ai bagat sub ea cumva, sa verifici evacuarea si imbinarile ei ? Ai pus mana pe niste piese, sa le pipai, sa le verifici ? Tot mai multi veniti din parcare si va tolaniti pe pat si aveti impresia ca defectiunile masinii se rezolva din butoanele telefonului.
    0 points
  14. Cutia este un 8HP care este pusa pe mai multe marci. Doar ca stau in cumpana si nu stiu daca merita trimisa la investigatii si reparatie sau direct una din dezmembrari. Ca timp sigur este o solutie mai rapida. Chiar ca este obraznic. Nici buna ziua, nici salut. Direct un comm de 2 lei
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.