Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/24 in all areas

  1. Cauta alt service. Du te la o reprezentanta nu vreun partener. Orice modificare de soft se vede. Mi e mi au zis din prima cand am fost cu masina la revizie dupa resoftare ca se vede ca s a umblat la soft si m au intrebat daca e resoftata.
    2 points
  2. Road Map Europe EVO 2024-2 Enjoy https://disk.yandex.ru/d/ni0jiNB1mEis-A
    1 point
  3. orice cheie a aproape oricarei masini (moderne..) are doua coduri. Unul pentru dechis usile, celalalt pentru pornit motorul. Cel pentru pornit motorul in general e "codat" si nu are nevoie de baterie (in cheie) pentru a porni (acceptata cheia de catre dde-ul motorului). Desicronizarea, care se poate, nu este deloc exclusa, de care vorbeste @six in line se verifica in ISTA, program de diagnoza al BMW. Modul de care vorbeste e cel care recunoaste cheia pentru DDE. Modului acesta se poate desincroniza de DDE, adica cumva necomunica corect cu dde si ca atare DDE nu porneste motorul. Ai pornit vreodata motorul cu cheia de rezerva?
    1 point
  4. Solutia a fost schimbarea amortizoarelor, protectie praf si tampon. Desi amortizorul era ok! Este plin de vaselina deoarece ma scosese din minti, orice viraj trosnea!
    1 point
  5. Salut, cauta aici lista cu sigurantele si unde se afla https://bmwguide.net/bmw-3-series-e46-fuses-and-relays/ . Inlocuieste bateria la cheie. Vezi sa nu cumva sa fie desincronizata cu modulul de acces al masinii.
    1 point
  6. Revin cu update dupa ceva timp, după multe vizite in service, citit tot ce se putea citit pe net despre genul asta de problema, nervi și stres, am rezolvat intr-un final prin inlocuirea cutiei de transfer, pe garantie. Dupa teste de drum peste teste de drum in care nu am reusit reproducerea in reprezentanta, completat ulei in cutie si resetat adaptari, nici o schimbare. Apoi am ajuns la acest TSB. L-am printat și aratat la reprezentanta, mi-au spus ca la ei in sistem nu exista asa ceva ?!?! In lipsa de alte optiuni i-am rugat sa-mi dezactiveze cutia de transfer sa fac o proba de drum cu ea dezactivata. Am făcut testul și am simțit imediat o diferenta in comportamentul masinii. Și de aici a mers totul ok, au facut și ei test, au confirmat, au deschis caz la producător, initial s-a înlocuit uleiul in cutia de transfer și am mers 500 km asa, fără nici o imbunatatire, dupa care s-a aprobat inlocuirea. Ciudat este ca masina nu avea nici un fel de erori la diagnoza. Probabil era o componenta neconforma dar la limita tolerantei senzorilor. A venit piesa cam in 3 săptămâni și de câteva zile sunt fericitul posesor al unei mașini asa cum ar fi trebuit sa fie de la început. Bonus, mi s-a rezolvat și funcția Auto hold care pana acum era incomoda de folosit pentru ca dadea o mica smucitura și la oprire și la plecarea de pe loc.
    1 point
  7. Dacă parchează perfect drept,n are cum.
    1 point
  8. @bimmer90f30, eu zic asa: de-acum înainte când intri într-o parcare, dai o tura pe la toate nivelele. Dacă ai ochit vreo mașină electrica sau plug-in, ieși cât poți de repede și cauți alta parcare. Sa nu cumva..
    1 point
  9. Scapi de ele, le ia Ghita si nea Ion, si dupaia ne miram de ce-s asa hulite electricele, ca pica toate dupa 4 5 ani? CU exceptiile de rigoare, bine inteles... Macar un ICE il duci lejer 8-10 ani fara costuri majore... si dupa garantie. Electrica fara garantie mi se pare ... maxim de risc posibil.
    1 point
  10. Siguranta nu vine cu un cost? Unde localizezi siguranta in comparatia citata? O masina electrica luand foc e o masina muult mai periculoasa, de zeci de ori mai periculoasa (!!!) decat o rapanoasa de ICE... arde de cele mai multe ori toata sandramaua si altele de la o electrica.. (nu, nu sunt zvonuri) o sa foe din ce in ce mai frecvente asa stiri.. Si da o masina din Cina pot paria ca nu e fabricata la fel de exemplar ca una dupa standard European! Ca arde una singura chiar nu imi pasa. Dat sa nu ia si altele cu ea.. ..Daca UE nu venea cu necesitatea stabilii unui anumit standard de calitate (vezi stanta aia "familiara" CE de pe produsele cumparate din Cina) ne mancau tot felul de nenorociri si alte chimicale (prin jucarii pentru copii..) pe care poporul cinez indrumat.. de mult iubitul fortat Partid Comunist Cinez il impunea.. Iar noi restul lumii ne umpleam de tot felul de chestii.. Sau asta nu conteaza?? Eu zic sa ne oprim chiar acum in a ridica in slavi CHINA.. e penibil si prostesc sa le dam inca nas.. China a adunat si inca aduna pana in prezent multe finante ale acestei lumi ..dezvoltate. China nu este o tara pe care trebuie sa o urmam!! SAU GRESESC EU UNDEVA? Ii dam prea mult nas si NU TREBUIE.
    1 point
  11. incerc sa "sumarizez" ce face un emulator de noxe. ce altceva decat sa emuleze adica mascheze noxele analizate de cel fin fabrica? sau crezi ca le analizeaza mai bine si de aceea senzorul tine mai mult? NU. e invers; devine mai IMUN la noxele citite raportand alte date DDEului, mai putin reale, care fac o viata mai lunga.. e un alt fel (la benzina) de a fenta ce s-a decis in fabrica in legatura cu poluarea. @Nick Alexander daca iti trebuie Carly doar pentru diagnoza iti pot trimite ei doua versiuni mai vechi. o interfata bluetooth iti trebuie oricum, asa ca daca ce iti trimit eu nu ar merge poti sa incerci cu alte versiuni si alte programe.. cu ar fi bimmertool. ..pentru care pltesti o data deci nu platesti abonament cum cer alti je@0$i (bine fortati de google, pe androod..). la mine merge perfect bimmertool pe o masina de 20 de ani si una de 6 ani. cumpara o interfata bluetooth buna si o sa fii ok fara diagnoza, daca ai bmw, o sa fii la mana altora, cand au timp..
    1 point
  12. Depinde f mult ce exemplar de n43 ai nimerit. La km aia daca nu a avut reviziile facute cu sfintenie vei avea batai de cap cu ea. A mea si cu reviziile ok a avut nevoie de nenumarate interventii pana am adus-o in parametrii. La generatia asta macar un scanner Carly e musai. Sa vezi cam ce erori produce masina. Daca schimbi piese dipa ureche cum fac multi o sa dai in faliment si tot stricata va fi. Ce descrii tu pare a fi ce au zis si colegii. In cazul meu la 207mii km am pus pompa noua de apa si termostat. Dar. Am carly si am vazut ca incepuse sa dea erori de comunicare pompa asa ca nu a apucat sa faca spume la gura masina. Eu am dat 9700 euro pe a mea si într-un an am bagat cred ca inca 9000. E92 320i 2009 luata din Germania, mers personal la fata locului. Nu as mai face a doua oara treaba asta dar mi-am asumat ca e masina visurilor mele si aveam pusi de-o parte banii pentru interventii. Recunost ca o buna parte din interventii au fost preventive, cu piese oem, si fitze de purist, o parte s-au dus in reconditionarea interiorului, sistem audio etc. Acum merge fain si ma bucur de ea. Nevasta-mea m-a tot bombanit cat a fost in lucru dar acum ca e bibelou si toarce ca o pantera ii e draga si ei. Al tau 318i kombi nu e masina de fite. Faptul ca a ajuns la 200k imi spune ca masina a fost condusa si intretinuta cat de cat ok. I-as da o sansa daca diagnoza nu arata ca un film de groaza. A mea a fost la doi proprietari. Primu a avut grija de ea si a tinut-o asa cum a iesit din fabrica din 2009 pana in 2017. Din 2017 a ajuns la o fata din Mainz si in 2022 am luat-o eu. 5 ani a fost cam neglijata dar a avut reviziile facute la interval. Masina a ramas complet nemodificata ca in fabrica si asta a fost factorul de decizie pentru mine. Ca si la n47 0e n43 trebuie sa ii schimbi distributia preventiv. Partea buna e ca e in fata si e mult mai ieftin pe n43 sa o faci. N43 nu rupe lantul, rupe patinele dar daca faci schimbul asta nu ai de ce sa te stresezi prea mult. Atata timp cat injectoarele funcționează corect motorul merge fain are suficient zvac si consumul e fain la drum lung. Senzorul nox e problematic. Nu prea ii plac drumurile scurte dar daca ai unde sa o scoti pe autostrada sa o plimbi cu viteza de peste 110km/h din cand in cand nu prea e stres nici cu ala. Momentan incerc sa inteleg ce e cu emulatorul noxem care aparent te scapa complet de grijile catalizatorului de nox si mentine functionarea in parametrii a motorului indiferent de nivelul de incarcare cu sulf. Nu e ca dpful de pe diesel care face dop cand se incarca si ineaca motorul. La n43 tre sa faci schimbul de ulei mai des. Pe la 7 8mii km in loc de 15mii cat se recomanda pentru ca motorul asta are temperaturi de funtionare normale de pana la 120C. Adica degradeaza uleiul un pic mai repede. Ma opresc aici dar daca te decizi sa tii masina si mai ai nevoie de sfaturi, iti stau si eu la dispozitie. Daca esti prin Cluj te ajut si cu o diagnoza cu Carly sa vezi daca si ce erori mai ai.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.