Deci da - daca stai langa masina pornita si in urma verificarilor totusi ai senzatia ca se aude a esapament "spart" ...atunci ai esapamentul spart. Sau cu scapari la imbinari. Mult mi-a trebuit sa pricep asta !
M-am pregatit azi cu cele 2 garnituri metalice pentru turbina (luate in dublu exemplar, ca sa fie) + un colier nou.
Am slabit turbina de pe galeria evacuare, am scos suruburile, am extras garnitura veche si am pus una noua (triplu stratificata). Nu am gasit aici scapari de gaze sau negreala dar pentru linistea mea am inlocuit-o.
Apoi am demontat catalizatorul si ...mda. Se vede in foto cum se realiza inchiderea.... Si eu ma miram de ce suna masina ca un tractor !
Ciudat, scaparile de gaze si negreala erau inspre blocul motor, nici o sansa sa le vezi oricate verificari ai fi facut.
Garnitura s-a potrivit perfect, nu inteleg de ce sustin unii ca nu exista acolo nici o garnitura (e suficienta o singura bucata, eu am luat doua, sa am in cazul in care "nu-mi iese montajul din prima"
A fost putina chinuiala dar a meritat ca si "sound".
Problema rezolvata.
V-am salutat !