Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/06/24 in all areas

  1. Pare a fi un furtun de vacuum.
    1 point
  2. wowww ce ieftin. La Brasov la reprezentanta BMW am platit 3300Lei pentru o revizie completa(ulei+toate filtrele).
    1 point
  3. Am avut săptămâna aceasta o problemă cu o scurgere de antigel, am lăsat deschisă și o discuție pe tema asta.. OK, s-a rezolvat problema aia, însă, când am deschis discuția cu DPF’ul, am zis că am dus-o la reprezentanță BMW în Timișoara, că am avut rechemare pentru schimbat răcitor+egr și tot aici am zis că în continuare am problema aceasta, ba se mai aprindea martorul de check engine, etc. Când a desfăcut mașina să schimbe acel cot de sub admisie..deșteptul care a lucrat la egr, a prins firul acela din poză +(câteva șuruburi strânse doar cu mâna), care, am înțeles că face circularea aerului.. de acolo aprins senzor, de acolo galeria de admisie arăta de zici că nu a fost niciodată curățată, etc. Pe scurt, la reprezentanță se pare că au numa mecanici care mai de care mai prost.
    1 point
  4. @Liviu Filip Un serie 5 E12 are un singur - dar important - calcai al lui Ahile: protectia anticoroziva a caroseriei. In ipoteza ca beneficiaza de o intretinere corecta, doar rugina sau un accident poate transforma un E12 in epava. Durabilitatea acelei generatii are la baza cateva tehnologii / abordari care de foarte mult timp au disparut din industria auto. Din cate cunosc despre primele modele E12: piesele supuse unor cicluri repetate de stres termic sau mecanic sunt fabricate din metal sau in cel mai rau caz din cauciuc, nu din plastic. Galeria de admisie este din aluminiu, radiatorul integral din alama, etc. la sistemul electric / electronic, nu exista niciun circuit integrat. Inclusiv in tabloul de bord. In caz de defectare, pot fi remediate inlocuind componente pasive (rezistente, condensatori) si tranzistori. Imagineza-ti ca va trebui sa schimbi sau sa repari, peste 20 de ani, tabloul de bord "full digital" de la un BMW generatie G. majoritatea elementelor "single point of failure" sunt simple, fiabile, usor de diagnosticat si remediat. Cand apesi pe pedala de acceleratie, actionezi direct clapeta de admisie printr-un cablu. Orice comutator electric actionezi, inchizi sau deschizi chiar circuitul respectiv, nu iti exprimi intentia trimitand un impuls catre un modul electronic. E drept, reversul medaliei este un consum urias pentru o putere modica - la standardele de astazi, o siguranta pasiva precara si una activa nula. Ceea ce este si rau, dar si bine, intrucat a conduce un E12 inseamna sa te implici si sa fii responsabil. Nu ca la un automobil modern, la care poti sa apesi pedala la fund si te uiti mai mult la telefon decat la drum, bazandu-te ca sistemele de asistenta la condus si siguranta activa te vor scoate din rahat, daca va fi cazul.
    1 point
  5. Am mai observat o diferenta intre contul de Germania si de Romania: cand aveam masina pe contul de Germania, aveam optiuni sa se activeze automat incalzirea sau ventilarea scaunelor in functie de temperatura, insa de cand am trecut masina pe contul de Romania aceste optiuni au disparut. Nu pot sa-mi explic de ce isi bat joc de noi in felul acesta...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.