Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/10/24 in all areas

  1. Probabil ca tocmai se trece de o masa critica si urmeaza sa apara un club select "Timisoara Midnight Street Racing", in care se accepta ca membri numai posesori de automobile electrice.
    3 points
  2. Urmaresc un x5 45e si din 58k km cat are acum cf indicatorului din bord are 40k doar pe electric. Am cerut un raport de analiza a bateriilor si i-a generat 95% viata pentru km astia si masina din 2021. Eu zic ca e mai mult decat trebuie.
    2 points
  3. ODO: 61.414 km Am mai bifat o revizie la 60.550 km Bonus, au aparut foliile ceramice pe toate geamurile. 50% pe spate si complet transparente pe geamurile din fata si trapa. Masina a beneficiat si de un detailing la interior si un quick detail la exterior, aka o intretinere a tratamentului ceramic. Enjoy
    1 point
  4. Cand va fi plin de incarcatoare ( cate minim 6-8 pe locatie, capacitate mare ) tot la 30-50km cum sunt si benzinariile actuale, cu un range decent de 500-600km reali la 140-160kmh, adica viteze de autostrada, si incarcare macar 20-80/90% in 10-15min, atunci da... pana atunci ramane doar ca masina de oras, pentru cine sta la casa, are panouri si poate incarca linistit.
    1 point
  5. am mers Comarnic Vaduz, 1620km, timp efectiv de condus 14 ore, timpul efectiv al calatoriei fiind de 16 ore inclusiv vama si 5 pauze, scurte toate. A fost horror de lung, spre iesirea din Austria, cam cand am ajuns prin dreptul lui Linz, simteam ca sunt la capatul puterilor si simteam non sensul inhamarii la asa ceva. Opinia mea este ca un drum nu trebuie sa fie mai lung de 12 ore, incusiv pauzele. optim este 10 ore. minim 8 ore, ca altfel abia te urci in masina si te opresti. se va ajunge usor cu electricile si in zona sa faci omeneste un drum, important fiind sa ai unde sa incarci la fel cum e cu benzinariile., in sensul in care drumul tau sa nu fie croit dupa incarcatoare
    1 point
  6. partial adevarat si doar la modul general. in situatia data este fix pe dos. hai sa discutam de diametrul rotii si nu de circumferinta, doarece e mai simplu. rotile fata pe jante de 20 de inch la X3/4 sunt mai mari in diametru cu 0.5mm fata de cele spate. deci pe 20 inch avem 245/45 fata si 275/40 spate pt X3, puse de bmw pe jante late de 8 pt fata si 9.5 pt spate, conform pozei de pe stalp postata mai sus. este adevarat ca atunci cand punem o anvelopa pe o janta lata, deoarece peretele lateral al anvelopei este mai intins, diametrul rotii scade. garatat 245/45 pus pe o janta de 8 inch are diametrul mai mic decat atunci cand, sa spunem, punem aceeasi anvelopa pe janta lata de 10 inch. revenind la situatia reala. anvelopa de 245mm pus de bmw pe janta lata de 8, deci janta lata de 203,2mm, rezultand ca avem o cale de rulare mai lata decat janta cu 41.8mm anvelopa spate de 275 pusa de bmw pe janta lata de 9.5 adica 241,3mm, rezulta o cale de rulare mai lata decat janta cu 33,7mm rezulta ca pe spate, anvelopa de 275/40 pusa pe janta de 9.5 sta mai intinsa decat cea fata de 245/45 pusa pe janta lata de 8, ceea ce face ca sa mai piarda in diametru fata de cei 0.5mm initiali fata de roata fata. daca crestem latimea jantei fata cu 0.5 inch, diferenta intre calea de rulare si latimea jantei se reduce la 29,1mm ceea ce este mult mai aproape de cei 33.7mm de pe spate si la fix anvelopa fata fiind usor de tot mai intinsa decat cea spate, va pierde f probabil cei 0.5mm suplimentari in diametru fata de roata spate. imperecherea corecta intre anvelopa si janta este astfel: 245/45 fata cu janta de 8 duce la 275/40 spate cu janta de 9. janta fata de 8.5 duce la janta spate de 9.5 @Alin Florea, trust this assist!
    1 point
  7. @raduron10 @WIN60 va multumesc! Fiind obisnuit cu masini joase, G30-ul mi s-a parut de la inceput foarte inalt. Am zis ca nu ma ating, insa n-am avut abtinere si am montat un set de arcuri H&R. Spre surprinderea mea, nu am pierdut foarte mult din confort. E pe Comfort cam cum era pe Sport cu arcurile originale, aprox. Nu mi-au placut de la bun inceput trimurile interioare Piano Black si am cautat sa le schimb. Nu credeam ca o sa pun vreodata in viata asta, de bunavoie, lemn in masina, but here we are Am gasit, cumparat si montat un set de trimuri de G30 LCI, mai exact trimuri Fine Wood open-pored Ash Grain (sau ceva de genul). Am luat si alt panou de butoane pentru memoriile scaunului de la sofer si in felul acesta am bifat optiunea "gentleman switch". Cam asta a fost. Pe masura ce mai fac ceva voi updata aici. Daca intereseaza pe cineva, trimurile Piano Black sunt de vanzare Alte planuri? Cred ca anul viitor voi face pasul la jante pe 20". Cel mai probabil voi merge pe jante Wheelforce HE.1-FF ODO la momentul actual: 58.248km
    1 point
  8. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
    1 point
  9. Treaba asta cu emisiile de fum (PM2.5), NOXE, e foarte sensibila si greu de gestionat in cazurile a foarte multe masini. Si nu vorbesc de masini antice, de 20+ ani vechime, ci de cele 10+ sau chiar si 2-3 ani vechime. Eu am fost mereu o persoana contra motoarelor diesel pe masini de orice fel, in afara de cele de transport cum ar fi camioanele. Randamentul unui diesel se vede foarte bine la drumuri lungi, nu frecat toata ziua in oras. Scade atat viata motorului, cat si a catalizatorului/dpf-ului, aproximez chiar cu 50%. Un motor diesel daca nu ajunge la temperatura optima de functionare si l-ai oprit, i-ai scurtat din viata. Stim foarte bine, (sau unii nu stiu) ca un diesel are nevoie de la 30 minute de functionare continua pentru a ajunge la temperatura optima (temperatura ulei si antigel), in functie de temperaturile exterioare; in timp ce un motor pe benzina, deoarece lucreaza in alt principiu, se incalzeste dupa circa 15 minute. Este simplu de dedus ca un diesel nu va putea niciodata sa reuseasca sa indeplineasca toate conditiile necesare unei regenerari sau unei arderi eficiente pentru a evita depuneri in sistemul Egr fiind condus doar in regim de oras. Un motor diesel se incalzeste in sarcina, nu stand pe loc, de asta am incercat ani la rand sa explic la multa lume, degeaba tii masina pornita dimineata 10 minute pe loc, ca mai rau ii faci, nu se incalzeste asa, trebuie condusa in regim de turatii mai mici, nu sa-i dai in 5 minute 4000 de ture. Adevarata problema, ca am deviat mult de la subiect, se pune in momentul in care ai un motor consumator de ulei, cum este la BMW, chiar si al meu N43B20A. Motor segmentat, dar care inca consuma ulei, plus chiulasa facuta ca noua. Nu ies noxele la ITP, pentru ca consuma ulei, dar BMW are in fisa tehnica al motorului un consum admis de 0.5 litri la mia de km pentru acest motor. Cum pot explica eu acest fapt unui inspector ITP sau rar, avand in vedere ca am toate sistemel active pe masina, catalizator in perfecta stare cat si catalizator NOX? Si mai ales motor refacut. Daca tot suntem aici, cunosc caz, am auzit recent, un duster de 2-3 ani, diesel, aproape aproape ca nu a iesit la testul de noxe la ITP. A cui e vina? In concluzie pentru un posesor de diesel, care zice el ca face mare afacere din economia pe care o face el din carburant, s-ar putea sa il coste mai scump reparatia sistemului catalitic si de recirculare a gazelor, in comparatie cu consumul benzinei. Cand trebuie sa dai 2000 euro pe un catalizator, parca e mai simplu sa dai 200 euro sa il spargi. Asta e mentalitatea romanului. Daca incepi sa ii explici care-s cauzele si efectele, primesti replica aia "hai mai lasa-ma, stiu eu mai bine care-i treaba, nu imi explica tu mie".
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.