@razvanelul Nu ai dreptate, din cateva considerente:
1. In acel avion pe ruta OTP - LTN intra aproape 200 de oameni. Plus cargo. Hai sa spunem ca n-au vandut toate biletele si sunt in medie doar 150 de pasageri in avion. Luand in considerare densitatea kerosenului, cele 7.5 tone inseamna cca. 9,100 litri. Per calator, rezulta cca. 61 litri. Daca prin absurd ai trimite fiecare pasager, de la Bucuresti la Luton, cu cate un E39 la care tocmai s-a facut swap de la 2.0D la 3.0d (desigur, cu EGR off), ar necesita fiecare cel putin 150l motorina, presupunand ca se merge in regim super economic. Si daca ii trimiti cate doi in masina, tot avionul polueaza semnificativ mai putin.
2. Noxele pe care le scoti tu pe teava BMW-ului E39 care tocmai a primit swap de la 2.0d la 3.0d, cu EGR anulat, sunt emise in imediata apropiere a pietonilor, care le trag adanc in piept, sa se bucure de efectele datatoare de viata ale acestora. Avionul le emite, in cea mai mare parte, foarte departe de oameni. Tot noxe sunt, dar impactul imediat al acestora este mult mai redus.
3. Ne-ai mintit.
In al doilea post din acest topic, ai spus, referitor la anularea EGR-ului:
declaratie prin care ai lasat sa se inteleaga ca urmeaza sa pui in functiune EGR-ul. La final insa, ai dat-o la intors, invocand argumente stupide pentru a justifica faptul ca vei circula cu EGR off.
Bonus:
4. @bimmer90f30, @srb_alex si toti ceilalti de pe forum.
Va rog din nou, nu mai raspundeti la topic-urile postate de cei care au DPF off / EGR off. Din pacate, este un fapt de viata: civilizarea nu se poate realiza doar printr-o atitudine binevoitoare, ci numai in combinatie cu severitatea.