Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/12/24 in all areas

  1. Salutare şi bine v-am regăsit! După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW. Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite. Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover). Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă. Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?). Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock. Las aici o listă cu dotările: Editions and packages S704 M Sports suspension S710 M Leather steering wheel S719 Sports Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger Multimedia S658 Radio BMW Business CD RDS S676 HiFi speaker system Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S530 Air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer Wheels and drive S209 Differential lock 25% S210 Dynamic stability control S243 Airbag for front passenger S260 Side airbag for driver/passenger S263 LA wheels with mixed tyres Environment and safety S305 Remote control for central locking S320 Deleted, model lettering S345 Chrome Line Interieur S388 Softtop, black S395 Rollover protection system S398 Softtop, electromech. semiautom. S801 German version S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 On-board literature, German Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda. Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii. Aici mai multe poze: https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N
    3 points
  2. E normal să curgă pe retur cât timp motorul e pornit.Stai liniștit.
    1 point
  3. chiar pare o baza foarte buna, sa te bucuri de ea, e o masina foarte misto si fun de condus!
    1 point
  4. Salutare, Ii rogi sa iti faca un battery test si totodata sa intrebi daca are Premium Selection sau EuroPlus Garantie. Daca e premium selection, iti dau 2 ani si ai un 360 check, daca se identifica probleme, sunt nevoiti sa le repare pana la predare.
    1 point
  5. Un parbriz OE ( la mine la X3 de ex nu se gaseste alta varianta ) cu montaj e vreo 7000lei... deci casco pe 1 an sau aprox. N au trecut 3 4 sapt de la schimb iar o piatra ( noroc ca e doar o ciobitura si s a putut repara fara pb ), ca altfel daca crapa, iar parbriz nou In plus hai sa zicem ca daca lovesti tu masina iti asumi, dar sunt destui prosti pe sosele daca ti o pot lasa prin parcari frecata, lovita, etc...
    1 point
  6. Mega ok prima anuala. Am auzit si de 2000+ euro la sume asigurate de 30k-40k euro. Sigur conteaza foarte mult fransiza.
    1 point
  7. 65.000 euro, suma asigurata, fransiza 15% dauna totala si prima anuala 1800 euro cu fransiza 300 euro pe eveniment.- nu am gasit niciunde mai bine si lucrez in domeniu....
    1 point
  8. Am revenit. Și am și rezolvat. Aparent era problemă de software. După un reinstall a mers perfect. Am testat și cu pedala apăsată și nu merge. Trebuie doar frâna de mână lăsată. Mulțumesc mult pentru reply’s
    1 point
  9. Salut, raspunsul este mai complicat :). Da am mers in 2020 si daca tot am dat grupul spate jos le-am zis sa-mi schimbe toate semeringurile, cardanicul + cele 2 planetare. Am mers la BMW in Brasov. Problema a fost ca in 2023, la un schimb de ulei+filtre de rutina surpriza... curgea iara grupul dar nu pe la cardanic, la cele doua planetare. M-am enervat si am inceput iara cautarile, nu am mai vrut sa merg la BMW pentru ca 1.scump dar 2. m-am racait cu ei pentru un deviz gresit ce a generat un timp de asteptare pentru o alta reparatie de o luna si am zis stop. In fine, am dat de un service, tot in BV (Master Werkstatt) care-si baga degetele calumea in BMW si m-am dus cu problema sa mi-o rezolve. Mi-au schimbat iara semeringurile, drept este ca fara cel cardanic (cel care este problematic dpdv cuplu strangere - ce discutam mai sus in thread) si toate sunt bune si frumoase pana acum. Am primit si o posibila explicatie de ce au cedat cele puse la BMW, a trebuit sa astept o saptamana sa vina niste saibe speciale de protectie ce se pun peste zona de semeringuri, saibe care atentie nu se pot refolosi. Daca le-ai dat jos -> le-ai deformat, nu mai poti sa le pui inapoi ca le pui degeaba. Am incercat sa-mi aduc aminte daca le-am vazut cand am mers sa-mi iau masina de la BMW pentru prima operatie si sincer nu cred ca erau noi. Sunt foarte "shiny" ca orice lucru nou si banuiesc (ei nu au vrut sa se pronunte) ca ei le-au refolosit motiv pentru care in 3 ani au cedat. In fine, eu sunt foarte multumit pana acum de reparatia asta dar ce sa zic... semeringul cardanic a fost drept pus inapoi de cei de la BMW cu sculele lor si cu know-how-ul lor. La astea planetare mi-au dat chics. Intre timp am mers la baietii de la Master Werkstatt si cu DPF-ul cand mi-a dat in bord la 180k ca trebuie schimbat. Dupa ceva teste (backpressure), mi-am luat intre timp si eu in ODB reader sa verific si eu asta, mi-au spus ca este doar un warning dat de # de km, daca nu este infundat nu are rost sa-l dea jos deci sa-i platesc degeaba (asta se intampla in 2022). Intre timp am ajuns la ei acum o luna sa schimb racordul ala flexibil ca ruginise si se rupsese si daca tot am dat filtrul jos am zis sa-i bage si o curatare deci l-am spalat si pe ala sa nu-l mai aud inca 200k :). Vorbesc deja cu ei de distributie ca masina deja are 230k dar nu suntem siguri ca trebuie asa ca vedem, astia nu-ti iau banii daca nu trebuie:). Scuze, raspunsul poate este prea lung dar poate sunt detalii mici care te pot ajuta.
    1 point
  10. Atunci n-ai decat sa cumperi rezervorul. Fratele a cumparat masina acum 4 ani la 120.000 km. Dupa rechemarea de racitor EGR a aparut problema de rezervor adblue, la aprox 170.000 km si crede-ma ca am pus numai adblue original BMW luat de la un magazin de incredere din oras. Rezervor adblue sh nu e o varianta ok, cel mai simplu a fost anularea. Motorul asta s-a facut si fara adblue. La toate se strica mai devreme sau mai tarziu. Tu decizi pe banii tai. Pe langa rezervor se mai strica si injectorul...si un senzor nox de vreo 2500 lei.
    1 point
  11. 31 ani, masina de 43k evaluata, cea mai ieftina oferta 3600 euro cu fransiza 100.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.