Salutare şi bine v-am regăsit!
După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW.
Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite.
Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover).
Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă.
Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?).
Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock.
Las aici o listă cu dotările:
Editions and packages
S704 M Sports suspension
S710 M Leather steering wheel
S719 Sports Edition
S785 White direction indicator lights
Comfort and interior equipment
S423 Floor mats velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
Multimedia
S658 Radio BMW Business CD RDS
S676 HiFi speaker system
Driver assistance and lightning
S502 Headlight cleaning system
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S548 Kilometre speedo
S550 On-board computer
Wheels and drive
S209 Differential lock 25%
S210 Dynamic stability control
S243 Airbag for front passenger
S260 Side airbag for driver/passenger
S263 LA wheels with mixed tyres
Environment and safety
S305 Remote control for central locking
S320 Deleted, model lettering
S345 Chrome Line Interieur
S388 Softtop, black
S395 Rollover protection system
S398 Softtop, electromech. semiautom.
S801 German version
S818 Battery master switch
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 On-board literature, German
Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda.
Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii.
Aici mai multe poze:
https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N