Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/13/24 in all areas

  1. Salutare şi bine v-am regăsit! După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW. Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite. Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover). Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă. Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?). Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock. Las aici o listă cu dotările: Editions and packages S704 M Sports suspension S710 M Leather steering wheel S719 Sports Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger Multimedia S658 Radio BMW Business CD RDS S676 HiFi speaker system Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S530 Air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer Wheels and drive S209 Differential lock 25% S210 Dynamic stability control S243 Airbag for front passenger S260 Side airbag for driver/passenger S263 LA wheels with mixed tyres Environment and safety S305 Remote control for central locking S320 Deleted, model lettering S345 Chrome Line Interieur S388 Softtop, black S395 Rollover protection system S398 Softtop, electromech. semiautom. S801 German version S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 On-board literature, German Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda. Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii. Aici mai multe poze: https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N
    2 points
  2. se face o medie, asa e la leasing. la munca avem la allianz casco si valoarea e constanta. prea mica prima in anii 1 si 2, care se echilibreaza cu anii 3 si 4 cand prima ramane la fel insa masina e devalorizata. mai e o chestie, devalorizarea este relevanta doar pt dauna totala si furt, situatii putin probabile. insa pt reparatie, este irelevant ca masina e noua si costa 110k sau are 5 ani si costa 60k, costul reparatiei va fi la fel si tebuie acoperit de asigurator la Crysis, daca primele de asigurare erau corelate cu valoarea masinii, in primul an trebuia sa il coste spre 5000 euro si spre final pe la 2500. se facea media si tot la cei 3400 euro se ajungea.
    2 points
  3. Diagnoza cu ISTA si doar cu ISTA si de acolo mai departe verificat. Nu se repara daca se sterg doar erorile, tractiunea fiind un element cheie la orice bmw..
    1 point
  4. doar cele de sus sunt rechemari gratuite (technical actions).
    1 point
  5. 1 point
  6. salut, lasa seria si iti zic eu pentru ce e.. probabil airbag sofer daca ai volanul sport.
    1 point
  7. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, prin topicu acesta am reusit sa rezolv problema, fara sa ma duc la service. Exact aceleasi fault-uri le-am avut si eu, se aprinsese tot bordul zici ca era pom de craciun. Nici servodirectia nu mergea, nici vitezometru. Intr-adevar era siguranta nr 2. Foarte greu acces la ea, trebuie sa bajbai cu ochii inchisi ca sa intinzi mana pana acolo. Am folosit clema de sigurante, de la panoul din portbagaj.
    1 point
  8. Din ce spui tu nu e o problema la cardan ci mai degraba la cutie pentru ca daca era o problema la cardan atunci trebuia sa faca la fel cand schimbai toate vitezele. Nu sunt in masura sa iti dau sfaturi mecanice dar eu zic sa te duci la un service nu te costa mai mult de 50 de ron o constatare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.