Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/24 in all areas

  1. @bimmer90f30 , N46 are pompa de apa atasata de pompa de servo, practic sunt antrenate de aceeasi fulie, automat acelasi ax. E logic sa poti scoate cureaua de accesorii, doar slabind intinzatorul. Nu mi se pare sa iti ia mai mult de 10 secunde, cum am zis initial sa dai jos o curea , tragand de intinzator spre stranga , decat daca nu stii nici cum se tine o cheie in mana.
    1 point
  2. Eu vad ca N46 , nu are curea separata antrenata de o fulie separata de pe arbore. Pui inelara pe surubul intinzatorului apesi invers acelor de ceasornic si intinzatorul se slabeste. Treaba asta o faci in 10 secunde, sa scoti cureaua.
    1 point
  3. Mai mult ca sigur problema e din pompa servo. Toate pompele hidraulice au supapa de limitare de presiune, adica cand ajunge pe capat de cursa, supapa fiind limita la o presiune stabilita de producator, se deschide si surplusul il da la tank. Probabil supapa nu isi mai face treaba, creste presiunea la maxim si opreste motorul. Supapa e sub forma de bila cu arc, sau con cu arc, cel mai probabil a ramas blocata. Banuiesc ca pompa este mecanica, adica antrenata de cureaua de accesorii.
    1 point
  4. Salutare! Revin cu noutati bune pentru mine, am refacut testul de compresie schimband furtunul de cauciuc cu cel metalic pe care trebuie sa-l tii cu mana si am compresie pe toti cilindrii de peste 11 bari, 160 psi. Masina are 264k km, am verificat pe Ista si am acelasi numar de kilometrii pe toate modulele. Masina o am de un an si am cautat in special motorul asta n52, era perfect daca era n52b30. Ii schimb uleiul la 6000-7000km, chiar recent am refacut schimbul si am folosit Valvoline maxlife 5w-30 si nu mi-a mai consumat deloc ulei, am schimbat cam tot ce e vulnerabil la motorul asta, garnituri si valve. Am facut si 3stage, am pus admisia de pe 525i cea cu 2 valve disa si am pus soft-ul de 525i si este diferenta foarte mare. Multumesc frumos pentru ajutor!
    1 point
  5. Nu vreau sa fiu hater, dar la km astia motorul BMW d'abia incepe sa "isi dea drumu'"
    1 point
  6. Am vazut ca am gresit si te cred dar arata-mi daca poti unde pe realoem se vede ca, caut de 10 min si nu am gasit. Sunt interesat. Vad ca pompa are o fulie mult mai mare si aproape sigur ai dreptate in tot ce zici. La diesel e altfel asa ca OP poate sa ignore ce vrea.. Banuiesc ca nu trebuie sa ma justific fata de tine cand scriu ce scriu despre ce scriu. Vezi ca daca nu-ti convine ceva, aici sunt administratori si te rog de data asta sa te plangi lor inainte de a categorisi masinile altora.. sau mai stiu eu ce iti trece tie prin cap camd comentezi. Ai inteles? intelegi mai bine daca zic ca sari calul si scrii ca sa enervezi? Daca cumva esti pe caterinca, deschide topic si scrie acolo ce vrei..
    0 points
  7. ca sa te bagi tu in borsh. Baiete, de ce trenuie tu sa ma interpelezi pe mine. Ia ocoleste-ma. Si nu te rog.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.