Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/23/24 in all areas

  1. Din motive de siguranta cica..... Cert e ca nu mai am rabdare, imi vine sa musc din volan sau dintr-o roata tu-i mama ma-sii de masina, cateodata ma intreb de ce draq am eu pasiunea asta tampita pt masini, mai sunt si scumpe. De ce nu mi-a placut spre exemplu, filatelia sau plm sa fiu pasionat de jocuri, nu sunt am doar 2 xbox acasa....:))))))))))))
    2 points
  2. Ai id5/6.. nu prea îmi dau seama sigur din ce găsesc. Dacă poți și o poză cu meniul mașinii ar fi perfect. Fsc-uri oem poți vorbi cu @neo_andersson pe forum.
    1 point
  3. Anvelope 225 sunt la limita de latime acceptata pentru jante de 7". Vor sta putin mai "bulbucate", dar, pentru anvelope de iarna, ar putea fi acceptabil. Marimea ideala pentru jante 7J ar fi fost 205/60R17, dar nu cred ca aceasta dimensiune este omologata pe F34. Iti recomand sa montezi pe jantele 7J un set de anvelope pe care il ai deja, apoi sa faci o proba de drum. Proba ar trebui sa cuprinda macar vreo 200 km, combinat autostrada / oras / drum cu multe viraje. In functie de comportamentul masinii, vei sti sa iei decizia corecta.
    1 point
  4. Offset-ul are doua roluri importante. Primul, sa pozitioneze roata in pasajul rotii, astfel incat sa nu atinga nici in aripa, nici in suspensie. Al doilea, sa determine "scrub radius" (habar n-am sa-l traduc corect in lb. romana). Este distanta, masurata pe sol, intre mijlocul petei de contact a anvelopei si punctul in care axa pivotului inteapa (imaginar) solul. Scrub radius are un rol important in modul in care se comporta masina cand virezi, cand franezi, cand accelerezi. Poate fi cauza unui tramlining pentru care nu se gaseste nicio alta explicatie. Cauta pe net, o sa gasesti suficiente informatii. Nu inseamna automat ca, daca folosesti jante cu alt offset, comportamentul masinii se duce de rapa, dar te poti astepta la anumite diferente. Pot fi in bine sau in rau, depinde din ce perspectiva privesti. In ceea ce priveste exemplul tau punctual, plec de la ipoteza ca ambele seturi au acelasi PCD si aceeasi gaura de centrare, cu alte cuvinte se pot monta pe F34. De asemenea, ar fi bine ca masina sa nu fie un xDrive. O janta 7J ET47 va avea marginile, fata de planul de asezare pe butucul rotii, de 135.9mm spre interior, respectiv 41.9mm spre exterior. Janta 7.5J ET37 are 132,25mm spre interior, respectiv 58.25mm spre exterior. Din punct de vedere al interferentei, ai avea risc doar catre interior (catre suspensie), dar sunt sceptic ca 3.65mm in plus iti vor cauza probleme. Pe scurt, este o sansa foarte buna ca jantele sa se potriveasca. Ai grija si la marimea anvelopelor. Daca ai intentia sa le utilizezi ca roti de iarna, deci intr-o perioada relativ scurta din an, in care se presupune ca mergi mai agale decat in timpul verii, probabil ca vor fi OK. Ceea ce nu inseamna ca este ceva recomandabil.
    1 point
  5. DIn ce inteleg, dupa ce demontezi cutia cu sigurante, o intorci pe dos, si pinul AB7 de pe cablajul de retrofit se pune in mufa Z2*10B. Dupa aia doar pui siguranta, plusul existand in acea mufa deja. Masa se conecteaza printr-un pin care se afla tot pe cablajul de retrofit la mufa de masa ce se afla sub stopul de pe partea soferului. Asta e setul de cabluri pentru retrofit: 61122183660
    1 point
  6. Da, partea cea mai naspa e demontarea trimurilor. Vezi ca la CIC sunt alti pini decat la NBT/CHAMP2, am refer la instructiunile din PDF-ul din primul meu post. Cablu de retrofit, daca il cumperi de nou are 5 fire, 3 fire merg la HU si 2 fire se leaga pe cablajul de la panoul de clima. Aici cred ca e usor. Mai trebuie legata alimentarea la fuse box in portbagaj si o masa, iarasi aici treaba e simpla. De codat, cred ca sunt 2 sau 3 module unde trebuie facut VO coding dupa ce adaugi 3AG. Si evident CAFD injection pe modulul de control. Asta e tot ce am aflat pana acum citind pe diverse forumuri. Cel mai tare ma tem de trimurile din zona picioarelor soferului. M-am uitat si pe youtube, dar nimeni nu arata clar cum se demonteaza pe acolo, oricum pana la anul cand revine caldura mai am timp sa analizez. Mi-e cam sila sa ma apuc de demontat pe la interior acum cand s-a racit afara.
    1 point
  7. Da, cred ca iau TRSVC, cred ca trebuie sa ai de la NBT in sus pt ICAM.
    1 point
  8. Frumoasa masina! Asteptam un jurnal pe parcurs!
    1 point
  9. @quze am o problema, stiu :)))
    1 point
  10. Revin,pentru a va informa ca sa rezolvat problema.A fost de vina un actuator vacumatic,nr 2 care comunica cu,turbina. Problema rezolvata in reprezentanta Brasov dupa ce alte service uri considerau turbina mica defecta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.