Offset-ul are doua roluri importante. Primul, sa pozitioneze roata in pasajul rotii, astfel incat sa nu atinga nici in aripa, nici in suspensie. Al doilea, sa determine "scrub radius" (habar n-am sa-l traduc corect in lb. romana). Este distanta, masurata pe sol, intre mijlocul petei de contact a anvelopei si punctul in care axa pivotului inteapa (imaginar) solul. Scrub radius are un rol important in modul in care se comporta masina cand virezi, cand franezi, cand accelerezi. Poate fi cauza unui tramlining pentru care nu se gaseste nicio alta explicatie. Cauta pe net, o sa gasesti suficiente informatii.
Nu inseamna automat ca, daca folosesti jante cu alt offset, comportamentul masinii se duce de rapa, dar te poti astepta la anumite diferente. Pot fi in bine sau in rau, depinde din ce perspectiva privesti.
In ceea ce priveste exemplul tau punctual, plec de la ipoteza ca ambele seturi au acelasi PCD si aceeasi gaura de centrare, cu alte cuvinte se pot monta pe F34. De asemenea, ar fi bine ca masina sa nu fie un xDrive.
O janta 7J ET47 va avea marginile, fata de planul de asezare pe butucul rotii, de 135.9mm spre interior, respectiv 41.9mm spre exterior. Janta 7.5J ET37 are 132,25mm spre interior, respectiv 58.25mm spre exterior. Din punct de vedere al interferentei, ai avea risc doar catre interior (catre suspensie), dar sunt sceptic ca 3.65mm in plus iti vor cauza probleme. Pe scurt, este o sansa foarte buna ca jantele sa se potriveasca. Ai grija si la marimea anvelopelor.
Daca ai intentia sa le utilizezi ca roti de iarna, deci intr-o perioada relativ scurta din an, in care se presupune ca mergi mai agale decat in timpul verii, probabil ca vor fi OK. Ceea ce nu inseamna ca este ceva recomandabil.