@lupu_danut In medie, sunt aici pe forum cateva topicuri noi pe saptamana, deschise de proprietari care tocmai s-au lovit de probleme serioase la BMW-ul lor extrem de second-hand, cumparat cu putin timp in urma.
Imi dau seama ca agasez, dar, dupa nenumarate de astfel de cazuri, cred ca este timpul sa invatam cu totii ca o masina cu o vechime de peste 15 ani si un rulaj de cateva sute de mii de Km, chiar daca este un BMW, are o (foarte) mare parte din resursa de viata consumata. Aceasta nu inseamna ca trebuie trimisa la dezmembrat - desi in unele cazuri poate fi cea mai buna decizie. Dar sigur inseamna ca, pentru a o utiliza in mod curent, necesita cheltuieli semnificative, facand astfel futila satisfactia achizitiei masinii la un pret de chilipir. Exista si exceptii, dar acestea sunt rare si se regasesc la exemplarele care pe de o parte au avut din fabrica o configuratie deosebit de durabila, iar pe de alta parte au fost intretinute in mod exigent inca de cand au fost noi.
Cei care isi cumpara BMW-uri noi, sau de fabricatie recenta si putin rulate, nu fac asta pentru ca sunt idioti sau vor sa arunce banii pe geam, ci pentru ca un exemplar cu uzura ridicata poate fi in fapt mai costisitor, in bani, timp si stres.
In cazul tau particular, retine ca daca un BMW este inregistrat in Germania nu inseamna automat ca rulajul sau este real. Daca l-ai cumparat de la un dealer BMW oficial si totodata recunoscut pentru seriozitate, da, poti avea incredere. Dar daca a fost un dealer obscur, sau o persoana fizica (chiar si din ceva otel nemtesc, dar cu o doza mai mica sau mai mare de rugina migratorie), autenticitatea rulajului nu mai este o garantie.
In ceea ce priveste motorul, nu ai cum sa afli un raspuns exact aici, pe forum. Este necesar sa il inspecteze un mecanic cu experienta in motoare M57 si sa ia decizia in functie de starea tehnica a acestuia.