Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/24/24 in all areas

  1. @lupu_danut In medie, sunt aici pe forum cateva topicuri noi pe saptamana, deschise de proprietari care tocmai s-au lovit de probleme serioase la BMW-ul lor extrem de second-hand, cumparat cu putin timp in urma. Imi dau seama ca agasez, dar, dupa nenumarate de astfel de cazuri, cred ca este timpul sa invatam cu totii ca o masina cu o vechime de peste 15 ani si un rulaj de cateva sute de mii de Km, chiar daca este un BMW, are o (foarte) mare parte din resursa de viata consumata. Aceasta nu inseamna ca trebuie trimisa la dezmembrat - desi in unele cazuri poate fi cea mai buna decizie. Dar sigur inseamna ca, pentru a o utiliza in mod curent, necesita cheltuieli semnificative, facand astfel futila satisfactia achizitiei masinii la un pret de chilipir. Exista si exceptii, dar acestea sunt rare si se regasesc la exemplarele care pe de o parte au avut din fabrica o configuratie deosebit de durabila, iar pe de alta parte au fost intretinute in mod exigent inca de cand au fost noi. Cei care isi cumpara BMW-uri noi, sau de fabricatie recenta si putin rulate, nu fac asta pentru ca sunt idioti sau vor sa arunce banii pe geam, ci pentru ca un exemplar cu uzura ridicata poate fi in fapt mai costisitor, in bani, timp si stres. In cazul tau particular, retine ca daca un BMW este inregistrat in Germania nu inseamna automat ca rulajul sau este real. Daca l-ai cumparat de la un dealer BMW oficial si totodata recunoscut pentru seriozitate, da, poti avea incredere. Dar daca a fost un dealer obscur, sau o persoana fizica (chiar si din ceva otel nemtesc, dar cu o doza mai mica sau mai mare de rugina migratorie), autenticitatea rulajului nu mai este o garantie. In ceea ce priveste motorul, nu ai cum sa afli un raspuns exact aici, pe forum. Este necesar sa il inspecteze un mecanic cu experienta in motoare M57 si sa ia decizia in functie de starea tehnica a acestuia.
    1 point
  2. E90 320d M47/N47 + cutie automata/manuala apoi ai 2 optiuni - cauti masina mai scumpa cu km putini si iti asumi ca sunt ceva sanse pe masura ce km cresc ca pice unele piese, sau cauti masina cu km multi si cu istoric cat mai complet (adica cat mai multe piese schimbate) si iti asumi deprecierea suplimentara care va aparea cand o sa vrei sa o vinzi ( plus ca probabil vei avea mai putini clienti). Fiind masina relativ veche e ca la loto in final
    1 point
  3. @Alin018 Daca interpretez corect ceea ce ai scris mai sus, planul tau este de a cumpara un E90, cu scopul de a-l folosi ca autoturism de uz zilnic, inclusiv in traficul din Bucuresti. Avand in vedere faptul ca o valoare impozit + asigurare de cca. 800€ pe an o consideri ca fiind greu de suportat, trag concluzia ca bugetul pentru a cumpara un E90 nu iti permite sa te apropii de putinele exemplare din piata second-hand cu motorizari durabile, in stare tehnica excelenta si cu un rulaj relativ redus. Pe de alta parte, te astepti ca o astfel de masina, veche de cel putin 12 ani, sa iti ofere o buna fiabilitate, suma disponibila intretinerii ei fiind destul de modesta. Recomandarea mea este fie sa abandonezi acest plan, fie sa-l regandesti pe alte baze. Vezi si: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/186809-ghidul-cumparatorului-novice-de-bmw/
    1 point
  4. este id5, arata ca in aceasta poza
    1 point
  5. Din motive de siguranta cica..... Cert e ca nu mai am rabdare, imi vine sa musc din volan sau dintr-o roata tu-i mama ma-sii de masina, cateodata ma intreb de ce draq am eu pasiunea asta tampita pt masini, mai sunt si scumpe. De ce nu mi-a placut spre exemplu, filatelia sau plm sa fiu pasionat de jocuri, nu sunt am doar 2 xbox acasa....:))))))))))))
    1 point
  6. Salut, motorul B57 s-a pus pe X6 produs din 2019 conform wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B57 Motorul N57 de 258 este ok-ish, iar cel de 313 cai este dezastru daca are km multi. Mie, personal mi-a picat acest motor la 207K km cand aveam F10 asa nu ti-l recomand.
    1 point
  7. Din 2012 parca toate BMW-urile cu cutii automate vin cu ZF8, foarte bune. Daca tot vrei X6 din 2016-2018 mergi pe diesel-ul simplu de 259 cai. Personal as evita motorizarile N57 mai ales cele cu rulaj mare din cauza problemelor cu cuzinetii. Mai bine strangi bani si treci direct la B57 care e tanc.
    1 point
  8. @quze am o problema, stiu :)))
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.