Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/02/24 in all areas

  1. 1. A inlocui cele de mai sus este o operatiune banala. Poate fi efectuata de catre orice mecanic competent, inclusiv de tine, daca ai ceva inclinatie catre mecanica, scule si dispozitia necesara. Important este sa cumperi consumabile de foarte buna calitate, din sursa sigura. 2. A face schimburile prea des este o alta forma de risipa de bani. Uleiul motor si filtrul de ulei merita inlocuite la 8.000 km, daca ai circulat preponderent in oras. Altfel, la un mix normal oras / drum intins, a schimba la 10.000 km este arhi suficient. Cate case, atatea obiceiuri, dar filtrele de aer si polen rezista fara probleme 30.000 km, iar cel de motorina 60.000 km. Urmareste si schimbul de lichid de frana o data la 2 ani. De asemenea, schimburile de ulei in cutia de viteze si in diferential - in functie de tipul acestora si rulaj.
    3 points
  2. Vorba lui edit,cand de cour,cand de gaoaza..
    2 points
  3. Da de unde ideea asta cu compresia?dacă mașina nu are erori și trage ,nu fumegă,dă-i pace,asta cu vibrația ,până la urmă poate fi din suporții motor.Mie nu îmi pare că are vibrații anormale,până la urmă e un diesel.Si eu am b47 și face la fel.
    2 points
  4. 3.0tdi nu stiu daca vinde cineva, dar 3.0d poate gasesti de vanzare
    2 points
  5. Locked presupun ca se activeaza doar daca e o problema si masina decide ca nu e safe sa faca regenerare pana nu rezolvi problema. Eu la fosta masina pe diesel tineam scorul la dpf cu Carly. Si eu observam diverente pe valori intre regenerari. Daca faceam regenerari la viteze mai mici nivelul de incarcare scadea mai repede dar si crestea mai repede daca treceam la un regim de condus mai agresiv. Gen 130+ pe autostrada. Vorbind cu cineva mi s-a dat de inteles ca valorile alea sunt mai degraba niste estimări bazate pe cum calculeaza ecu presiunile inainte, in si dupa dpf. De-aia cand ii faceam regenerare pe autostrada si mergeam turat, presiunea era mai mare, se golea mai aproape de 0g si regenerarile ulterioare erau ceva mai rare. Adica daca mergi prin oras cu viteza mai mica la turatie mai mica, presiunea in dpf e mai mica, si calcul care estimeaza incarcarea va da o valoare mai mica desi funinginea continua sa se depuna. Dar in urma regenerarii presiunea e la valori bune pt regimul ala de lucru. Poate spun prostii dar asa mi s-a expicat si se corela cu ce am observat in carly pe fosta masina. Adica după o regenerare reusita aveam valori mici si la scurt timp in urmatoarele zile sarea brusc inapoi dar presiunile erau ok. Mai e si faza cu regenerari incomplete. Face cat poate cand poate in timpul pe care il are si mai incearca data viitoare si daca tot nu, mai asteapta saraca pana cand zice acum tati că m-am cam balonat.
    1 point
  6. Salut, uleiul e la fel peste tot. Doar ca reprezentanta cumpara 50 de bidoane de 200 litri cu 15 ron litrul si noi cumparam 5-6 litri cu 55 ron litrul. Uleiul BMW e produs de SHell in Spania si pe acela il folosesc reprezentantele.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.