Dupa cum ziceam, as ignora complet parametrul ala.
Si eu in Carly am o gramada de parametrii care pot fi monitorizati in timp real dar unii nici cei de la Carly nu stiu sau nu vor sa explice ce sunt.
Cred ca interogheaza modulele si senzorii masinii prin softul lor cu metoda brute force, si orice da semnal inapoi, ei listeaza in aplicatie sa para mai desteapta.
Jumatate din parametrii aia mi se repeta ca denumire, sau dau niste valori oculte sau nu citesc nimic.
Am vreo 4 parametrii cu numele Battery Voltage 1 nu raporteaza nimic, uni imi da valori hex si celelalte imi arata 2 feluri de voltaje diferite. Unul care pare ca imi arata cu cat baga alternatorul si altul care e din alt film.
Pe aplicatie uneori zice ca sare de 15v in mers si se face din verde rosu si zice ca aoleu alternatoru baga prea mult, iar in bord in BC, imi arata 14.7V.
M-am apucat sa imi iau tester de baterie si redresor crezand ca e o buba.
Bateria AGM e 100% ok si masina e conforma.
Deci cai verzi pe pereti de la aplicatiile astea.
Sunt bune sa citesti unele erori si sa mai codezi cate o functie.
Sfat de la unu care e prea ocd pentru realitatea asta, nu o cauta de paduchi cu aplicatiile astea ca o sa ajungi sa iti rozi unghiile.
Daca isi face regenerari singura si valorile is ok cum zici si nu ai nici erori inseamna ca ai o masina care te iubeste.
Dă-i talpa si nu te stresa. Daca o sa faca fite, Doamne fereste, o sa iti spuna ea si fara aplicatie.