Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/03/24 in all areas

  1. "E tineri" Au mult timp liber și energie,eu dacă beau o țuică și mănânc, m a luat somnu' în canapea.
    2 points
  2. Una e sa ii urmaresti sa vezi ca isi face regenerarea, cand/cum, ca o finalizeaza, etc... alta e sa studiezi, analizezi, faci calcule peste calcule. Eu doar urmaresc ( cat si cum pot ) sa si faca regenerarile cat mai corect. In rest cum zici si tu, atata timp cat totul merge bine, nu e stres
    1 point
  3. Eu am renuntat la schemele astea si m-am resemnat, nu am eroare in bord totul e bien, daca ma apuc sa studiez corectii. presiuni temperaturi ajung la balamuc .
    1 point
  4. Pot sa confirm ca Carly nu umbla la ash mass cand dai regen request la DPF. In 8 ani de zile cat am avut diesel am dat cateva regenerari si dupa fiecare regenerare fortata de mine sau din exploatare normala, cenusa a crescut. Deci daca o sa ai vreodata nevoie sa faci asa ceva esti mai safe cu Carly. Adică vechiul proprietar foarte probabil ți-a dat-o cu valori sincere. Deci cum ai zis 160k daca o exploatezi corect nu ai griji Am avut in schimb un coleg care si-a luat un seria 1 mai vechi, cu 200+k km si am fost cu el sa o verificam un pic cu Carly si imi apareau toate valorile f mici pe dpf. Si l-am intrebat pe tip, ai pus dpf nou? A zis ca nu. Inseamna ca l-ai resetat si in 3-5000 km maxim o sa inceapa sa faca figuri si colegu nu o sa stie de ce, ca dpf- u e la limita de viata dpdv al km. El nu ca e ok ca masina blana blabla. Colegul a muscat gogoasa si a luat masina asa si nu a trecut o luna si a venit sa imi zica ca dpfu e infundat si tre sa il schimbe. Deci sunt si cazuri d-astea.
    1 point
  5. Apar resetate si in Ista… nu ai ce-i face. Cand ii dai regenerare cu Ista, scade soot in timpul regenerarii si mai creste putin(sau deloc) ash mass si cam atat. Pare in regula ca si viata insa ash mass e prea mic pt 100k km. Daca-l resetezi azi, ai sa vezi ca in 5000km ai mai mult ash mass decat iti arata acum. Poate i-a dat fostul proprietar vreo regenerare inainte sa ti-o vanda. Oricum, zic sa stai linistit… nu pare sa fie vreo problema.
    1 point
  6. Un DPF in mintilele lui ar trebui sa poata depasi fara probleme 200/250k km.
    1 point
  7. Binmerlink și bTool sunt doua programe total diferite . Poza pusa de autor ,este din bTool !
    1 point
  8. BTool , reseteaza ash doar atunci când resetezi DPF-ul,când îl inregistrezi ca DPF nou . Nu știu ce varianta folosești tu ,de ți-l resetează la fiecare regenerare forțată pe care o comanzi ,la mine nu s-a întâmplat niciodată asta ! Ești sigur că vorbim despre același program ? Nu este deloc "o prostie de soft" , e chiar foarte complex și își face treaba bine de fiecare data .
    1 point
  9. Am inteles foarte bine ce ai intrebat. Nu am comentat la poza, ca e de pe google, ci am comentat legat de valorile scrise de tine. NU ai cum sa ai ash mass 6.7g la o masina din 2017 decat daca a mai fost data regenerare cu bimmertool in trecut, care ti-am zis ca reseteaza ash mass, si nu e ok, pt ca probabil in filtru ai ash mass real de 40-50g iar calculatorul “stie” ca ai doar 6.7g si va face regenerari mai scurte, calculate pt cantitatea de incarcare pe care el o stie. De aici incep problemele… va face regenerari incomplete sau mai dese, uneori le va bloca pt ca durata lor va fi mai scurta, crezand ca are 6.7g, cand defapt e mai mare. Sper ca ai inteles ideea.
    1 point
  10. In poza îți arată că încă e activa regenerarea și va continua la următorul drum . S-a întrerupt și a scăzut temperatura pentru că nu mai ești în mers .
    1 point
  11. Dupa cum ziceam, as ignora complet parametrul ala. Si eu in Carly am o gramada de parametrii care pot fi monitorizati in timp real dar unii nici cei de la Carly nu stiu sau nu vor sa explice ce sunt. Cred ca interogheaza modulele si senzorii masinii prin softul lor cu metoda brute force, si orice da semnal inapoi, ei listeaza in aplicatie sa para mai desteapta. Jumatate din parametrii aia mi se repeta ca denumire, sau dau niste valori oculte sau nu citesc nimic. Am vreo 4 parametrii cu numele Battery Voltage 1 nu raporteaza nimic, uni imi da valori hex si celelalte imi arata 2 feluri de voltaje diferite. Unul care pare ca imi arata cu cat baga alternatorul si altul care e din alt film. Pe aplicatie uneori zice ca sare de 15v in mers si se face din verde rosu si zice ca aoleu alternatoru baga prea mult, iar in bord in BC, imi arata 14.7V. M-am apucat sa imi iau tester de baterie si redresor crezand ca e o buba. Bateria AGM e 100% ok si masina e conforma. Deci cai verzi pe pereti de la aplicatiile astea. Sunt bune sa citesti unele erori si sa mai codezi cate o functie. Sfat de la unu care e prea ocd pentru realitatea asta, nu o cauta de paduchi cu aplicatiile astea ca o sa ajungi sa iti rozi unghiile. Daca isi face regenerari singura si valorile is ok cum zici si nu ai nici erori inseamna ca ai o masina care te iubeste. Dă-i talpa si nu te stresa. Daca o sa faca fite, Doamne fereste, o sa iti spuna ea si fara aplicatie.
    1 point
  12. Daca ma iau dupa primul screeshot, ai 35gr de funingine in dpf. Nu stiu cum e la motoarele mai noi. Eu am avut n47 si pe la 35 grame cam intra in regenerare. Pe Calry nu aveam parametrul asta regen locked. Daca zici ca nu ai erori cred ca ce iti spune masina e ca a incercat sa faca o regenerare dar nu a reusit pentru ca regimul de exploatare nu întrunește conditiile necesare. Posibil sa fi trecut de mai multe ori prin scenariul asta si posibil ca a pus lock pe regenerare, adica a zis ecu sa nu mai incerce sa faca regenerari pana cand nu se inplinesc conditiile necesare. Si in cazul asta conditii necesare poate inseamna un drum mai lung pe autostrada la viteza constanta pentru o durata de timp mai mare. Sau a amanat-o pana cand se aplica conditia cu regenerare la un nr prestabilit de km intre regenerari. Nu mai stiu cat era. 1000 1500 km. Ceva de genu. Cand face regenerare ori ca e ori ca nu e incarcat. Daca nu are erori cred ca nu are sens sa monitorizezi parametrul ala.
    1 point
  13. Eu, la cabrio, fac singur revizia. La G30, in service particular, cu ulei si filtre cumparate de mine, ca sa stau linistit. La ultima revizie (septembrie) am schimbat eu, acasa, filtrele de aer si polen. Filtrul de ulei si uleiul la service particular (180 lei manopera). Fara scris in calculatorul masinii (asa am decis si eu si fii-miu). Daca nu vrei sa pastrezi dovezi atunci te poti duce linistit la orice service particular.
    1 point
  14. in ce an si luna a fost facuta masina? Una dintre bujii verifica compresia; pana in Iunie 2016. Aceea de care vorbeste petreop. Incearca sa nu amesteci GLP5 cu GLP6. Adica ia doar GLP5. Dar afla cand a fost facuta ca sa stii daca trebuie sa ai una cu senzor de presiune.
    1 point
  15. Tocmai am instant pe al meu 230i sistemul de frânare BMW M performance. Fata 4 pistoane cu discuri de 370mm iar pe spate 345mm cu doua pistoane. După instalare mașina trebuie codată. Voi reveni cu feedback după ce o să apuc să fac km cu ele.
    1 point
  16. Schimb, înainte și după!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.