Am avut 325xi, 2002, cumparat in 2020, vandut anul trecut, noiembrie 2023.
Prima experienta: oprit in trafic, verificat tot, mai putin noxele. L-am intrebat: noxele nu le verificati? Pai de ce sa pierdem timpul, masina are teava curata, ne mai pricepem si noi, care e cazan si care nu.
A doua la ITP: aveti faruri bixenon neomologate pentru masina dv. Ce vorbesti copile, citeste si vezi. Aveti si jantele netrecute in carte (style 135 / 18, M). Pfff am innebunit, iote al naiba copil, cauta nod in papura. Zic: in rest, totul ok? Da
A treia la RAR: dupa n intrebari la Craiova, dupa scris la Bucuresti, primit dupa 29 zile raspuns, iar RAR Craiova, programare, discutii cu 3 inspectori (nici unul nu pricepea ce trebuie facut si anume cum sa treaca jantele in carte, noaptea mintii) vine unul la mine, ma intreaba ce vreau, se face ca gandeste un pic se duce in birou si, dupa 10 secunde iese si-mi zice: nu se pot trece, nu sunt omologate pentru autoturismul dv.
A patra la Bavaria Craiova: buna ziua, am si eu nevoie de o hartie in care sa treceti ... Sigur ca da, luati loc dureaza 3 minute, gata, poftiti hartia cu toate jantele omologate, nu doar style 135, multumesc, hai ca am o sticla de vin bun, vino la masina.
In conditiile in care, cel putin in Craiova, circula o vorba: treci ITP-ul si fara motor pe masina!