Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/24 in all areas

  1. Problema cu poluarea masinilor pleaca de la coruptia din statiile ITP. Pt ca daca s-ar face testele pe bune, jumatate din parcul auto nu ar mai circula. Cu oamenii nu ai cum sa faci educatie in sensul asta, este foarte greu, taierea DPF si mai stiu eu ce improvizatii e un fel de mandrie nationala la noi( „las ca stiu eu..”, „merge si asa...” etc). Dar cu institutiile care verifica se poate face ordine.
    7 points
  2. Aceasta este una dintre problemele care se pot rezolva "a doua zi", singurul lucru necesar fiind vointa politica. Este suficienta adoptarea unei legi care sa prevada o amenda de (spre exemplu) 1.500€ pentru fiecare masina depistata la ITP cu DPF sau EGR dezactivate in mod voit, din care 25% sa revina unitatii ITP , plus inca 25% mecanicului care a depistat neregula. Peste noapte, nimeni nu isi va mai permite spaga necesara.
    4 points
  3. Pana la jante am comandat covorase all weather OEM de pe bavauto.... Am mai tras sambata o plimbare cu masina, pana aproape de Tulcea apoi la Jurilovca sa mancam ceva. Subit nu-mi mai plac autostrazile, acum mi-am dat seama cat de mult se chinuia X3-ul sa faca depasiri....M40D face periculos de usoare depasirile. I-a dat si nevasta-mea un mic launch...reactia a fost...ba esti prost :))))))
    2 points
  4. Am avut 325xi, 2002, cumparat in 2020, vandut anul trecut, noiembrie 2023. Prima experienta: oprit in trafic, verificat tot, mai putin noxele. L-am intrebat: noxele nu le verificati? Pai de ce sa pierdem timpul, masina are teava curata, ne mai pricepem si noi, care e cazan si care nu. A doua la ITP: aveti faruri bixenon neomologate pentru masina dv. Ce vorbesti copile, citeste si vezi. Aveti si jantele netrecute in carte (style 135 / 18, M). Pfff am innebunit, iote al naiba copil, cauta nod in papura. Zic: in rest, totul ok? Da A treia la RAR: dupa n intrebari la Craiova, dupa scris la Bucuresti, primit dupa 29 zile raspuns, iar RAR Craiova, programare, discutii cu 3 inspectori (nici unul nu pricepea ce trebuie facut si anume cum sa treaca jantele in carte, noaptea mintii) vine unul la mine, ma intreaba ce vreau, se face ca gandeste un pic se duce in birou si, dupa 10 secunde iese si-mi zice: nu se pot trece, nu sunt omologate pentru autoturismul dv. A patra la Bavaria Craiova: buna ziua, am si eu nevoie de o hartie in care sa treceti ... Sigur ca da, luati loc dureaza 3 minute, gata, poftiti hartia cu toate jantele omologate, nu doar style 135, multumesc, hai ca am o sticla de vin bun, vino la masina. In conditiile in care, cel putin in Craiova, circula o vorba: treci ITP-ul si fara motor pe masina!
    2 points
  5. Eu am 275/45 R20. Astea erau optiunile de la dealer.
    1 point
  6. Nu-i inteleg pe astia cum pot sa minta cu atata usurare si sa mai doarma si bine noaptea. Deci avem un stat esuat grav de tot...
    1 point
  7. omologat ai pe X5 urmatoarele: 265/50R19 toate 4 275/45R20, toate 4 sau cum ai tu pe 20, anvelope mixte.
    1 point
  8. Din proprie experienta si din urmatoarele considerente, nu iti recomand aceasta abordare: - kit-urile in care poti sa ai cat de cat incredere sunt cele formate dintr-un compresor de aer si un bidon cu un smac. Cele tip "spray", cu smac intr-un recipient sub presiune, sunt in general junk si nu te poti baza pe ele. Smacul functioneaza aproape sigur numai in cazul unor gauri de max. 3mm. Unele dintre ele - anume cele de cea mai buna calitate - pot estansa si gauri de pana la 6mm. In cazul unei perforatii mai mari, sau a unei taieturi pe flanc - problema foarte frecventa in cazul anvelopelor cu profil relativ mic - vei ramane in drum; - smacul respectiv are termen de valabilitate. Daca uiti sa il schimbi la termen, este ca si cum ai uitat kit-ul acasa; - in conditii de iarna (= la temperaturi scazute), smacul isi mai pierde din eficienta. In plus, imagineaza-ti ca trebuie sa faci interventia pe marginea drumului, noaptea, in frig, cand viscoleste: pe langa faptul ca vei suferi fizic, riscul sa gresesti ceva este foarte mare; - kit-urile care contin un snur si un dispozitiv de introducere a acestuia in gaura sunt imposibil de utilizat cand este frig afara si pe o roata montata pe masina. Pe scurt, pentru sezonul rece, a utiliza anvelope non-runflat implica sa ai cu tine o roata de rezerva (normala / slim) + cric + cheie roti, sau un abonament la un serviciu foarte eficient de asistenta 24/7 pe marginea drumului. Nici anvelopele runflat nu sunt un panaceu universal, dar probabilitatea sa iti continui drumul pana la un service roti este mult mai buna, in comparatie cu un kit pentru pana.
    1 point
  9. R.A.R,o instituție de tot rahatul,itp ul la cotețe pe neveu,e plin pe străzi de fumigene,eu i-aș arde pe nimurucii de la stațiile itp,care îs numai pe căpătuială ,oprit cazane in trafic,văzut cine i-a dat itp și suspendat inspectoru un an de zile,să vezi cum nu mai dau .În altă ordine,mie ,cu mașina ok,euro 6,nu vrei să îmi treci roți mai mari de 16 că vezi doamne se modifică noxele și poluez.Da cum rasa mătii,dacă plătesc omologare,vreo 900 ron poți trece alte roți,atunci nu mai cresc noxele,sau cum?
    1 point
  10. Și-au găsit și mașină la care să facă supracontrol
    1 point
  11. nu, nu stii ce inseamna. nu e nicio aroganta, ci doar te invat gratis. 225/50 vrei sa le inlocuiresti cu 255/50 si tu crezi ca 50-ul ala inseamna acelasi lucru in ambele inscrisuri. sau inseamna, de fapt, adica 50% din latimea anvelopei. cu alte cuvinte, peretele anvelopei, adica masurastoarea de la janta la asfalt este 112,5mm in cazul anvelopei 225/50 in cazul 255/50 peretele anvelopei este 127,50 mm. ca atare, tu maresti raza anvelopei cu 15mm, deci diametrul cu 30mm. rezulta ca tu vrei sa pui o anvelopa mai lata cu 30mm cat si mai mare in diametru cu 30mm. echivalentul lui 225/50 este cumva 245/45. ai putea sa pui astfel daca jantele sunt late de 8 inch, dar f probabil ale tale sunt late de 7.5 inch, ceea ce e prea putin pt o anvelopa de 245/45. cu placere!
    1 point
  12. Daca pui anvelopa ingusta pe o janta lata, flancul anvelopei o sa fie putin intins si anvelopa o sa fie mai plata decat a fost ea creata si pe langa asta o sa afecteze calitatea rularii: franare diferita, stabilitate in curba scazuta, samd Plus ca poti distruge cutie de transfer care este mai sensibila decat un fulg de nea. Asa ca urmeaza cu strictete ce recomanda producatorul.
    1 point
  13. Inainte sa te apuci sa schimbi anvelopele, invata ce inseamna inscrisurile de pe ele.
    1 point
  14. Am facut revizia. Am cumparat piese de orgine ,am platit 900 de lei (ulei bmw,filtru aer,filtru polen,filtru ulei,filtru motorina ) si am platit manopera 250 de lei intr-un service autorizat .Am primit factura si am putut viziona intregul proces ! Masina functioneaza foarte bine dupa revizie,sunt multumit. Nu am mers la bmw sa dau 2550 pe aceleasi operatiuni. In plus la BMW aveam introducerea reviziei in IDrive. Multumesc celor care au comentat pe acest subiect. Se poate inchide topicul.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.