B58 poate sa aibe si 374 cai cat are acum montat pe X5 lci 50e.Pe 45e e din soft modificata puterea tocmai pentru a cosnuma putin.Eu cu a mea am ajuns la 91.000km iar bateria arata autonomia tot ca la inceput si nu da semne ca sunt probleme.Am inteles ca ar fi in garantie (bateriile) pana la 150.000km dar poate gresesc.B58 exista pe seria 3 440i ,m340i,X3 X4 M40i,540i,545e,740i,745e,X5 X6 40i,45e,50e ,X7 40i .Deci e un motor destul de utilizat la marca bmw (daca nu cel mai utilizat) si bineinteles ca vine cu mai multe variante de putere.Pe afara se spune ca e cel mai fiabil motor produs de bmw pana acum....cine stie,vedem.Am fost la ski recent in Italia 2500km dus intors cu o medie de 11l/100km/h mers cu 140-160km/h dar acolo am mers mult pe electric....am incarcat la hotel si in mers la fiecare panta.La 60.000km se schimba bujiile si recomandat si bobinele iar o revizie e cam 1700lei.Discurile de frana arata ca noi la 91.000km iar placute am schimbat doar o singura data in intervalul asta (folosesc mult frana regenerativa sau cum ii spune ca sa incarce bateria).In rest absolut nimic,nu bate nu troncane materiale bune in interior,neaparat schimbate anvelopele runflat cu unele normale ca sa ai maximum de confort.In general X5 45e gasesti destul de bine echipate dar cauta sa aibe suspensie pneumatica si farurile laser.