Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/24 in all areas

  1. Hello! N-am mai postat de mult, că n-au mai fost multe de spus. Micul damage după accident a fost reparat cu piese "noi" din dezmembrări (bara și capota). Singurul "mare" update pe care îl am e că nu mai consuma cat o cisternă, și nu mai face atâta gălăgie. După căutări și căutări, înlocuit una din sondele lambda (cred că degeaba) am descoperit o zonă MICĂ (prin mică era chiar mică...mai mică decât un bob de mazăre) înnegrită la îmbinarea între galeria de evacuare și evacuare. Deja nu mai aveam speranțe că de acolo e, mai ales că după schimbarea sondei lambda, codul 2C7F trim control continua, primeam coduri pe catalizatoare cam o dată la 2 săptămâni, deja incepusem să caut galerii de-cat,dar am zis sa o mai duc o dată la un sudor, că rău nu-i fac. Ei bine, după o sudură de jumătate de cm, un alt set de garnituri la evacuare, și o resetare la toate adaptările de fuel cu ISTA am plecat de acolo fără speranțe , dar după o tură m-a lăsat fără cuvinte. Fără gălăgie, trăgea liniar, sunet plăcut fără să fie deranjant, relanti la puțin peste 500 rpm...consum sub 10 in exterior (dacă o las, dar nu prea o las), iar momentan s-a stabilizat undeva intre 13 și 14, cu mers preponderent în oraș. O așteaptă un schimb de suspensii spate când mă întorc, un reglaj la frâna de mână și... Apă,paie și bătaie!
    2 points
  2. Ca vin sau nu cu steluta, este irelevant. A vazut careva vreun document emis de bmw, in care obliga la stelute si spunea ca masina poate avea defectiuni daca nu ai stele?! Mai e un lucru. Ar fi grav din partea bmw ca produsul lor sa fie situat atat de aproape de limita fiabilitatii. concret spus, daca folosesti 245/45r20 asa cum este proiectata masina, dar sa ajungi la a avea probleme daca nu are stele, este grav. Este ca si cum am spune ca daca avem mana dreapta mai grea cu juma de kg de la facut laba, stricam volanul. Si-a pus careva problema ce anume este diferit daca ai sau nu stele sau mergem ca forest gump cu capul inainte prin vietnam?! Pun eu maine un extras de la un producator de anvelope ce este diferit si se poate citi intre anvelopa aprobata de bmw si una de strada. Ce am remarcat eu ar fi diferente de greutate si de indice de zgomot. Pe g30 anevelopele de iarna nu au fost cu stele. Cele de vara atat pe 18 cat si pe 19 fiind echipare bmw, banuiesc ca au avut. La audi, am AO pe cele de vara, pe cele de iarna am pus normale. Frate-miu pe cele de iarna la X5 are porsche original. La maserati de iarna cred ca am 2 normale si 2 mercedes original. Cele de vara nu cred ca sunt omologate de maserati. Au si ei posibilitatea asta. La g60 cand vine, primul lucru pe care il fac ii dau anvelopele jos si mai mult de atat pun si alte dimensiuni decat cele cu care vine masina. F proabil nici cu stele o sa le pun. Masinile care au probleme, au de la uzura lor, de la harburi ce sunt si e mai comod sa dai vina pe stele decat sa accepti ca masina a devenit un harb de la uzura normala.
    1 point
  3. Se prinde de ea bratul care permite reglarea geometriei rotii prin acel surub excentric Nu se poate face geometria fiindca surubul nu are in ce sa stea Poate vreun sudor priceput sa iti sudeze urechea lipsa fix in locul initial, daca nu alta punte
    1 point
  4. X5 G05 45e are 24kw baterie iar modelul LCI 50e are 25.7kw G30 545e , X3 30e,g20 330e si 745e au 12kw baterie. Stati liniștiti ca am un X3 30e din 2022 (facelift) în familie luat de nou și nu are niciodată pe bord afișată o autonomie mai mare de 32km electrici.
    1 point
  5. Cum era vorba aia, omul gospodar își face vara sanie și iarna căruță. Urmează să trimit volanul cu încălzire , sa mut încălzirea pe unul M, identic cu ce am pe mașină în momentul de față !
    1 point
  6. N20 nu a fost unul dintre cele mai reușite motoare, intra tot în era "N" de care fuge toată lumea pentru că de-a lungul anilor au scos la iveală foarte multe probleme. Toate "N" au avut foarte multe probleme și mai ales pe benzina toți le-au evitat. Ideal e sa găsești un B48 care are și el problemele lui, cele pe parte de răcire/antigel , unde unele conducte sau racorduri trebuie înlocuite, fiind de proasta calitate, chiar ai ansamblul de termoflot, care la fel are o variantă îmbunătățită. B48 are potențial mult mai mare de upgrade fiind un motor mult mai robust , divizandu-sa din B58, care poate fi dus până la 500-600 cai lejer. Ca dotări mașină arata bine , dar mi se pare scumpă raportat la an strict.
    1 point
  7. Din punctul meu de vedere desavantajele sunt cateva, unele mai mari altele nesemnificative.Cel mai mare dezavantaj e costul initial al instalatiei si RAR-ul pentru omologare. Alte dezavantaje mai mici(unele pot fi trecute lejer cu vederea) sunt: pierderea de putere(exista o pierdere nu foarte mare dar exista, masina nu o sa se mai comporte EXACT la fel ca pe benzina - 3-5 cp ii pierzi), un alt dezavantaj e consumul mai mare de gaz, un alt dezavantaj e ca masina merge pe benzina pana ce motorul ajunge la 30 grade. Economia intr-un final fiind de undeva la 40% din pretul benzinei pentru 100km. Instalatia pe care o am eu foloseste valorile parametrilor, in timp real, din ecu masinii(daca masina merge prost pe benzina si consuma mult la fel o sa mearga si pe gaz)- asta nu e un dezavantaj, e o concluzie. Ca dezavantaj, dar nu foarte important e locul ocupat de butelie(eu am pus toroidala in locul rotii de rezerva si roata o tin acum in portbagaj). Avantaje prea multe nu pot spune ca sunt. Cel mai important e costul mult mai redus al gazului(2,90 lei 1 lgpl fata de 5,60 lei 1l benzina), si daca va pasa de mediu - noxe mai mici. Faptul ca nu se intampla NIMIC cu masina dupa montarea intalatiei(gen uzura prematura a motorului, riscul de a sari in aer pe drum sau alte prostii de genul asta)nu cred ca poate fi considerat un avantaj. Iti pui Gpl ca sa mergi mai ieftin, deci eu cred ca isi justifica menirea. Amortizarea completa a instalatiei se face in cca 10k km. Depinde de fiecare ce vrea sa faca cu masina lui. Toate decurg logic, daca vrei putere nu pui gaz, daca faci km putini nu se justifica, samd... Eu sunt multumit, inca n-am amortizat instalatia, dar per total nu am decat de castigat. Nu incerc sa conving pe nimeni si nici sa fac reclama. E doar punctul meu de vedere.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.