Săptămâna trecută mi-am făcut timp să mă ocup de restul lucrurilor - bucşele mari de punte spate, rulmentul intermediar şi flanşa cardanului.
Plus îmbibată pe dedesubt cu ACF-50.
Dacă tot am dat-o jos, am dus evacuarea la reetanşat (toba finală mai avea puţin şi cădea) şi i-am pus noua sondă lambda Bosch (echivalenţă OE).
Probabil voi opta pentru o tobă originală, dar îmi va trebui şi o bară spate (fiindcă asta a fost tăiată), apoi să aducem înapoi nuanţa originală pe toată maşina. Dar nu e urgent.
Am schimbat şi garnitura antenei - încă o improvizaţie pe care am înlăturat-o. Cineva lipise un cauciuc acolo, se crăpase, antena nici nu era la nivel cu caroseria.
La fel şi la prezoane... unele erau conice, altele sferice, unul lipsea, iar cele de pe spate erau mai mari fiindcă avea distanţiere.
Bineînţeles că au zburat la gunoi. Am luat 20 de prezoane noi după codul de original, dintre care am rămas cu 16, fiindcă am comandat şi un set de prezoane antifurt OE (36132453959).
I-am luat un set de jante Style 42 pe 16". Îi mai luasem între timp şi unele Style 43, probabil le fac vânt.
Mă gândeam că o să fac un set şi de iarnă, dar parcă nu mă îndur să o scot pe sare... mai vedem.
S-a refăcut geometria şi s-a constatat că n-a fost nevoie de reglaje, am pus hardtopul pe ea şi am dat o fugă până la Sinaia. Merge schnurrrrr.