Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/24 in all areas

  1. Vând mașină personală BMW 530e plug-in hybrid iPerformance cu pachet M, 2020, varianta cu bateria mare de 12 kwh in loc de 9kwh (range 35-55km reali in funcție de trafic și temperaturi exterioare), culoare Mediteranean Blue. PRET NEG 35550 EURO Motor benzina 2 Litri + electric de 114cp. Impozit 13 lei pe an. Vine cu jante pe 19 inch impecabile și cauciucuri noi RUNFLAT la momentul achiziționării, deci au rulaj de doar 13000km + contra cost daca se dorește (pt că au fost luate de mine separat) jante pe 18 inch BMW noi și cauciucuri de iarna rulate doar câteva mii km. Nu sunt samsar nu mă ocup cu mașini, o vând pentru că au apărut alte priorități. Luată din germania in decembrie 2023 de la reprezentanta BMW cu garanție 1 an, la 84000km, acum are aproape 98000km. CASCO valabil până la final de Dec 2024 Nu o sa scriu decât cele mai importante dotări pentru că sunt foarte multe, cine vrea poate verifica seria și istoricul (nu are accidente în istoric mașină e impecabila) WBAJA91010CE63168 Dotări: Sistem de sunet Bowers & Wilkins 14 difuzoare 2 woofere 1400W (optiunea a fost noua 5000e) Soft close la usi Suspensie adaptiva Scaune încălzite din piele premium cu reglaj full electric inclusiv lombar șofer și pasager și spatarul de la jumătate Memorii scaune inclusiv pe partea pasagerului Heads-up display Camere 360 Keyless Faruri led matrix (decupează mașina din fata pentru a pastra faza lunga automata) Pilot adaptiv automat (păstrează distanta fata de mașină din fata, accelerează când semnalizezi sa depășești) Senzori coliziune toate direcțiile cu franare automata, distronic Senzori ploaie și lumini Volan electric IDrive 7 cu Android auto wireless (in plus fata de IDrive 6) și Apple CarPlay wireless Temperatura înăuntrul mașinii poate fi setata ușor din aplicația din telefon fara a porni motorul și iarna se dezgheață in sub 1 min geamurile, in app vedeți și istoric drumuri și consumuri, istoric încărcare. Câteva îmbunătățiri + estetice aduse de mine: folie Llumar cu certificat pentru luneta și geamurile laterale fata spate, folie Llumar invizibila parbriz, eleron, grila fata activa neagra ca sa se potrivească cu opțiunea de fabrica de shadow line la usi, covoraș cauciuc portbagaj. Pentru mai multe detalii va stau la dispoziție, mașina se poate vedea oricând - [contact prin PM] https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-530e-iperformance-aut-ID7HrzQV.html
    2 points
  2. De două luni sunt posesorul unui BMW M235i Gran Coupé (F44), iar experiența la volanul acestei mașini a fost una cu adevărat memorabilă. Prima senzație care m-a cuprins când am pus mâna pe volan a fost puterea motorului de 2.0 litri, cu cei 306 CP care îți oferă o accelerare instantanee. Conducerea este precisă și stabilă, cu o direcție care răspunde foarte rapid și oferă o senzație de control excelent, fie că mă aflu pe un drum de munte cu serpentine sau în oraș, în trafic intens. Suspensia este bine ajustată pentru a absorbi denivelările, dar, în același timp, oferă o aderență fermă pe asfalt, ceea ce îmi inspiră încredere când mă aventurez la viteze mai mari. Sistemul xDrive, tracțiunea integrală inteligentă, face o treabă minunată în a oferi tracțiune maximă, chiar și pe suprafețe mai alunecoase. Ce m-a surprins cel mai mult este echilibrul dintre performanță și utilizarea zilnică. În oraș, mașina este destul de eficientă, iar cutia automată cu 8 trepte își face treaba impecabil, schimbând vitezele lin și rapid. Când ies pe drumuri deschise și schimb modul în Sport, mașina se transformă complet. Accelerarea de la 0 la 100 km/h în aproximativ 4,8 secunde este incredibilă pentru un coupe de dimensiunea asta.
    1 point
  3. Iti recomand sa faci un schimb de ulei si filtre, apoi uleiuri diferentiale si cutie transfer - astea sunt ieftine si te scapa de multe dureri de cap. La cutie, daca nu ai pb , nu as umbla, mai ales ca probabil nu s-a schimbat nimic in trecut. La distributie la fel, nu schimba daca nu ai sunete dubioase. Verifica/schimba fulia de vibrochen si cureaua de accesorii ca sigur sunt uzate la km aia. Service iti recomanda colegii din zona ta cel mai bine. Si fa recallurile ca sa nu ai pb cu Egr/incendiu etc. Pe de alta parte, eu nu inteleg de ce oamenii prefera sa cumpere o masina ieftina (sau mai ieftina d3ct media) si sa repare la ea, in loc sa cumpere una intretinuta, cu mai putini km, fara alte costuri extra. Una peste alta tot acolo iesi ca buget.
    1 point
  4. Eu mi-am vandut X3-ul F25 la sfarsitul lui august, fabricatie 2017 2.0d xdrive Msport cu multe optiuni, 155.000 km la 20.500 euro, tu cu cat ai luat-o? Stai linistit, un amic de-al meu si-a vandut x3-ul f25 parca anul trecut pe vremea asta, cu 16.000 euro sau putin mai jos, prima fabricatie 2013-2014 parca cu 270.000 km, mergea struna. Ai grija la ce ti-a zis sskkaa...acolo sunt problemele la B47, galerie si egr / racitor...la distributie nu cred ca e cazul.
    1 point
  5. Da da, eventual sa o arunci la gunoiul lui wolf Daca mergi mai mult afara, schimba la 15k, filtru de combustibil la 2 de ulei. admisia clar, alea tin 100- 120 k schimburile de alte uleuri mereu sunt bine venite cam la 80-100 k km distributia daca nu se aude las o in pace, mai verifica la 10 ani. curea de accesorii trebuie sa mai verifici.
    1 point
  6. Dupa 200k, depinde mult si cum a fost intretinuta masina, merita clar cel putin verificata/daca nu chiar inlocuita distributia, pompa de apa ( aia de ulei nu stiu, posibil ), galeria de admisie de verificat ( cat de colmatata e ) - de curatat sau inlocuit. De verificat si EGR/Racitor, sa nu aibe vreo campanie de rechemare, sau sa fi fost deja inlocuite... Daca aia 15k km ii faci doar extraurban sau majoritar, eu zis ca poti ramane cu un schimb/an. Ulei, cam ce e ok pe norma BMW LL4, daca nu vrei experiente pune linistit ulei OE BMW, la fel si filtre ( sau ceva e calitate MANN, MAHLE, etc ) Ulei cutie de viteze, ulei cutie transfer!, ulei diferential fata + spate lichid de frana acuma nu stiu istoricul nu stiu ce si cand si cum si daca s-au mai schimbat una alta pe masina. Sunt totusi multi bani un reset de genul, cu o interventie generala/majora. in rest nu stiu de discuri/placute, etc... e verificata masina? totul ok?
    1 point
  7. Astazi am mai facut un retrofit, mai mult de moft. Stopuri LCI.
    1 point
  8. De cand n-am mai postat aici, multe lucruri s-au intamplat cu E93-ul. In primul rand, am ramas fără talon în Octombrie 2023, dintr-o prostie de a mea. Am fost la o spălătorie auto și când am ieșit de acolo, am făcut-o fără numere pe față (deobicei când spăl mașina, dau jos numerele, acestea fiind cu magneți). Băieții de la rutieră m-au văzut și m-au oprit. Talonul a zburat mult mai devreme decât mi-am imaginat, așa că mașina stat în garaj până anul acesta în Iunie când am redobândit talonul. Am renunțat la stilul "M3", așa că m-am întors înapoi la origini.. M Sport. A durat o eternitate să găsesc pe cineva cu care să fac schimb de bări + să achit diferența. Am pus bara față, cu tuneluri, cu proiectoare și oglinzile. Am pus bara spate, cu diffuser și evacuare finală. Singurele elemente care au rămas de la vechile modificări, sunt aripile față și pragurile. Îmi plac mai mult decât cele originale M Sport. New updates soon...
    1 point
  9. Mașina aia e la capătul vieții. Mai bine erai stresat sa iei una până în 20k km sau nouă.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.