Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/24 in all areas

  1. Iti recomand sa nu faci experimente, mai ales cu motorul N57 intr-una dintre versiunile sale cele mai sensibile (313 CP). Cand o sa existe suficiente informatii din surse sigure, ca firma Pakelo a inventat ceva revolutionar in domeniul ungerii motoarelor auto si/sau ca investeste mai mult si are rezultate mai bune in cercetare decat producatori cu traditie precum Shell, Castrol, Mobil, Motul, etc., atunci poate merita sa ii incerci.
    2 points
  2. Ti-am confirmat. Ti-am pus un paragraf din lista uleiurilor aprobate dupa cum alege bmw sa dea licente. Eu nu as pune un ulei despre care nu m-am informat in prealabil daca si in ce masura se potriveste cu posibila uzura interna.. Asta si schimburile frecvente, 10-12k km, au facut ca un motor, stiut fiabil, sa ajunga la peste 500k fara nici o interventie de proportii - practic nu i-am schimbat decat bujii incandescente si termostate - sa porneasca ca in prima zi, sa nu consume ulei din ce in ce mai mult.. Cat despre motorul tau e stiut ca pot aparea probleme neprevazute; cuzineti rotiti.. parca si distributie.., daca imi aduc aminte bine, il fac sa intre in lista motoarelor pretentioase; pe buna dreptate, ca e fortos.. Deci cu atat mai mult trebuie avut grija ce ulei pui.. poate, poate scapi fara chelutieli mai mari.
    1 point
  3. 1 point
  4. Nu am de ce sa ma supar, dar din moment ce un ulei indeplineste norma LL04 impusa de BMW, consider ca uleiul ala isi face treaba fara probleme. Mania asta cu cel mai bun ulei, cel mai de top, cel mai scump, cel mai recomandat/aprobat/etc... e doar apa de ploaie daca reviziile se fac cand ne pica ceva de pe masina. Orice ulei LL04, fie el aprobat, recomandat, etc, isi face treaba fara probleme in aia 10k km.
    1 point
  5. Da, merita incercat. Este in lista uleiurilor aprobate (nu recomandate, poate fi o mare diferenta). ...Norma LL04 NU este criteriu de selectie. Este doar un ulei cu specificitatea ca regenerarile nu il degradeaza in motoarele diesel. Nu inseamna ca ofera si protectia maxima in lista uleuirilor din TIS pe care BMW o are. JMC Extra OPSAE 5W-30 JM Products, Hamburg KLOBOlub Longlife III SAE 5W-30KLOBOmotive GmbH Kendall GT-1® Euro+SAE 5W-30Kendall Motor Oil Krypton XT LA SAE 5W-30 Pakelo Motor Oil S.r.l. LIQUI MOLY Longlife IIISAE 5W-30LIQUI MOLY GmbH LIQUI MOLY Longtime High TechSAE 5W-30LIQUI MOLY GmbH
    1 point
  6. Dacă n-o lași sub 40% înseamnă că ai un range foarte mic. Și chiar nu e nevoie sa faci asa ceva.
    1 point
  7. Sa nu uitam ca VW, Mercedes etc au fost prinsi in scandal diesel gate, mi se pare o ipocrizie mare sa spui ca au modele diesel foarte bune, a.k.a Tiguan. Ce inseamna acest model foarte bun ? Bun pentru VW ca le face rapid si face profit ? Daca te uiti acum pe indici de calitate al aerului din Bucuresti: Te imbolnavesti aiurea doar ca sa conduca gigel un diesel obosit din 90. Iarna in special aceste zone devin si mai poluate din cauza lipsei de curenti de aer. Eu spre exemplu chiar nu vad aceasta cerere de masini diesel, din grupul meu de oameni foarte putini isi doresc un diesel. Mai toti vor benzina sau benzina hibrid. Problema baietiilor europeni au fost ca au luat-o in gluma cu masinile electrice si acum ii musca de cur. Pare un fel de smartphone vs telefon cu butoane. Later edit: https://ww2.arb.ca.gov/resources/overview-diesel-exhaust-and-health https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0013935122002274 Stiu ca astea cu aerul sunt plictisitoare pentru multi, dar aerul curat este printre cele mai importante pentru o viata sanatoasa. Degeaba mananci bine si sanatos daca respiri aer de rahat.
    1 point
  8. Salut, revin cu update Testat senzor hella nou de pe masina cu contactul pus dar motorul oprit si mi arata contrapresiune intr o zi - 19mbari urmatoarea +55mbari. Schimbat senzor cu OE in aceleasi conditii testat si valoarea oscileaza intre 1.97-2.97mbari ceea ce ma gandesc ca e bine mai ales ca nu mai am valori negative si acum sunt apropiate de 0 cum spuneau colegii mai sus De schimbat s a schimbat super usor senzorul. Acum o sa l mai monitorizez sa vad daca aici era problema. Revin cu update si multumesc mult pentru sfaturi
    1 point
  9. Din păcate la capitolul educație stam foarte prost, noi ca popor, nu individual... Un banc de care mi-am adus aminte cu ocazia asta, care este amuzant dar spune multe despre nivelul de educatie: La cascada Niagara , mai multe autobuze cu turisti: - Oh, Mein Gott! Das ist wunderschön! - Ah! C'est Fantastique! - Wow! It's Wonderful! Magic! - Bagami-as...
    1 point
  10. Consumul de 7.5l/100km este consumul de benzina plus 7.1kwh consum curent pentru distanta parcursa combinat benzina/electric de 259km.
    1 point
  11. Eu l-am schimbat, e usor, pt mine. Nu ai ce sa cureti… in interiorul senzorului e o membrana care se coace in timp datorita temperaturilor inalte.
    1 point
  12. Cum au spus si baietii, nu are voie sa arate negativ. Am patit acelasi lucru la fostul F10, eram in Grecia cand am observat asta, am comandat cand eram acolo in vacanta senzor Hella (doar Hella puteau sa imi aduca cei de la magazinul de piese pe insula in Lefkada). L-am schimbat acolo, am monitorizat senzorul Hella in drumul spre Romania… afisa valori haotice/gresite. Cum am ajuns in tara, comandat senzor OE care merge si perfect si acum dupa 5 ani. Si sunt multi care au avut probleme cu sensorul pe aftermarket. Spor!
    1 point
  13. Nu este normal sa arate valori negative. Daca abaterea lui este in intervalul +/- 20mbar se poate regla din soft, sa il aduci la zero. Plaja aia este toleranta acceptata... esti in afara, altul.
    1 point
  14. Da,hella am luat și eu și a trebuit calibrat . Arată valori cu minus de nou . Se pare ca doar cele originale arata corect ,restul sunt la ghici .
    1 point
  15. https://hotnews.ro/video-copil-filmat-in-timp-ce-conduce-o-masina-pe-un-drum-din-dambovita-intra-inclusiv-intr-o-depasire-in-timp-ce-pe-marginea-soselei-sunt-oameni-anuntul-politiei-1823480 Pacat, mare pacat ca aceasta marca are o priza atat de mare la tot felul de oameni iresponsabili sau parveniti. Am mai zis si cu alta ocazie, din cauza acestora s-a ajuns sa iti fie jena sa conduci un BMW.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.