Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/24 in all areas

  1. A fost frumos afară şi mi-am făcut şi timp, aşa că... am ajuns cu el prin Thassos. M-a invitat un prieten motociclist şi, cum mi-am vândut motocicleta prin septembrie, am decis să merg cu omologul pe 4 roţi, Z-ul. S-a nimerit bine, am fost maşină de suport, am avut la mine compresor, cabluri de pornire, şufă, scule etc. şi chiar le-am pus la treabă când un coleg a făcut pană în Ruse. Foarte frumoasă vremea acolo, 18-19°C, m-am bucurat de vânt în plete. Maşina a mers foarte bine (cu excepţia unor vibraţii pe la 110-120, am o bănuială că am pus prost cardanul la loc... făcusem nişte semne, dar nu prea precise). Am vizitat un service în Thassos, dar nu au vrut să mă ajute cu repoziţionarea lui, deşi bătea vântul pe acolo. Sunt rău dacă zic că sunt puturoşi, probabil s-au temut de şuruburi rupte şi indisponibilizarea maşinii din afara ţării... Ca de obicei, benzina noastră de 100 nu se compară cu a lor, am simţit asta la toate maşinile cu care am mers acolo. Motorul a mers foarte frumos şi, deşi l-am alergat pe curbele lor, am avut un consum mai mic. https://www.spritmonitor.de/en/detail/1580307.html Pe ferry (la dus, Aneth) m-a distrat madam de la casierie, care mi-a încadrat-o la big car, deşi i-am arătat pe net lungimea - 4.02 m. Cică să-mi verific actele maşinii. La întoarcere a fost altcineva, n-am mai avut surprize şi au încadrat-o corect.
    4 points
  2. Corect, softclose este retrofit cu piese de F10 care sunt perfect compatibile cu F3x.
    3 points
  3. Asa este arata misto cu 20. Nici eu nu am luat doua perechi de jante aceleasi dimensiuni, in ideea ca poate la anul trec la vara pe marimea 20. Mai vedem. Mie imi plac si astea pe 19
    2 points
  4. Usor, usor statiile EV incep sa arate fix ca benzinariile
    2 points
  5. Salutare şi bine v-am regăsit! După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW. Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite. Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover). Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă. Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?). Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock. Las aici o listă cu dotările: Editions and packages S704 M Sports suspension S710 M Leather steering wheel S719 Sports Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger Multimedia S658 Radio BMW Business CD RDS S676 HiFi speaker system Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S530 Air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer Wheels and drive S209 Differential lock 25% S210 Dynamic stability control S243 Airbag for front passenger S260 Side airbag for driver/passenger S263 LA wheels with mixed tyres Environment and safety S305 Remote control for central locking S320 Deleted, model lettering S345 Chrome Line Interieur S388 Softtop, black S395 Rollover protection system S398 Softtop, electromech. semiautom. S801 German version S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 On-board literature, German Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda. Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii. Aici mai multe poze: https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N
    1 point
  6. Asa este, am Iphone! pt digital key. Cu „cardul bancar” nu se poate porni?
    1 point
  7. Vineri am trecut la senilele de iarna. Dupa 2 sezoane si 60.000km, pana la urma Pirelli Pzero PZ4 runflat si * BMW si-au facut destul de bine datoria. Au fost peste asteptari in majoritatea cazurilor, singura frica fiind pe ploaie nasoala, cand parca simteam ca se pot descurca mai bine. Pe final de viata am avut ceva emotii mai spre limita pe ud/umed, dar pe uscat inca tineau bine asfaltul, chiar surprinzator de bine. Fata s-a mancat mai mult/repede decat spatele, si s-au uzat mai mult pe exterior... deh, greutate mare pe fata, si chinuiala sa o tina ca pe sine pe curbe. Sincer, cele de pe spate cred ca mai mergeau un 10k km, dar la primvara voi incerca oricum un set nou de Michelin Latitude Sport 3, conform specificatiilor BMW, RFT si * BMW. In rest, mergem inainte, pentru ca inainte era mai bine Close to 130k km, si inca se misca antigelu prin instalatie.
    1 point
  8. Cred ca ar trebui sa rezolvi cu repozitionarea cardanului, sa nu-l dezechilibrezi.
    1 point
  9. 1 point
  10. 1 point
  11. O pompa de ulei defecta asa face.... Eu zic sa stai linistit ca nu pare sa ai probleme.
    1 point
  12. WTF. Seria 4 cu tablete pt pasageri? N-am vazut asa ceva niciodata.
    1 point
  13. Bună seara. Sunt presurile originale BMW, din cauciuc. Am și presurile care au venit cu mașina, care sunt din material textil. La fel și tava de protecție din portbagaj, tot originală BMW și din cauciuc. Mulțumesc frumos pentru aprecieri
    1 point
  14. Săptămâna trecută mi-am făcut timp să mă ocup de restul lucrurilor - bucşele mari de punte spate, rulmentul intermediar şi flanşa cardanului. Plus îmbibată pe dedesubt cu ACF-50. Dacă tot am dat-o jos, am dus evacuarea la reetanşat (toba finală mai avea puţin şi cădea) şi i-am pus noua sondă lambda Bosch (echivalenţă OE). Probabil voi opta pentru o tobă originală, dar îmi va trebui şi o bară spate (fiindcă asta a fost tăiată), apoi să aducem înapoi nuanţa originală pe toată maşina. Dar nu e urgent. Am schimbat şi garnitura antenei - încă o improvizaţie pe care am înlăturat-o. Cineva lipise un cauciuc acolo, se crăpase, antena nici nu era la nivel cu caroseria. La fel şi la prezoane... unele erau conice, altele sferice, unul lipsea, iar cele de pe spate erau mai mari fiindcă avea distanţiere. Bineînţeles că au zburat la gunoi. Am luat 20 de prezoane noi după codul de original, dintre care am rămas cu 16, fiindcă am comandat şi un set de prezoane antifurt OE (36132453959). I-am luat un set de jante Style 42 pe 16". Îi mai luasem între timp şi unele Style 43, probabil le fac vânt. Mă gândeam că o să fac un set şi de iarnă, dar parcă nu mă îndur să o scot pe sare... mai vedem. S-a refăcut geometria şi s-a constatat că n-a fost nevoie de reglaje, am pus hardtopul pe ea şi am dat o fugă până la Sinaia. Merge schnurrrrr.
    1 point
  15. Da, dacă nu o sa o duc într-un service și aia e. Doar ca în zona mea mentalitatea mecanicilor este un pic mai "aparte"(lucru de care m-am convins în ultimi ani) și anume dacă ai BMW li se pare perfect normal sa te taxeze în plus. Un exemplu absurd, pentru a schimba un prezon la roata sa îți ia 50 de lei, dar dacă ar fi fost fost oricare alt tip de marca Opel, VW, Ford ar fi fost 10 lei(aicea ma refer la manopera) . De aia prefer sa îmi fac mentenanța singur la mașină.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.