Sunt 18 (!) ani de cand tot am tinut BMW-ul la hibernare (indiferent care a fost acesta, de-a lungul timpului), in fiecare an aproximativ in perioada noiembrie - aprilie.
Anvelopele le tin umflate in intervalul 3.0 - 3.2 bar. (2.5 bar cred ca este prea putin). Daca nu scapa aer, este suficienta o singura verificare a presiunii, pe la mijlocul sezonului de hibernare.
Bateria de acumulatori este tot timpul deconectata (borna negativa decuplata). O cuplez doar pentru a porni periodic motorul, apoi o decuplez imediat dupa oprirea lui.
Pornesc motorul o singura data la cca. 4-5 saptamani, dar il tin in functionare continuua pana ajunge la temperatura de regim normal (lichid racire + ulei). De regula, sunt necesare cca. 20-25 minute. Il turez usor la diverse regimuri, evitand sa stea prea mult la relanti. Operez pentru scurta durata tot ceea ce este actionat electric (geamuri, oglinzi, lumini, etc.), aerul conditionat (full rece) si incalzirea. Cu ocazia aceasta misc putin masina sa operez franele si directia. Este important ca, dupa oprire, toate rotile sa calce pe sol in alta pozitie decat inainte de pornire. Daca nu ai loc sa o plimbi decat cativa metri, e greu sa "rotesti" rotile, dar demarand puternic sa se invarta rotile motoare pe loc, apoi franand puternic sa intre ABS-ul, poti schimba pozitia tuturor chiar pe distante foarte scurte.
Dupa fiecare oprire, tin bateria (deconectata) pe redresor, cca. 4-12 ore, dupa cum e necesar ca sa se incarce complet.
Dupa hibernare fac un drum mai lung sa ard benzina care a stat peste iarna, apoi pun imediat benzina proaspata.
Cu abordarea de mai sus, nu am avut niciodata vreo problema cauzata de hibernare, in tot acesti ani.