Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/24 in all areas

  1. Salut, Se vinde al meu e60 care are data productiei 2007-10-16. Masina are doar 182k km reali, DPF on, fara erori, totul functional. Revizia a fost facuta anul trecut in decembrie, tot atunci am schimbat discurile si placutele de frana pe fata. Masina are urmatoarele defecte estetice: farurile sunt matuite ( le-am polisat, degeaba, trebuie schimbata sticla ), proiectoarele de ceata la fel bara fata prezinta zgarieturi minore si urme de vopsea sarita aripile laterale pe spate trebuie vopsite pe scaunul soferului, pielea e putin crapata https://imgur.com/a/6px54bs - aici e link-ul cu pozele masinii. De asemenea, am atasat si raportul pe care mi l-a generat neo anderson inainte sa cumpar masina, in 2016. Pretul este 8000E, usor negociabil, iar masina se poate viziona in judetele vrancea si buzau. Defectele estetice enumerate mai sus se pot rezolva cu maximum 500euro. As fi remediat eu defectele, dar stau prost cu timpul... CT71246 (2).pdf
    1 point
  2. ai pus telefonul langa maner si asta e tot, nu tre sa activezi ca si o plata cu telefonul, masina vede instantaneu si se deschide/inchide
    1 point
  3. Masina a plecat azi la un coleg de forum si sunt sigur ca va avea o viata frumoasa in continuare. A ajuns la un pasionat ca si mine, ceea ce ma bucura mult. Se poate inchide aici topicul de vanzare.
    1 point
  4. da, pun langa maner si...gata, se deschide, apoi pun telefonul in locasul de sub bord, porneste masina.....; cand vreau sa o inchid pun tel langa maner si se inchide....simplu( am iphone)
    1 point
  5. Stai cuminte Maxxwell, nu le spune tu baietilor de casco. Ei economisesc mii de euro anual ca nu sunt prosti ca aia care au casco si arunca banii pe fereastra. Tu daca nu stii sa conduci, uite ce ai patit, de asta ti-ai si facut casco. Ei stiu sa conduca si nu au nevoie!
    1 point
  6. :))) iar va luati benzinare si vorbiti de consum, cum se vorbea la diesel acum 15 ani?
    1 point
  7. Inchiriat?! E ultima chestie la care m-as fi gandit. Cheia pe telefon si smartwatch e buna cand mergi la plaja, ori la ski, cand pleci in vacanta cu avionul si pierzi cheia pe acolo, cand pleci in graba de acasa si uiti cheia fizica in casa etc etc
    1 point
  8. Salut, Seria de motoare N43 ( 4 cilindri ) si N53 ( 6 cilindri )sunt singurele motoare de la BMW proiectate sa mearga in modul de injectie stratificata cu raport de compresie mare , un soi de ciclu Atkison similar motorului Diesel. Masina cand merge in modul stratificat la ralanti o sa te sperie ca suna fix ca un motor pe motorina dar exact asa este mersul corect al motorului N43 despre care spui tu, iar partea incredibila este ca folosind acest tip de functionare va consuma sub 4% extaurban si sub 7% in oras indiferent de cum vei merge cu masina,, pentru ca modul de injectie stratificata implica un amestec extrem de sarac deci economie maxima de benzina. . Pana aici toate bune si frumoase dar...... Motrul are injectoare piezzo electrice cu pompa de inalta presiune , injectoarele sunt o problema frecventa la motorul asta , pret 1700 Ron/buc, masina are un sistem de eliminare a oxizilor de azor( NOx ) foarte complex, NOx astia se formeaza din pacate in urma arederi amestecului foarte sarac in benzina=bogat in oxigen din timpul de injectie stratificata, este chimie simpla.Pentru a elimina acesti NOx , BMW a instalat la mijlocului evacuarii 1 bucata catalizator NOX ( un fel de DPF de diesel ) + un senzor de NOx fix dupa catalizatorul asta, daca masina va avea cea mai mica eroare pe sitemul de NOx calculatorul de motor adica DME va obliga masina sa treaca pe modul de injectie omogena adica la fel ca orice benzina aspirata ( 1,4 MPI de logan etc....) Modul de lucru cu injectie omogena la motorul N43 este unul de avarie/urgenta si reduce din performante si creste mult consumul. Alte probleme la motorul N43 , aprinde martorul de presiune scazuta la ulei => schimbat senzor presiune + electrovana de control presiune ulei la ralanti, aprox 1000 ron ambele Senzorul de NOx = 2300 Ron, catalizator NOx = 7000 RON , catalizator CO2 pentru ca are si din asta 4500 RON , bujii se poun doar NGK niciodata Bosch, bobine 170 RON pe bucata si le manaca pe paine....... P.S am motrul N43 pe E90 LCI 143 Cp si am trecut prin toate Mare grija la achizitie , musai diagnoza la cumparare si daca are erori pe sistemul de NOx sau pe catalizatorul de CO2 va fi de bagat bani in ea ( ex 2A26 , 30EA )
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.