Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/12/24 in all areas
-
2 points
-
Fa un drum mai lung extra urban si vezi medie, daca si acolo consuma mult, atunci e o problema. In rest aplicatiile astea sunt niste porcarii, chiar nu inteleg de ce ti bati capul. Pt ca lui ala din Australia i-a luat 10 in oras? Dude, Bucuresti NU E ORAS, ar trebui sa existe consum dedicat special DOAR pentru Bucuresti in brosura masinii... sooo... RELAX!2 points
-
Si sa nu accepti ofertele lor ca să-ți repari mașina în regie proprie.De obicei suma pentru care te pun sa semnezi nu acoperă costul reparației.2 points
-
Up! Pret nou de noiembrie ... 9400 euro usor negociabil. Intre timp am schimbat si uleiul la cutia de transfer BMW OE. 407 000km. Maine 12 si miercuri 13 noiembrie sunt prin Bucuresti daca e cineva curios sa vada un BMW cu 400mii km in bord2 points
-
Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery1 point
-
Nu merge în România aplicația Eu o am im aplicație și îmi spune ca nu este compatibil cu țară în care sunt (România)1 point
-
Cam cât din cei 2400 km sunt făcuți în urban și câți extern? Ai un consum extrem de bun, iar în Brașov sunt și destule pante și nici cu aglomerația nu cred ca e prea bine, nu e ca în București dar nici liber nu e. Asa mult sa conteze mild hybridul? Eu am consumul tău cand merg in afara localității. Și eu merg 99% in confort.1 point
-
Am mers azi sub drumul taberei pana în Pipera și retur. 1 ora și 10 minute la dus, o ora la întors. Pe 11 km. La viteza medie de 10 km/h, cum sa consume puțin mașina? Chiar și a mea, care e hibrid, cred ca ajunge pe la 10l/100 în condițiile astea (cu bateria goala)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, e mai convenabil pentru asigurator sa iti plateasca practic masina decat sa ti-o repare in conditiie in care ar costa mai mult decat masina1 point
-
Uite aici toate detaliile: https://www.bmwusa.com/content/dam/bmw/common/connected-drive/pdf/GSG_BMWDigitalKey.pdf1 point
-
Ma bucur de masina, nu asta e problema, doar ca am un defect profesional și caut explicații, încerc sa înțeleg de ce la mine e intr-un fel si la alții cu același model este in alt fel. Pe tine nu te-ar deranja sa ai statistica de mai jos, în condițiile în care știi ca nu mergi sportiv si nu stai în aglomerație? Discuția a pornit de la testul vieții din Australia unde au scos 10.5 consum urban cu 30i, plus majoritatea userilor de pe bimmerpost care dau un consum urban in jur de 11. De aici semnele mele de intrebare daca ar fi ceva de verificat. Oricum statistica din aplicație nu are cum sa fie corecta.1 point
-
@goagaus, care ti-s traseele prin bucuresti si pe la ce ore? 520d, g30 pe traseu de pipera la ore de varf ia 13% Maserati grecale ia 20% cu motor de 2 litri si 330cp, A6 cu motorul echivalent cu al tau ia 17% Audi RS6 ia 40%.1 point
-
One Eternity Later: Inainte de un mic update de istoric, pentru ca uneori lucrurile sunt si nefavorabile, va povestesc si un eveniment mai putin placut. Anul trecut la sfarsit de iulie, pe centura Sibiului, un camion avand o defectiune tehnica a pierdut o parte din cardan, care a ramas pe partea carosabila. Masina din fata mea a franat brusc, eu a trebuit sa franez agresiv, iar botul masinii s-a lasat suficient de mult incat sa agat bucata de metal pe sub masina. Long story short: bara fata usor crapata pe partea inferioara, scut spart, senzor nivel ulei + baie ulei sparta, in rest a trecut usor pe sub restul masinii pentru ca datorita franarii era ridicata de spate. Partea buna e ca cel cu camionul era oprit pe dreapta si am reusit sa facem amiabila. Una peste alta, in afara de deranjul faptului ca eram departe de casa, nu existau cine stie ce pagube, dar a urmat o saptamana ingrozitoare din cauza celor de la asigurari. Inspectorul a intocmit raportul rapid, dar oferta a fost de tot rasul, practic voiau sa imi ofere un falus. Dupa multe telefoane, discutii si nervi cu cei de la asigurari, am luat initial decizia de a duce masina la Bavaria Sibiu pentru reparatie. Desi timpul de asteptare era foarte mare, voiam macar sa le intorc favorul celor de la RCA. Apoi, cu ajutorul mai multor cunostiinte, am reusit sa indrept oarecum situatia. Primul pas a fost sa facem o reconstatare la un service autorizat, unde "am descoperit" si carcasa cutiei de viteze crapata. De asemenea, am adaugat facturile pentru platforma, transport Uber Sibiu-Bucuresti, inchiriat masina pe toate perioada constatarii+reconstatarii (care multumita "bunavointei" celor de la asigurari a fost suficient de mare). Datorita pretului imens al unei cv noi (~5000e) si a celorlalte facturi adaugate, oferta finala a fost de aproximativ 10 ori mai mare decat cea initiala. Chiar daca suma nu a ajuns in totalitate la mine, sunt multumit ca masina e intr-o stare la fel de buna ca inainte de eveniment si ca am reusit sa ii tratez si pe cei de la asigurari in acelasi mod in care au facut-o ei initial. In final, reparatia a costat undeva la ~1000e. Cutia de viteze am cumparat-o de la materom, cu 1 an garantie si a fost impecabila. Probabil ca ajuta si faptul ca am schimbat uleiul si suportii de cutie la montajul pe masina. In rest, cu diferenta ramasa am vopsit cateva elemente care aveau imperfectiuni mai mici sau mai mari: capota era sablata de pietricele, plafonul era "ars de soare" si avea lacul intr-o stare destul de proasta, aripa stanga fata avea un punct de rugina si a fost inlocuita + vopsita. Poza cu masina din momentul evenimentului:1 point
-
La câte repere sânt trecute la înlocuit ,sigur va ieși daună economică.Airbagurile sânt ok?nu s-a aprins becul in bord? Ai 2 variante de reparat:1 iei banii de la asigurayor și o repari cu piese sh(dacă primești o sumă decentă,având în vedere că are faruri xenon,deloc ieftine) și 2-lași să repare service ul mașina și nu-ți mai bați capul.Dar,ca să nu iese daună economică,probabil o vor repare tot cu piese sh.Vezi ce si cum .1 point
-
Foarte misto masina. Momentan nu mai am bmw ci Tesla, dar daca m-as intoarce, asta ar fi o varianta de luat in calcul. Succes la vanzare!1 point
-
Momentan astept oferta de la compania de asigurari, apoi ma decid la ce service auto o sa merg sa fie reparata daca nu va fi incadrata ca dauna totala economica.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00