Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/13/24 in all areas
-
Pai ciocanelul ala anuleaza toate cost saving-urile făcute pana acum Eu sunt surprins ca li se permite sa facă toate prostiile astea, aveam impresia ca trebuie sa respecte anumite standarde de siguranta. Daca mâine decid sa înlocuiască volanul cu comenzi vocale li se permite oare?2 points
-
Ma bucur de masina, nu asta e problema, doar ca am un defect profesional și caut explicații, încerc sa înțeleg de ce la mine e intr-un fel si la alții cu același model este in alt fel. Pe tine nu te-ar deranja sa ai statistica de mai jos, în condițiile în care știi ca nu mergi sportiv si nu stai în aglomerație? Discuția a pornit de la testul vieții din Australia unde au scos 10.5 consum urban cu 30i, plus majoritatea userilor de pe bimmerpost care dau un consum urban in jur de 11. De aici semnele mele de intrebare daca ar fi ceva de verificat. Oricum statistica din aplicație nu are cum sa fie corecta.2 points
-
Eu am observat diferente la presiunea recomandata si in functie de temperatura, nu numai tip de anvelopa, incarcatura etc1 point
-
Salutare. M-ar interesa doar ISTA-D-ul, ce ar trebui sa dau jos din toate acele pachete? Pe langa acest aspect as mai avea niste intrebari: 1. Asta ar fii ultima varianta disponibila? 2. Pt G30 este full-compatible aceasta versiune? 3. Ca si interfata la G30, ar mai merge Enet-ul folosit in cazul meu in trecut la F10?1 point
-
1 point
-
In idrive se mai seteaza partial sau full loaded la anvelope. In functie de ele apar recomandarile. Daca se seteaza partial, e ok cu valorile de 2.3, daca se seteaza full, trebuie 2.6.1 point
-
Eu zic să le pună ciocănel de ăla ca in autobuze ,troleuri, să poți sparge geamul.1 point
-
Nu poti modifica. Dar la G01 al meu de ex am tot vazut ca imi schimba automat recomandarile... ba odata 2.2 pe fata cu 2.4 spate, ba 2.3 cu 2.5, ba 2.4 cu 2.6... plm ca nu mai inteleg nimic... eu am pus intermediar, 2.3 cu 2.5 si Mniezo cu mila. Desi cand am schimbat anvelopele am setat in masina ca sunt cele de iarna cu dimensiunea aferenta.1 point
-
Eu am cumparat de la www.auto-soft.ro/ M-a sunat operatorul si am confirmat cu el DOT si *. Au venit in 2 zile, fara pungi, doar cu eticheta de curier lipita. Pe de o parte a fost ok ca am verificat cu curierul inainte sa achit ramburs, informatiile de pe pneuri. Pe de alta parte am avut noroc ca anvelopele erau foarte curate si ca am avut ceva saci de plastic in portbagaj ca altfel nu aveam unde sa le pun.1 point
-
1 point
-
Normal ca media e făcută de la plin la plin, am dat doar niște exemple, cel mai probabil aceste drumuri scurte sunt cauza consumului mărit, plus multe franari și plecari de pe loc pe toate străduțele pe care circul. Cred ca am mai spus dar mai spun o data, MA DISPERA SPEED BUMPERELE. Am 17 de la drumul principal pana acasă. Si acum s-a instalat primar nou în funcție și ce sa vezi, montează noi SPEED BUMPERE Gata, m-am racorit, we can move on1 point
-
Probabil cam jumatate urban si jumatate extraurban am condus masina. Dar am mers incet, foarte incet, nu ca viteza efectiv, ci, cum spunea Romulus, nu pleci in tromba de la semafor, mergi cu traficul si nu dormi cu piciorul pe acceleratie cand nu e nevoie - si fara kickdown, doar daca ai ceva de depasit neaparat - masina nu a vazut 5000 rpm pana saptamana trecuta cand, dupa ce a implinit 2200 km, am vrut sa vad si eu ce poate, in urcare spre Posada, am pus Sport Plus si am dat „talpa”. M-a surprins cutia care in sport plus schimba mult mai brutal decat eram obisnuit cu vechiul F25, desi e tot 8 trepte ZF, dar aici e varianta sport. Pt mine e mai mult decat suficienta puterea, se simt CP in plus fata de cei 190 de pe 20d . Pt mine e distractiv ca le conduc in paralel in functie de chef si le pot compara. Fata de diesel unde aproape tot timpul in acceleratii atingeam puterea maxima pe afisajul sport displays aici nu am reusit cu acelasi stil de mers sa scot puterea maxima. Nu stiu colegii cu M40d sau cu M40i cum reusesc sa acceseze puterea maxima, nu ai drum efectiv unde sa folosesti toti calutii Referitor la ce ai spus, parerea mea este ca mild hybrid si start/stop ajuta foarte mult la economia in oras. Eu nu imi dau seama cand opreste/porneste motorul in coasting - ma uit in bord si turatia e pe 0 si scrie Ready si apare o sageata cu o masinuta albastra, semn ca e sustinuta deplasarea de motorul electric sau se duce acul de turatie la relanti daca porneste motorul cand ramane fara curent, sau daca franez sau accelerez. Am geamurile acustice fata si motorul aproape nu se aude daca nu il turez. Eu as dezactiva bucuros la mine start/stop dar nu au mai pus butonul.... Chiar am ramas placut impresionat de consum, ma asteptam la consumuri mai mari la benzina. Vedem in timp cum se modifica consumul, e prematur sa ma pronunt cu privirel a consum. Brasovul este aglomerat la orele de varf si se circula tot mai greu de la an la an, dar nu il compar inca cu Bucuresti sau cu o zi aglomerata pe Valea Prahovei unde un drum de Bucuresti de 2 ore ajunge la 3-4 ore..... Eu zic sa nu iti faci probleme cu masina ta, e aproape noua la km aia, daca nu ai erori sau alte simptome, mersul bara la bara din capitala e cauza consumului marit de benzina.1 point
-
Si sa nu accepti ofertele lor ca să-ți repari mașina în regie proprie.De obicei suma pentru care te pun sa semnezi nu acoperă costul reparației.1 point
-
Salut, daca vrei sa o vinzi la un pret decent, trebuie sa-i dai km inapoi. Romanii accepta doar 195K km in bord, ce depaseste acest prag este considerat junk. Daca vrei sa o vinzi la un pret mic, mai stai cu ea 7-8 luni la vanzare. Realistic vorbind cred ca poti lua 5-6K euro pe ea, daca gaseste un roman care sa plateasca atat. Atentie, nu zic ca doar atata face masina, ci asa merge piata la masini cu ft multi km. Recent am scos la vanzare F31-le cu 9K euro. Nu m-a sunat nimeni la acel pret, si am dat-o cu 9K la buy back si am luat G31 . Dealer-ul probabil ca o va vinde cu 9,5-10,5K euro dar asta e treaba lui. Romania este o piata bolnava de masini SH si preturile mi se par oricum mult supraevaluate. Romanii inca n-au depasit momentul crizei cipurilor si cred ca pot cere 24K euro pe un F10 2.0D m pack cand ala e pret de G30 Discutii sunt multe legate de preturi, cert e ca o masina face fix suma cu care se tranzactioneaza! Spor la vanzare!1 point
-
Up! Pret nou de noiembrie ... 9400 euro usor negociabil. Intre timp am schimbat si uleiul la cutia de transfer BMW OE. 407 000km. Maine 12 si miercuri 13 noiembrie sunt prin Bucuresti daca e cineva curios sa vada un BMW cu 400mii km in bord1 point
-
Alta inovație marca Tesla, se pare ca nu toate modelele Y au acest mecanism de deschidere manuala, iar cele care le au sunt în mai multe variante, ascunse sub o protecție de cauciuc din compartimentul de depozitare. Altele au nevoie de șurubelnița pentru deschidere https://www.autoevolution.com/news/tesla-changed-the-model-y-s-emergency-door-release-again-tough-luck-if-you-need-to-use-it-219273.html0 points
-
Din cauza GDPR, remote 3D view nu merge in Romania. Am mai scris asta acum 1 an cred pe forum. Nu conteaza pe ce tara ai contul facut. Cand te afli intr-una din tarile de mai jos, serviciul merge, testat de mine, care am avut cont pe DE pana acum 2 ani, apoi l-am facut pe RO pt ca ai tot ce este si afara. Tarile in care merge: Due to legal regulations, Remote 3D View is currently only available in these countries of delivery: Australia, Belgium, Brazil, Estonia, France, Germany, Hong Kong, Ireland, Italy, Japan, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Portugal, Russia, Singapore, South Africa, South Korea, Spain, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Kingdom, USA and Canada.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00