Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/14/24 in all areas
-
@six in line Imi pare rau, eu nu dau km inapoi. Masina zic ca se prezinta foarte bine pentru km si anii ei. As considera asta un atu. Km sunt inregistrati la fiecare inspectie periodica. Deci cel mult i-as da inapoi maxim 20 mii km cat am facut de la ultima inspectie Daca cumparatorului ii place sa se minta n-are decat sa-i dea inapoi el. Altfel chestia e penala dupa mine. Nu vad de ce m-as murdari cu asemenea gainarie. Pretul de 5-6k mi se pare unul pentru dezmembrari. Cine are doar 5k buget nu cred ca dispune de 1000 euro anual cat e impozitul + asigurarea. Doar daca inmatriculeaza pe o categorie scutita de impozite. @cosminbad Eu nu-mi permit masina noua si chiar de mi-as permite, sincer nu-mi place cum arata nici un model BMW. Am sa caut si o varianta cu buyback insa nu prea am gasit combinatia de culori si dotari .2 points
-
Salutare. La trei luni dupa ce am vandut fostul F10, a venit momentul sa prezint ultima achizitie, respectiv noul membru al familiei Evident ca am ramas in familia BMW si in aceeasi gama, adica seria 5, doar ca generatia imediat urmatoare si anume, G3x. Este vorba despre un touring in primul rand, fiind primul model in aceasta caroserie in ceea ce ma priveste, deci un G31, este benzina de aceasta data, motorizarea 30i, este alba, Alpine Weiss si este cu pachet M, interior cat si exterior. Pe langa toate cele enumerate mai sus, dpdv al dotarilor sta destul de bine zic eu, ar fi peste medie. Mai jos puteti regasi si o lista mai exacta conform bmw vin decoder. In cazul meu, de aceasta data am bifat cateva premiere daca le pot zice asa, principalele fiind cele legate de motorizarea pe benzina, dar si prin prisma caroseriei. Dupa doua diesel-uri, acest benzinar este cu totul altceva. Este multa liniste de aceasta data, este rafinat, nu tu vibratii. Desi am fost dupa ea in Deutschland acum o saptamana, inca am nevoie de timp sa o cunosc, desi cumva vin tot de pe un seria 5, mi se pare totusi un salt destul de mare intre cele doua generatii. Sincer nu m-am asteptat, iar asta intr-o nota pozitiva in mare. Desi am cautat si verificat f multe masini in tot acest rastimp, iar in cazul uneia destul de asemanatoare cu aceasta m-am razgandit cred de doua ori, de mi-au zis respectivii nemti ca nu mai vor sa faca business cu mine Pana la urma m-am oprit asupra acesteia, posibil si pt ca era f asemanatoare cu cea de mai sus. Era tot alba, tot touring, 530i evident, M-Packet si in mare aceleasi dotari. Am mai scris pe alte thread-uri despre diverse aspecte de care incerc sa-mi dau seama, deci sper ca si prin aceasta prezentare sa reusesc sa inteleg si celelalte aspecte care sunt inca neclare la aceasta data. Ca si dotari din cele care mi-as fi dorit sa le aibe, as enumera webasto-ul si poate cluster-ul full digital, optiunea 6WB ori de ce nu Digital Cockpit-ul, desi optiunea asta a venit pe G30 undeva pe final de 2019. Desi nu ma uitam la cele fara clusterul full digital, mi-am dat seama ca nici acesta, cel semi-digital nu arata rau in realitate. La F10 am avut aceeasi optiune de cluster, 6WA-ul. Pe parcurs probabil ca o sa-i fac retrofit si o sa am si aceasta optiune. Mai rau imi lipseste parca mai tare Auxiliary Heating-ul pe care il aveam pe F10, iar acum iarna ar fi fost o bucurie nemaipomenita. La drumul inapoi spre casa, masina fiind achizitionata de undeva la vreo 100km de Frankfurt, masina s-a comportat exemplar, a fost cumva ca si un fel de test cei 1300Km parcursi in decursul a doua zile. La achizitionare, masina a avut 91 465Km, deci un rulaj mai redus care imi vor permite sa o pastrez poate o perioada mai indelungata in functie si de nevoile din urmatorii ani. In momentul de fata incerc sa activez CarPlay-ul si incerc sa-mi dau seama care ar fi cea mai buna optiune. Am reusit sa fac cont de ConnectedDrive si am observat ca pot achizitiona din My BMW optiunea de CarPlay pe langa alte optiuni. Acum nu stiu daca am facut bine ca mi-am facut cont pe Romania, desi din ce am mai citit, unii vorbeau ca ar trebui sa-ti faci cont pe server de Germania ca sa ai acces la mai multe functii. Poate ma lamuriti cei cu mai multa experienta. De asemenea, nu mi-am dat seama de ce BMW Apps este greyed-out, prin urmare n-am acces la vreme si nici la News. Am dat restart azi la HU, dar degeaba, nu s-a activat. Optiunea de CD este activata pe timp nelimitat, deci n-ar trebui sa fie de aici problema. Cineva imi zicea ca ar trebui achizitionat pachetul de Connecte Booster, dar nu sunt sigur. Cred ca am scris deja destul de mult, va las mai jos niste poze, dar si optiunile. 1CA Selection Of Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 223 Adaptive Suspension 230 Eu Specific Additional Equipment 248 Steering Wheel Heating 258 Runflat Tyres 2NH M Sportbrake 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 2VH Integral Active Steering 302 Alarm System 322 Comfort Access System 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3DS Bmw Display Key 3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L 402 Panorama Glass Roof 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, Front 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 4HA Seat Heating Front And Rear 4LF Fi.wood Tr.fin.ri.w.h.t.f.pe.chrom 4NE Blow-by-heater 4T8 Expanded Exteriror Mirror Package 4UR Ambient Light 534 Automatic Air Conditioning 548 Speedometer With Kilometer Reading 552 Adaptive Led Headlight 5A1 Led-fog Lights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AL Active Protection 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 5DV Remote Control Parking 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 650 Cd Player 654 Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AP Remote Services 6NW Telephony With Wireless Charging 6WD Wifi Hotspot 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 775 Individual Roof-lining Anthracite 7R7 Innovation Package 7XP Connecteddrive Navigation Package 801 Germany Version 851 Language Version German 879 German / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TF Active Protection For Pedestrians 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 9BD Business Package1 point
-
Update OTA automat se face doar pt regiunea (cateva tari), pe care ai selectat-o pe site in contul bmw in meniul harti, nu la toate europa. Doar cu stick faci update complet. Si a mea face update OTA la Romania… daca vreau la toata Europa, doar cu stick.1 point
-
1 point
-
Man, uleiul tau are cateva mii km. Ai mers si pe electric. Uleiul are primele semne vizibile de degradare la 15.000km Care aveti bani de dat, ii primesc eu.1 point
-
Sunt aproape sigur ca este asa. Cand a venit masina in decebrie din Germania, avea subscriptia activa la harti. M-am uitat in meniul ei si apareau cateva update-uri facute in zilele precedente si nu aveau forma "Europe 20xx.xx" ci erau mai mult niste fisiere care am dedus ca erau pentru zonele unde trecuse. Am facut eu update atunci, cu stick si apoi a aparut cum apare la tine "Europe 2024-3.xx" apoi ultima este 2024-4. Si mai este de inteles.... ar falimenta BMW daca ar plati atata banda la toate care circula.... 32GB x X ....1 point
-
1 point
-
Multumesc la fel de mult de compliment. Ma abtin sa mai comentez pe acest topic datorita unei simple observatie, personala, in urma careia parerea mea, care am considerat-o si inca o consuder de bun-simt si cred general aceptata de catre toti care se intampla sa aiba viata organizata prin modalitatea asta, cu motoare ICE.. tranzitia spre ceva ce se resimte din plin.. nu o sa o faca simpla si usoara.. Asadar am luat in considerare ca "am devenit obositor" in 7 Octombrie prin "concediu" primit obligatoriu fara explicatie. Ceea ce pana la urma e firesc, ca am aflat cu, ce deranjez. Asadar echilibru cautat prin aceiasi opnie exprimata cu alte cuvinte, lucru remarcat de moderator ma face sa trec pe locul potrivit - opinie nedorita. Profit de.ocazie si tot de dragul echilibrului o sa imi fac eu insumi topic in care toti, chiar toti, pot sa isi exprime parerea, cu linkuri sau nu; un topic tot de despre masini electrice si efectul lor in viata noastra, acum si pe viitor. Sper sa imi fie permis sa fac un asa topic pe acest forum. Ca e destul de echilibrat, datorita tie. A, desigur, afirmatia public facuta ca aduceam un soi de "alta parere" e adevarata, multumesc inca o data @Romulus de apreciere. Si ca atare, afirmatia ta aproape ma obliga, adica nu mai stau in cumpana si o sa contribui inca un an in plus la existenta acestui forum. Pentru cei carora poate le-a scapat, aici pot contribui: Sper doar sa nu mai fiu eliminat, macar cu un avertisment pe persoana fizica.. daca am jignit suprem pe careva care citeste ce scriu sau mai stiu eu.. Eu inclin sa cred ca ajuta si la trafic, traficul-interesul fata de forum pe net in general, adica la aia care intra aici si citesc ce scrim, cum scrim.. despre ce scriem. Pana una alta mi-am facut de lucru, aproape tot pentru trafic, un topic in engleza, aproape tot pentru trafic.. dar si pentru exercitiu, descoperire.. As putea comenta in continuare pe acest topic, dar in capatana apare intrebarea, ce rost are!? Si poate nu se merita riscul, sa nu fie pe plac comentariu.. Pana la urma nu reinventam noi masinile o fac altii pentru noi - le pun leduri, dungi colorate si tableta.. noi trebuie doar sa platim.1 point
-
Nu i-am înțeles niciodată pe cei care merg lipiți de masina din fata, este evident ca la o frana brusca nu au timp de reacție și se vor ciocni, sau pe cei care întra în depasiri cu ZERO vizibilitate. Hai ca inteleg ca nu ii duce capul si au zero respect pentru ceilalți participanți la trafic, dar nici de viata lor nu le pasa?1 point
-
As zice ca poti sa il schimbi linistit la in martie, probabil atunci o sa ai 12k km Personal am mers dupa regula 1 an /15k km sau 10k daca merg in oras tot timpul .1 point
-
Pelicula de ulei se formeaza in primele 30 de secunde de la pornire. Tolerantele un pic mai mari din motorul rece nu cred ca au ca rezultat o frecare atat de mare, ca asta ar insemna o uzura imensa. Eventual se mai pierde niste combustibil pe langa segmenti, dar si cantitatea aia e foarte mica, pentru ca altfel ar creste nivelul uleiului foarte mult.1 point
-
E o intrebare prea "complexa" dar asa simplificat motoarele sunt gandite pentru a functiona cel mai bine la o anumita temperatura, pentru a ajunge acolo trebuie benzina mai multa decat sa zicem un motor care este deja in temperatura de operare. Asta asa pe scurt, ca funny fact in manualul de reparatii al celebrului Oltcit spunea ca in cazul distantelor mai mici de 10 km si in conditii de "vreme rece" consumul poate creste cu pana la 200% ma rog intre timp tehnica a mai evoluat dar ideea ramane aceasi pe distante scurte o sa ai consum mai mare1 point
-
Pentru ca e nevoie de mai mult combustibil ca sa atingi nivelul de vapori necesari in camera de ardere. Cand motorul e rece, lichidul vrea sa condenseze, nu sa se evapore. Si deci e nevoie de mai mult lichid, ca sa ai suficienti vapori. Cand motorul e cald, lichidul se evapora mult mai usor si combustia are nevoie de mai putin.1 point
-
1 point
-
Azi am lasat masina la revizie si aveau 2 bucati X3 model nou pe stoc. Un gri mat deschis parca, n-am fost atent la denumire si afara era unul bej. Masina imi place foarte mult, arata foarte bine, un M50 sunt delicios, dar sincer interiorul plasticos lasa rau de dorit. Mult plastic, care pare ieftin, iar in timp cred ca e predispus la multi greieri. O configuratie decenta pentru gustul meu 90k, una full aproape 100k. Giiizas. Dpmdv este o masina care ar merita maxim un 70-75k. cu indulgenta. in varianta de top, bineinteles. Stand un pic si rumegand, calitatea interiorului la G01 al meu, e mult peste. E trist.1 point
-
1 point
-
Dupa cate stiu eu, isi face up-date automat doar la zonele unde circuli (fisiere mici). Toata Europa doar manual cu stick-ul. Fac economie la traficul de date...1 point
-
Da, trebuie activat My trips, urmează instructiunile din aplicație, activezi privacy in masina si ce iti mai cere acolo.1 point
-
Presiunea se face conform cu info de pe stâlp stanga doar dacă temperatura la nivelul anvelopei este de 10-12 grade, altfel se urmăresc recomandările din iDrive , care sunt ajustate în funcție de temperatura. În mod normal la G31 (cum am și eu) avem 2,2 pe față cu 2,4 spate (pe 17”) la temperatura standard și încărcare standard. Eu întotdeauna am respectat recomandarea din iDrive și nu am avut nici o emoție pe frânare , viraje ori o uzură prematură a anvelopelor.1 point
-
@RedCap vad ca la posturile tale nu pot reactiona , as fi pus un “thanks” eu stau in uk, am facut niste calcule , benzina aia de la shell at costa aproape $7.3 per us gallon, aici deci aproape dublu. smf1 point
-
1 point
-
Presiunea in anvelope scade odata cu scaderea temperaturilor, de aceea creste presiunea recomandata de masina cand selectezi anvelope de iarna in idrive. Puneti ce scrie acolo si e ok.1 point
-
1 point
-
urmeaza un G05 sau G06 45e, inca nu sunt 100% hotarat1 point
-
Eu nu am cardul dar mi-a fost confirmat de cei de la reprezentanta ca mașina a avut așa ceva.Pe mine nu mă interesează cardul fizic ci posibilitatea de a deschide/porni mașină cu iPhone-ul.0 points
-
si eu patesc acelasi lucru, masina isi schimba recomandarea in functie de habar nu am. aveam 2.2 cu 2.4 si urla ca vrea 2.4 cu 2.6. dupa vreo saptamana si -a schimbat recomandarea in 2.2 si 2.4 si totul e ok . mi -a facut figura asta de vreo 5 ori minim in 3 ani nu inteleg nimic0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00