Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/16/24 in all areas

  1. Este montată pe filtrul de particule....ridică capota motor in partea stângă in spate dacă te apleci puțin vei vedea filtrul de particule
    1 point
  2. Facut recall airbag, am bagat-o din nou la vanzare. Legat de geometrie citez pe cei de la Bavaria " noi nu avem la geometrie optiunea de a alege M140i doar F21 / F21 suspensie sport" . Masina a iesit la culoare si consilierul a fost ok cam asta pot spune de bine despre Automobile Bavaria ,in rest au confirmat toate review urile negative.
    1 point
  3. Eu am primit oferta de 2150 ron camera și 600 ron montajul pentru G01, probabil și la G05 e cam la fel. În rețeaua BMW probabil mai pui un 50% in plus, presupun. Eu m-am m-am hotărât sa iau Viofo A229Pro, e mult mai capabila și costa 1395 ron acum, sa vedem daca apar ceva oferte de BF. Oricum parking mode înțeleg ca nu funcționează la BMW fără acumulator suplimentar, asa ca nu înțeleg de ce toată lumea marketeaza funcția asta.
    1 point
  4. salut - desi am de multa vreme cont aici, si urmaresc forumul, asta este unul dintre primele mele posturi. in general ma descurc citind posturile altora si cautand pe google, dar acum m-am cam blocat. pe scurt, am o masina din 03/2015, cu navigatie profesionala (nbt). mi s-a pus recent pata ca vreau carplay, asa ca am inceput sa studiez optiunile. destul de variate, de altfel: - prima optiune ar fi un adaptor pt carplay; vad ca se invart pe la 500 de euro, sunt ceva variante (bimmertech, unique ad, unichip, joyeauto) - din pacate, fiecare are dezavantaje mai mari sau mai mici, ori nu sunt wireless, ori cer instalare de microfon suplimentar, ori o combinatie intre cele doua; o sa revin la optiunea asta daca nu gasesc ceva oem; - retrofit la nbt evo, o varianta care suporta carplay - de departe cea mai scumpa optiune; aici am cateva intrebari, revin mai jos; - navigatie android - inlocuieste ecranul standard cu unul de 10", are si carplay integrat (desi pe o navigatie cu android nu stiu daca as mai avea nevoie de el); nu inlocuieste unitatea originala, merg in paralel - asta e un avantaj, doar ca nu as trece la un android complet, cu ecran after market, cand am nevoie doar de carplay. optiunea pe care o studiez acum este cea de retrofit la nbt evo. din cate am studiat, nu se poate pastra nimic de la nbt-ul existent, trebuie inlocuite unitatea, ecranul si controller-ul. intrebarile mele, pentru cine e familiar cu asa ceva, sunt: - inteleg ca se pierd functiile de connected drive; nu e asa grav, dar as vrea sa la pastrez, daca se poate; ma poate lamuri cineva cu asta? - ce unitati suporta carplay wireless? din cate inteleg, doar cele id5 / id6 - se poate activa carplay si pe id4, cu o antena wi-fi in plus? - citesc (dar nu inteleg exact) ca nu se poate folosi nici antena gps integrata, trebuie folosit un emulator. in ce conditii pot evita emulatorul, sa ramana masina cat mai stock? - cine ma poate ajuta in bucuresti cu acest retrofit (ideal cu codare cu tot), si mai ales cu informatii? aveti vreo recomandare? ideal (dar nu obligatoriu) ar fi cineva care sa faca si buy-back la nbt-ul meu actual, la ce pret doreste el. imi cer scuze ca m-am lungit, fac research de vreo 2 sapt si mi s-au cam amestecat ideile in cap. apreciez orice raspuns, multumesc frumos
    1 point
  5. revin cu un rezumat a ce am aflat in luna care a trecut de cand mi-am cumparat primul bmw problema era simpla, cautam solutii pentru a folosi apple carplay pe ecranul masinii. solutiile de mai jos cred ca se aplica pentru cam toate modelele f3x. solutiile gasite de mine se pot incadra in doua categorii mari, cu cateva directii separate pe fiecare categorie, si voi incepe cu: - solutiile aftermarket: modul separat pentru carplay: se intercaleaza intre unitatea originala si display; se poate comuta din unitate ce afiseaza display-ul (adica meniul idrive sau interfata carplay); diferite modele si implementari - conectare wireless sau pe cablu, folosesc microfonul original sau nu, etc; din ce am vazut eu, cele mai cunoscute modele sunt de la bimmer tech, unique ad si joyeauto, dar exista si alte chinezarii pe aliexpress. sunt destul de multe review-uri pentru fiecare in parte; navigatie independenta cu android: inlocuieste display-ul din bord cu o tableta cu android; la fel, are intrare video pentru unitatea originala a masinii, pentru a se putea folosi in continuare si idrive-ul. cel mai avansat model acum pare a fi cel de la avin - ecran 10.25", 4 GB RAM, android 9.1, etc. cu destule alternative pe site-urile chinezesti. - solutiile OEM, in ordinea crescatoare a complexitatii: pentru masinile cu unitati nbt evo id5/6, carplay se activeaza pur si simplu pe site-ul connecteddrive (nu stiu daca pentru id5 se poate direct sau e nevoie de vreo codare, dar oricum, e foarte simplu) pentru masinile cu nbt evo id4 - se poate flashui unitatea cu firmware-ul de id5/6 si apoi activa carplay-ul; din ce am vazut, in general ruleaza decent, dar pt ca id4 vine cu 2 GB RAM (fata de 4 pt id5/6), pot aparea probleme de stabilitate (reset-uri, etc) in anumite conditii de utilizare; se pot evita doar prin inlocuirea unitatii, revin mai jos; pentru masinile cu unitate nbt sau sub acest nivel - trebuie facut retrofit la un head unit care suporta softul de id5/6. retrofitul de sistem id5/6 e destul de complex cat sa merite o categorie separata, in opinia mea, si poate insemna: inlocuire de head unit, display, idrive controller (pentru masinile cu nbt, se poate inlocui doar head unit-ul, dar functiile de pe controller nu vor mai corespunde cu ce e scris pe butoane) - se pierd functiile connecteddrive si navigatia originala; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus emulator atm - se poate folosi navigatia masinii, dar se pierd functiile connecteddrive; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus modul atm OEM plus cablaj nou - se pastreaza in principiu toate functiile, dar e si cel mai complex retrofit. pentru toate optiunile de mai sus, este necesar fie ca unitatea sa fie codata pe vin-ul masinii, fie sa fie instalat un filtru can, pentru ca unitatea sa fie acceptata de masina. instalarea unui modul atm original si folosirea unitatii cu vin-ul original al masinii va necesita si mutarea unui circuit integrat (esim) din modulul TCB (daca masina a avut unul) in atm. se poate instala si un modul atm fara sim-ul aferent vin-ului masinii, folosindu-se un cablaj cu filtru can, dar inca nu mi-e clar cum. gata, asta-i tot acum la final imi dau seama cat m-am lungit, probabil ca nu va citi nimeni toata polologhia, dar stiu ca mie mi-ar fi fost mult mai usor la inceput daca as fi gasit toata informatia asta intr-un singur loc. daca vreo parte e neclara, ma voi stradui sa clarific, in limita cunostintelor mele inca foarte limitate.
    1 point
  6. am un x3f25 si nu mai porneste invirte dar nu o ia
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.