Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/18/24 in all areas
-
Ce sa mai apas, ca era blana :)) Sau trebuia sa o bag pe aia clasica: mai aveam pedala, dar nu am vrut :)))3 points
-
2 points
-
In bord imi zicea ca trebuie facuta la 30000 km sau doi ani. Dar am fost super ocupat si pana am facut programare, am mai bagat vreo 2000 km. Oricum am fost incantat de reprezentanta BMW Procar. Au spalat/aspirat masina dupa revizie. Chiar am zis ca uite ba ce profi sunt astia pe aici. Masina imi place super mult, doar ca din cand in cand pe autostrada, imi lipsesc cei 400 de cai de pe Audi. Mai ales ca pe aici ii plin de Golf GTI si RS6. Azi vara veneam din Romania si pe autostrada depaseam niste masini si la 230 km/h imi facea unul din spate flash-uri sa ma dau la o parte :))2 points
-
Update pentru istoric, varianta lunga: august 2023 : odata cu reparatia masinii am facut si revizia la ~258.000 km. De asemenea, am inlocuit scutul de plastic cu unul metalic 27 sept 2023: am inlocuit parbrizul pentru ca cel vechi era sablat si devenise deranjant la condus atunci cand soarele batea din fata. Am ales un Pilkington si am inlocuit si chederele cu unele noi OE. 15 nov 2023: inlocuit bateria (Varta) 19 decembrie 2023: reconditionat caseta directia la e-caseta pentru ca pierdea ulei pe partea stanga. La constatare au descoperit o bucsa sparta inauntru. 7 martie 2023: inlocuit rulmenti fata (SKF) si bielete antiruliu fata (Meyle HD) 20 martie 2024: anvelope vara Goodyear F1 Asymmetric 6 26 martie 2024: reconditionat jante vara la SRZ Powdercoating. Mi s-au parut mult mai profi decat cei de la Top Wheels, acolo unde reconditionasem jantele de iarna. 16 aprilie 2024: discuri + placute fata OE. 22 mai 2024: inlocuit flanse cardan (Meyle HD). Cele vechi deja dadeau semne de imbatranire, aveau microfisuri 22 sept 2024: revizie la ~270.000 km. Varianta scurta:2 points
-
Majoritatea serice urilor care respecta procedura de schimb ulei o face gravitational, pentru ca asa recomanda chiar producatorul ZF. @AAC Vezi ca mai era si la.Cluj un service ok, Bimmer Cluj parca sau cum le zice, ai aia trec in istoric tot. Le poti cere si lor o oferta. De cei de la BN am auzit si eu ca s ok, dar ma mira faptul ca nu respecta procedura la sch ulei cutie si o fac cu aparatul. Eu as evita un astfel de schimb de ulei.2 points
-
Incepand din 1.11.2024, toate BMW-urile cu navigatie CIC, CIC-Mid, Champ2, NBT, NBTEvo, EntryNav, EntryEvo, MGU18 si MGU22 au update gratuit la harti lifetime (pana in 2099). Tot cu aceasta data BMW nu mai vinde coduri FSC pentru update de harti. Singura regiune pentru care mai exista coduri FSC de update este USA si asta pana cand sunt rezolvate probleme de licentiere. Atasat documentul BMW. Pentru update aveti nevoie de "kitul de reparatie FSC" din SGATE>ENCS care acum contine pentru toate BMW-urile codul lifetime. Update-ul cu coduri "fake" sau contra cost devine de acum total neproductiv.1 point
-
La intrare in Viena mai ca imi venea sa o las pe liber. Am ajuns cu range 42km in peco.1 point
-
Pune si tu ca tot omul 520d, sa stie fraierii ca ai sange romanesc. Mafia, valuare, respekt. Vorba aia...1 point
-
1 point
-
Aici: https://doctorprocar.ro/ Sunt un service mic, dar am preferat să-l fac la ei din câteva motive: - aveau review-uri ok - se pricep sa repare cutii, nu doar sa schimbe ulei - au pus ulei de care le-am cerut (zf hybrid)1 point
-
1 point
-
Salut, schimba toate bratele cu totul si sa faci geometria dupa. POti schimba doar bucsele dar e nevoie de pricepere si presa speciala. Te sfatuiesc sa pui brate noi, Lemforder si nu ai treaba.1 point
-
iar in functie de experiente dotare si de priceperea mecanicilor, se pot deteriora in procesul de montare. Iar ca principiu, daca acestea sunt crapate, inseamna si cele la bratul din spate, bara stabilizatoare sunt duse. Crapaturile arata ca au cedat, daca nu sunt crapate nu inseamna ca sunt bune. In principiu, pe drumurile din Ro, in 100k cam cedeaza articulatiile. Ca alternativa la OE, poti folosi Lemforder/Meyle/Febi1 point
-
se pot schimba doar bucsele, dar nu se merita. Schimbi bucsele se duc pivotii. Platesti manopera de inlocuit de 2 ori si 2 geometrii.1 point
-
Cred ca ~3000e in ultimii 2 ani, fara sa iau in calcul reparatia de dupa evenimentul cu cardanul. Sau cum ar spune unii, mai luam una la fel1 point
-
Si revin cu un mic update dupa aproape un an de cand am masina. Inca sunt incantat de masina, am deja 34000 km facuti. Sa mai zica careva ca nu se circula in Germania Acum cateva saptamani am fost sa ii fac prima revizie, chiar am depasit cu vreo 2000 km intervalul recomandat, dar nu au comentat nimic la service. Le-am cerut sa imi schimbe si stergatoarele, nu imi vine sa cred cat de slabe sunt cele originale. Nu mi se pare normal sa reziste doar un an. Singurul lucru care ma enerveaza la culme este Carplay-ul. Foarte frecvent nu mai raspunde la comenzile din idrive. In special cand ruleaza youtube music si vrei sa schimbi melodia, nu face absolut nimic cand apesi pe buton. De obicei se rezolva cu un hard reset din butonul de volum.1 point
-
Eroare senzor combustibil: Fuel presupply pressure control fuel pre supply pressure too low Fugi urgent sa schimbi senzorul de combustibil, aceeasi eroare am avut si eu, nu l-am schimbat la timp si s-a inundat calculatorul plus multe alte belele. 13538575467 - cod senzor1 point
-
Mie mi se pare absolut decent costul la schimbul de ulei....si ce filtru mai schimba ei acolo; imi strarnesti nostalgii...am fost la wuppertal..mie mi-a placut orasul. Pentru condus normal, iarna vara anvelopele all season sunt perfecte...ca si cost, dar ca si confort.1 point
-
Nu aveti Sport Individual? Daca pui pe Sport Individual si configurezi apoi Sport Individual sa fie totul pe Comfort, nu merge? Eu asa fac disable la start-stop si masina este fix ca pe Comfort (mai putin scaunele pe care le ajusteaza automat la Sport).1 point
-
Toti avem limitator, a mea are 5 ani, dar am obisnuit o de mica sa nu i placa eco pro Lasand gluma la o parte, 90% din timp fie ca sunt cu fiica mea/familia sau singur, merg destul de normal/lejer, eu intrebam cum sa mergi pe eco pro, nu de ce nu mergi tare Eu am incercat de vreo 2 3 ori eco pro si efectiv e moarta masina, chiar si la mers normal. Poate cu M40d nu se impaca asa bine, o fi mai ok pe benzinare, ce aa zic1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00