Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/24 in all areas

  1. Nu am avut timp sa studiez performantele altor statii de incarcare asa ca am mers pe BMW mai ales si pt faptul ca am un discount mare (40%). BMW vindea cablu ca si piesa de schimb doar ca nici asta nu mai disponibil la comanda nicaieri in UE, bine, tot de 5 metri. O sa o comand pe cea cu cablu si cand ajunge o desfac sa vad ce si cum, poate fac un DIY aici pe forum pentru altii cu aceasi problema ca mine.
    2 points
  2. Salutare colegi! N-am mai postat de multa vreme topic nou pe aici si-am zis sa sparg gheata cu un anunt de vanzare Astea fiind spuse, sa purcedem: X3 F25 3.0D masina personala de familie, pe sosele din decembrie 2011 parca. Inmatriculata Ro la 150 mii km in februarie 2015 eu fiind unicul proprietar pina acum . Stare tehnica buna, toate dotarile functioneaza fara probleme. Are unele elemente revopsite de-a lungul celor 9 ani de cand o detin, datorate traficului si parcarilor autohtone dar nimic grav. Consum mediu real 7.5 - 7.7 L/100km. Revizii facute asa cum spune calculatorul masinii adica intre 25-30 mii km. Ulei Castrol 5w30 LL04 cumparat mereu din Germania. Turbina originala, motorul asemenea. Am sa pun mai jos si dotarile din fabrica asa cum le decodeaza site-urile de specialitate: Editions and packages S337 M Sports package S715 M Aerodynamics package S710 M leather steering wheel Comfort and interior equipment S465 Through-loading system S402 Panorama glass roof S413 Luggage compartment net S4AD Interior trim strips, brushed aluminium S431 Interior mirror with automatic-dip S420 Sun protection glazing S488 Lumbar support, driver and passenger S4NG Trims, dashboard, mirror-finish S494 Seat heating driver/passenger S459 Seat adjustment, electric, with memory S430 Interior/outside mirror with auto dip S481 Sports seat S493 Storage compartment package S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit Multimedia S6VC Control, Combox S612 BMW Assist S633 Preparation, mobile phone, Business S616 BMW Online S614 Internet preparation S6NL Connection Bluetooth + USB devices incl. S6AB Control, Teleservices S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S6AA BMW TeleServices S615 Extended BMW Online Information S610 Head-up display S6NF Music interface for Smartphone S609 Navigation system Professional S698 Area-Code 2 for DVD Driver assistance and lightning S522 Xenon Light S544 Cruise control with brake function S524 Adaptive Headlights S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S2VL Variable sport steering S2VG Performance Control S216 Hydro steering-servotronic S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S205 Automatic transmission Environment and safety S3AC Trailer coupling S8SC Telematics access request,country-spec. S801 National version Germany S879 On-board literature, German S322 Comfort access S851 Language version German S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line S840 High speed synchronisation S8V1 Information plate S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu Individual equipment S775 Headlining anthracite S760 High gloss shadow line Other equipment S1CA Selection of COP-relevant vehicles S9AA Outer skin protection S9WR Winter wheels S1CD Brake Energy Regeneration S925 Dummy-SALAPA S1CC Auto start/stop function Serie sasiu WBAWY51050L888352 pentru verificari. KM actuali 401700 in crestere zilnica deoarece e singura masina a familiei. Cauciucuri de vara Nokian 225/60/17 cu jantele din imagine. In istoricul BMW de cand e in tara ar trebui sa gasiti: inlocuire racitor EGR si galerie de admisie pe rechemare in 2019, inlocuire distributie in 2021 la 312000km. Piese originale BMW. Reconditionat cutie in service specializat, august 2022 cu factura. Pentru alte intrebari si detalii va stau la dispozitie la telefon 0724533970. Accept si unele schimburi tot cu BMW X3, X5 mild hibrid sau hibrid plugin, fabricate dupa 2019, cu diferenta din partea mea. De preferinta culoare albastra (dorinta sotiei ) dar nu neaparat. Am adaugat o foto din vacanta recenta si ca sa nu mai incarc serverul forumului o sa incerc un link catre FB market pentru restul de foto. Pretul este de 10400 euro negociabil. Autovit spune ca se situeaza in media pietei Pentru colegii pasionati de 6 in linie se ofera reducere Multumesc pentru rabdare si eventualele sugestii P.S. Link cu mai multe foto https://www.farcebook.com/marketplace/item/1229575358473764
    1 point
  3. Nu cred ca exista coduri fsc piratate. Sunt generate dupa seria de sasiu. Daca e lifetime o data ce l-ai bagat nu iti mai trebuie altul. Bagi doar stickul cu harti si gata. Asta vor face si la reprezentanta. Iti baga un cod fsc lifetime sa scapi de deranj la urmatoarele updateuri, dar ii zic repair kit... pentru ca repara conceptul in sine de a fi necesare coduri noi pentru fiecare update.
    1 point
  4. Ca sa fac un rezumat, sa vad daca am inteles bine. Deci se poate oferi de catre dealer o arihva zip care contine acel cod Lifetime. Acel cod cum se urca in masina? Daca in trecut s-au folosit coduri FSC "piratate", aceasta metoda nu va functiona decat in urma unei vizite la dealer, corect? Informatiile mi se par cam putine la momentul actual. Nu exista un fel de walkthrough despre ce si cum?
    1 point
  5. Prin octombrie,era unu cu mclaren,nici poza n am avut timp sa i fac,atat tin minte ,ca avea nr de Germania e jale pe A5 u ala Cand se fac praf,stai cate 4 ore pe loc…
    1 point
  6. Merci mult, intre timp a ajuns wallboxul si ai perfecta dreptate, cablul se inlocuieste foarte usor. Nu am de gand sa confectionez cablul, gasisem pe Amazon cabluri Type2 la "open-end" gata facute mai sap in seara asta sa gasesc ceva de calitate ca nu sunt adeptul chinezariilor. Asta de ex e 11kW trifazat : https://www.amazon.de/-/en/dp/B0DB5XNSQ7/?coliid=I30NICE4CN8UMV&colid=2OEKPINVYZYQY&ref_=list_c_wl_lv_ov_lig_dp_it&th=1
    1 point
  7. multumesc. cand am timp ii fac si ei o prezentare cu poze :D.
    1 point
  8. Masina nu se mai vinde, sotia nu mai vrea sa o dea. Am uitat sa anunt asta in topic.
    1 point
  9. Cred ca la toate @edit pare un tip periculos, care traieste viata intens si la maxim
    1 point
  10. Cred ca am mers de peste 5 ori peste 20km cu range zero. 10km cu range zero, la ordinea zilei.
    1 point
  11. La intrare in Viena mai ca imi venea sa o las pe liber. Am ajuns cu range 42km in peco.
    1 point
  12. Al 12.5 cred ca ai venit la consum
    1 point
  13. Am facut o iesire pana la Stuttgart saptamana trecuta. Problema cu camerele a fost rezolvata in proportie de 95% as zice eu. De 3 ori mi-a mai aparut eroarea in 2300 de km, dar per total am reusit sa ma bucur de o experienta aproape neintrerupta din partea sistemelor de asistenta. Sincer, isi merita toti banii (daca functioneaza). La intoarcere am facut fara oprire Stuttgart Viena, cu talpa cat se poate pe la nemti (rar am prins drumurile asa de goale) si in limite normale la austrieci. Am ajuns la hotel in Viena cu un consum de 12.5, foarte bun avand in vedere ca masina a fost incarcata pana la refuz. Scaunul pasagerului a devenit doar un loc de depozitare pentru jante.
    1 point
  14. Salut, schimba toate bratele cu totul si sa faci geometria dupa. POti schimba doar bucsele dar e nevoie de pricepere si presa speciala. Te sfatuiesc sa pui brate noi, Lemforder si nu ai treaba.
    1 point
  15. iar in functie de experiente dotare si de priceperea mecanicilor, se pot deteriora in procesul de montare. Iar ca principiu, daca acestea sunt crapate, inseamna si cele la bratul din spate, bara stabilizatoare sunt duse. Crapaturile arata ca au cedat, daca nu sunt crapate nu inseamna ca sunt bune. In principiu, pe drumurile din Ro, in 100k cam cedeaza articulatiile. Ca alternativa la OE, poti folosi Lemforder/Meyle/Febi
    1 point
  16. Sa o folosesti sanatos! verifica daca ai rechemare pe egr, better safe than sorry.
    1 point
  17. Salut, iti recomand sa nu mai schimbi uleiul asa des. Daca vrei sa vezi ce ulei ar fi bun pentru un anumit tip de motor, poti consulta site-uri unde foarte multi fac analize de ulei uzat. Personal, in urma analizelor de ulei nou si uzat, eu pe N57 am mers cu Ravenol VMP USVO, este peste Castrol si BMW OE/Shell ca si calitate.. ceea ce este normal si am sa explic si de ce.. Si uleiurile ca orice alt produs, au game de produs.. adica ieftine, medii, premium, etc.. Castrol si BMW nu cred ca sar de 40-50 de lei/litru la pret, VMP, TopTec4200 si varianta de la Motul sunt in jur de 70-75 lei/litru, deci la un schimb.. este o diferenta. Eu am avut o experienta foarte buna cu Ravenol VMP USVO si am avut N57 cu 2 turbine.. motor "problematic" cum il numesc unii, insa este problematic doar la cei care nu il ingrijesc sau n-au avut grija de el.. da, este poate mai sensibil, de aceea trebuie sa ai schimburi intre 5000-8000km si sa mergi cu el cativa km pana sa-i dai talpa. Recent nou proprietar a schimbat cuzinetii preventiv la 203.000km, aratau excelent si din pacate asta in conditiile in care masina a avut 3 revizii in 90.000km fiind achizitionata din Germania si masina nu manca ulei deloc la schimburi de 5-6000km, vizibil pe joja cel putin. La N55 eu folosesc Ravenol REP USVO, este o varianta peste VMP, ce are normal LL04, tot in urma analizelor de ulei uzat facute de pasionati din Germania care se dau cu ele. Nu sunt sponsorizat de Ravenol sau mai stiu eu ce :))), insa din 2020 BMW M GT4 au facut parteneriat cu cei de la Ravenol si au mereu rezultate foarte bune in urma analizelor de ulei uzat, pe mine asta m-a convins sa merg pe acest ulei si am observat o diferenta in bine. Cauza consumului acum poate fi cum s-a spus si mai sus din mai multe surse.. insa doar am vrut sa las ca o recomandare in urma documentarii de-alungul anilor. Pentru un N57 cu o turbina, 1L la 4000km este mult, totusi eu as verifica si in alta parte turbina. ______________________ PS: Ce mai poti face ca sa iti dai seama oarecum ca ar fi de la turbo acel consum, poti lua o interfata OBD si aplicatia BimmerLink, si in aplicatie vezi ca ai zona de DPF, iar acolo vei gasi depunerile de ulei in DPF, daca procentul e mare sau creste in procentaj rapid de la luna la luna, eu as merge pe turbina. Este doar o idee/parere nu o lua de buna.
    1 point
  18. Da, suportul de update de harti inceteaza la 10 ani de la scoaterea din productie a respectivului model de navigatie. CIC a fost inlocuit de NBT in 2014, asa cum si NBT a fost inlocuit de EVO in 2016. Si pentru hartile NEXT si EVO update-urile se termina in 2025 respectiv 2026.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.