Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/27/24 in all areas
-
Salutare. La trei luni dupa ce am vandut fostul F10, a venit momentul sa prezint ultima achizitie, respectiv noul membru al familiei Evident ca am ramas in familia BMW si in aceeasi gama, adica seria 5, doar ca generatia imediat urmatoare si anume, G3x. Este vorba despre un touring in primul rand, fiind primul model in aceasta caroserie in ceea ce ma priveste, deci un G31, este benzina de aceasta data, motorizarea 30i, este alba, Alpine Weiss si este cu pachet M, interior cat si exterior. Pe langa toate cele enumerate mai sus, dpdv al dotarilor sta destul de bine zic eu, ar fi peste medie. Mai jos puteti regasi si o lista mai exacta conform bmw vin decoder. In cazul meu, de aceasta data am bifat cateva premiere daca le pot zice asa, principalele fiind cele legate de motorizarea pe benzina, dar si prin prisma caroseriei. Dupa doua diesel-uri, acest benzinar este cu totul altceva. Este multa liniste de aceasta data, este rafinat, nu tu vibratii. Desi am fost dupa ea in Deutschland acum o saptamana, inca am nevoie de timp sa o cunosc, desi cumva vin tot de pe un seria 5, mi se pare totusi un salt destul de mare intre cele doua generatii. Sincer nu m-am asteptat, iar asta intr-o nota pozitiva in mare. Desi am cautat si verificat f multe masini in tot acest rastimp, iar in cazul uneia destul de asemanatoare cu aceasta m-am razgandit cred de doua ori, de mi-au zis respectivii nemti ca nu mai vor sa faca business cu mine Pana la urma m-am oprit asupra acesteia, posibil si pt ca era f asemanatoare cu cea de mai sus. Era tot alba, tot touring, 530i evident, M-Packet si in mare aceleasi dotari. Am mai scris pe alte thread-uri despre diverse aspecte de care incerc sa-mi dau seama, deci sper ca si prin aceasta prezentare sa reusesc sa inteleg si celelalte aspecte care sunt inca neclare la aceasta data. Ca si dotari din cele care mi-as fi dorit sa le aibe, as enumera webasto-ul si poate cluster-ul full digital, optiunea 6WB ori de ce nu Digital Cockpit-ul, desi optiunea asta a venit pe G30 undeva pe final de 2019. Desi nu ma uitam la cele fara clusterul full digital, mi-am dat seama ca nici acesta, cel semi-digital nu arata rau in realitate. La F10 am avut aceeasi optiune de cluster, 6WA-ul. Pe parcurs probabil ca o sa-i fac retrofit si o sa am si aceasta optiune. Mai rau imi lipseste parca mai tare Auxiliary Heating-ul pe care il aveam pe F10, iar acum iarna ar fi fost o bucurie nemaipomenita. La drumul inapoi spre casa, masina fiind achizitionata de undeva la vreo 100km de Frankfurt, masina s-a comportat exemplar, a fost cumva ca si un fel de test cei 1300Km parcursi in decursul a doua zile. La achizitionare, masina a avut 91 465Km, deci un rulaj mai redus care imi vor permite sa o pastrez poate o perioada mai indelungata in functie si de nevoile din urmatorii ani. In momentul de fata incerc sa activez CarPlay-ul si incerc sa-mi dau seama care ar fi cea mai buna optiune. Am reusit sa fac cont de ConnectedDrive si am observat ca pot achizitiona din My BMW optiunea de CarPlay pe langa alte optiuni. Acum nu stiu daca am facut bine ca mi-am facut cont pe Romania, desi din ce am mai citit, unii vorbeau ca ar trebui sa-ti faci cont pe server de Germania ca sa ai acces la mai multe functii. Poate ma lamuriti cei cu mai multa experienta. De asemenea, nu mi-am dat seama de ce BMW Apps este greyed-out, prin urmare n-am acces la vreme si nici la News. Am dat restart azi la HU, dar degeaba, nu s-a activat. Optiunea de CD este activata pe timp nelimitat, deci n-ar trebui sa fie de aici problema. Cineva imi zicea ca ar trebui achizitionat pachetul de Connecte Booster, dar nu sunt sigur. Cred ca am scris deja destul de mult, va las mai jos niste poze, dar si optiunile. 1CA Selection Of Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 223 Adaptive Suspension 230 Eu Specific Additional Equipment 248 Steering Wheel Heating 258 Runflat Tyres 2NH M Sportbrake 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 2VH Integral Active Steering 302 Alarm System 322 Comfort Access System 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3DS Bmw Display Key 3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L 402 Panorama Glass Roof 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, Front 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 4HA Seat Heating Front And Rear 4LF Fi.wood Tr.fin.ri.w.h.t.f.pe.chrom 4NE Blow-by-heater 4T8 Expanded Exteriror Mirror Package 4UR Ambient Light 534 Automatic Air Conditioning 548 Speedometer With Kilometer Reading 552 Adaptive Led Headlight 5A1 Led-fog Lights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AL Active Protection 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 5DV Remote Control Parking 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 650 Cd Player 654 Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AP Remote Services 6NW Telephony With Wireless Charging 6WD Wifi Hotspot 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 775 Individual Roof-lining Anthracite 7R7 Innovation Package 7XP Connecteddrive Navigation Package 801 Germany Version 851 Language Version German 879 German / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TF Active Protection For Pedestrians 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 9BD Business Package2 points
-
Intre timp am mai schimbat una alta pe la asta micu , pompa benzina, caseta directie , revizie, acum e in pending pentru fuzete , rulmenti , planetare spate si cireasa de pe tort toate garniturile baie de ulei, distributie, din pacate pentru a putea schimba "corect" o garnitura va trebui data jos si chiulasa, mai am 4 gume noi all season care trebuie montate plus ca as vrea sa merg la cineva sa reinoiasca stratul de "vopsea" de sub masina asa ca sta pe dreapta de ceva timp si cel mai probabil va mai sta 2-3 luni .2 points
-
So, my friends, am facut cont pe bimmertool.com, adaugati masina voastra, mergeti la sectiunea Downloads si de acolo cumparati OEM FSC Repair Kit, costa 10 lire/12e. In pachetul descarcat o sa gasiti fisierul FSC____01559912.fsc de 319bytes, fisier pe care-l copiati pe stickul cu harta in folderul FSC pe care-l creati, bagati usb in masina si voila! Enjoy!2 points
-
1 point
-
Probabil ai vreo centură pușcată (care se înlocuiește)și calculatorul airbag care se poate rescrie,șters crash-ul.Nu e ceva grav.1 point
-
Dai jos torpedoul/cutia de acte si in spatele ei se gaseste panoul de sigurante. Iti faci loc pe acolo eliberand toate modulele si te apuci de treaba. Logic prima data deconectezi bateria. O varianta este sa inlocuiesti un segment de cablu cu mufa noua sau "reconstruiesti" prinderea in panou.1 point
-
masina este cu tractiune fata si la nevoie intra spatele. nu invers. relax, nu conteaza stelutele. nu conteaza nici profilul diferit intre cele 2 punti. esti un sofer normal cu o masina normala, de putere mica. daca conduceai M5 vrand sa faci o ora intre bucursti si constanta, da, conta faptul ca cele 2 punti au anvelope diferite. condu masina asa cum e, uzeaza anvelopele, iar la urmatorul set de anvelope cumperi ce trebuie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La grupul VAG de ex cutia de transfer nu e asa sensibila... Acuma daca ai 3 anvelope noi, si a 4 a e super uzata peste limita, posibil sa fie probleme la orice masina mai moderna...1 point
-
1 point
-
da de viitor peste vreo 15 20 de ani, pana atunci mai discutam. Spui asta cu "incarca acasa bateriile" de parca reteaua electrica e pregatita sa ia inca cateva sute de mii de consumatori.. 15 minute in benzinarie?!? cine naiba a facut studiul ala? A si tu zici ca in 15 minute incarci bateria sau cum ? Man mai sus se plange colegul ca sta dupa Spring-uri... Banuies ca nu mai trebuie sa iti spun ce a fost asta vara prin California cand se rugau de lume sa nu mai incare masinile. Oricum admir si la tine "pasiunea" . Da e viitor dar nu cel apropiat.1 point
-
Salutari. Am schimbat ieri baia de ulei, mi a luat cam 4 ore 5, cu tot cu pauza și curĂŁțat toate cele. A fost ok și deloc complicat, nu știu pentru ce mi s-a cerut 400,500 de lei manopera, dacĂŁ as fi avut toate pregĂŁtite, elevator și pistol cu aer ĂŽn 2 ore maxim era gata mașinĂŁ, dar e mult 2 ore. Când am desfĂŁcut am vĂŁzut ca am un suport la motor distrus, o sa ĂŽl schimb pe viitor și pe ala. Mai am sa schimb garniturile la pompa vacuum ca tot le am luate și cred ca o sa ii schimb și tulba, uneori ĂŽmi țiuie (când sta ĂŽn soare, probabil are ulei ĂŽn ea.. Cred ca doar prin ĂŽnlocuire se rezolva). Aia se schimba mai greu decât baia?1 point
-
Am schimbat clima siguranțele leam verficat la fel și releu iam schimbat și calculatorul de comfort și tot nu se aprinde0 points
-
Ca fapt divers o discutie pe bimmerpost despre un caz în care cineva a făcut pana pe fata cu RFT, nu a putut fi reparat pentru ca era cui în peretele lateral. A schimbat ambele anvelope pe fata, ca asa a fost sfătuit, dar apoi si-a dat seama ca are profil de 8mm pe fata si 4.5mm pe spate, depasind recomandarea BMW de max 2mm diferenta, deci trebuie schimbate si anvelopele spate. Si uite cum de la o amarata de pana trebuie schimbate toate anvelopele Ce este și mai ciudat este ca informația asta cu maxim 2mm diferențe de circumferința între roti nu apare în documentația publica, gen user manual, doar printr-un TSB sau Ista. În cazul asta ma întreb dacă nu cumva este problema BMW dacă pica cutia de transfer.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00