@DCs Ai o masina foarte frumoasa. Daca imi permiti, am cateva sugestii (care este posibil sa nu fie deloc o noutate pentru tine):
demonteaza tabloul de bord, care la E28 se da jos foarte usor. Verifica starea acumulatorilor Ni-Cd de pe placa de baza. Daca nu sunt semne ca au fost inlocuiti in ultimii 15 ani si/sau sunt vizibil la sfarsitul vietii (exista umflaturi sau scurgeri, sau se auto-reseteaza des LED-urile service interval) ar fi bine daca i-ai inlocui - desi nu cred ca inca mai gasesti unii noi. Altfel, risti sa curga la un moment dat si sa-ti distruga componente din tabloul de bord. Daca ai probleme, anunta-ma, putem detalia acest subiect;
motorul este un M10. Este bine sa folosesti un ulei semi-sintetic, cu continut ridicat de ZDDP si cu vascozitate corespunzatoare anotimpului. Vezi informatii la acest link: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/193943-uleiuri-pentru-motoare-bmw-clasice-anii-70-90/
verifica si, dupa caz, innoieste protectia anticoroziva in special la praguri si la "oalele" amortizoarelor din fata;
este o buna practica sa schimbi lichidul de racire din motor o data la fiecare trei ani, sau chiar mai des daca mergi mult (nu cred ca este cazul). Amestec 50%-50% antigel original BMW (albastru) + apa distilata;
similar, schimba lichidul de frana o data la doi ani, sau anual daca circuli mult;
o data pe an, scoate, stropeste cu spray de contacte si apoi pune la loc fiecare siguranta si releu din cutia cu sigurante. Poti preintampina probleme electrice datorate contactelor imperfecte.