Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/18/24 in all areas

  1. A venit și la mine momentul să fac saltul de la E91 318d....la seria 5. Am să revin cu mai multe poze și dotarile noului venit în familie.
    1 point
  2. La N46 consumul excesiv de ulei este din cauza simeringurilor de la supape. Ar trebui sa te duci sa schimbi simeringurile, sa schimbi garnitura de la termoflot, si neaparat supapa PCV ,pentru ca mai mult ca sigur nu a fost schimbata niciodata.
    1 point
  3. as lua glc oricand in combinatia asta , penal interiorul la x3
    1 point
  4. activat de la sedoy, nu cred ca e nici o diferenta cu cel crackuit. una este aos(online ista) alta este ce folosim noi offline. eu de exemplu am o licenta de la niste baieti din uk pe un an, imi face update cand apare alta versiune , automat + am cateva informatii backend din bmw, nu la toate masinile, la unele.. teoretic e bun si la ncd2, la vreun update pe masina, dar nu am testat.
    1 point
  5. @DCs Ai o masina foarte frumoasa. Daca imi permiti, am cateva sugestii (care este posibil sa nu fie deloc o noutate pentru tine): demonteaza tabloul de bord, care la E28 se da jos foarte usor. Verifica starea acumulatorilor Ni-Cd de pe placa de baza. Daca nu sunt semne ca au fost inlocuiti in ultimii 15 ani si/sau sunt vizibil la sfarsitul vietii (exista umflaturi sau scurgeri, sau se auto-reseteaza des LED-urile service interval) ar fi bine daca i-ai inlocui - desi nu cred ca inca mai gasesti unii noi. Altfel, risti sa curga la un moment dat si sa-ti distruga componente din tabloul de bord. Daca ai probleme, anunta-ma, putem detalia acest subiect; motorul este un M10. Este bine sa folosesti un ulei semi-sintetic, cu continut ridicat de ZDDP si cu vascozitate corespunzatoare anotimpului. Vezi informatii la acest link: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/193943-uleiuri-pentru-motoare-bmw-clasice-anii-70-90/ verifica si, dupa caz, innoieste protectia anticoroziva in special la praguri si la "oalele" amortizoarelor din fata; este o buna practica sa schimbi lichidul de racire din motor o data la fiecare trei ani, sau chiar mai des daca mergi mult (nu cred ca este cazul). Amestec 50%-50% antigel original BMW (albastru) + apa distilata; similar, schimba lichidul de frana o data la doi ani, sau anual daca circuli mult; o data pe an, scoate, stropeste cu spray de contacte si apoi pune la loc fiecare siguranta si releu din cutia cu sigurante. Poti preintampina probleme electrice datorate contactelor imperfecte.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.