Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/24/24 in all areas

  1. Salutare tuturor, M-am decis sa pun una din masinute la vanzare deoarece am in plan un mic upgrade Las aici anuntul: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-3-335i-xdrive-coupe-aut-m-sport-edition-ID7HurLq.html?isPreview=1 Pretul de start pt membrii de aici este de 18.000 euro negociabil.
    1 point
  2. E un X5, un SUV mare, nu ai ce sa vrei sportivitate din asa caroserie. A mea are suspensie pe aer si vireaza si spatele si ma bucur doar ca pluteste si nu simt denivelari, gropi.
    1 point
  3. eu am condus X5 cu supensie standard 100%. barca totala. mi s-a parut si foarte nesigura la nivelul in care masina isi cauta oportunitati sa te omoare.
    1 point
  4. Eu am suspensia pe aer si mi se pare putin barca.
    1 point
  5. Am revenit, am schimbat senzorul, am curatat si DDE-ul…. Acum totul a revenit la normal, vad ca am 3.9 bari pe, pre-supply. am pus si un video cu motorina stransa in mufa… curatat tot cu alcol izopropilic IMG_7245.mov
    1 point
  6. Revin cu up-date legat de problema mea cu fuel presuply. Nu am schimbat senzorul de alimentare pt ca am uitat, il aveam in cos sa il schimb dar am uitat. Si cum la BMW daca uiti sa ii schimbi ceva atrage de la sine si altceva... Am avut un drum mai lung iar spre finalul drumului masina nu mai tragea, am venit cu ea in service si mi-a aruncat 30 de erori, toate legate de ECU, am desfacut ECU, era imbaiat in motorina si de aici a inceput distractia. Mufele catre turbo, admisie, egr si pe unde dreaq ai duceau ele erau pline de motorina. M-am apucat frumos de curatat toata instalatia pe unde a curs motorina, am desfacut ECU, l-am curatat, parfumat(nimic MORT). Povestea este mult mai lunga, toata distractia a durat o saptamana, iar costurile destul de frumusele, toate astea din cauza unui senzor pe care am uitat sa il schimb. ASA CA DACA AVETI EROAREA ASTA PE TESTER, NU EZITATI NICI O CLIPA SA IL SCHIMBATI. SPOR LE: daca schimbati senzorul, introduceti-l fara garnitura de etansare, in caz ca se buleste iar sa nu mai faca atata presiune incat sa impinga motorina pe toata instalatia.
    1 point
  7. Salutari tuturor ! Da,nu am murit,inca si dupa cum ziceam in postarea din 17.11.2019 urma una din cele mai necesare si de actualitate modificari si anume montarea unei cutii 8hp!Aceasta urma sa imi rezolve toate frustrarile in ce priveste problemele cu "inghitirea" treptei a 2-a cand trebuia sa o schimbe rapid,dar actiunea incepe cu ziua de dinaintea urnirii spre locul faptei si anume la Iasi. Cu ceva timp in urma cineva pe care eu il consideram "din echipa" m-a rugat sa ii imprumut injectoarele pentru o proba.I le-am dat,iar cand m-a sunat Dragos si mi-a propus sa montam un 8hp pe masina a trebuit sa merg la respectivul sa recuperez injectoarele.Am mers cu masina sa le montam direct sa fie totul "la gata",nu mai zic ca le incurcasa cu altele,injectoarele mele ajunsesera pe la altcineva...organizare "romaneasca" mai ales cand ai in grija un obiect care nu iti apartine...Ajung,monteaza mecanicul respectivului coleg injectoarele,si incercam sa pornim masina,de la atatea incercari masina a ramas fara baterie iar mecanicul constata ca uitase sa bage mufa de la regulatorul de pe rampa care se afla in spatele admisiei...O baga,pune robotul pentru a da masinii curent direct,nu de incarcare,si dupa 2-3 incercari in care rampa inca nu era aerisita a inceput sa iasa fum din cablul de la electromotor,sau undeva de pe acolo...Cand vad asta ii zic opreste robotul(el il lasase pornit in timpul acestor 2-3 incercari iar pe manualul de utilizare scrie sa nu il lasi mai multe de 4-5 secunde,sa il lasi doar atunci cand pornesti masina,dar este greu sa se citeasca un manual de utilizare al unui aparat care il ai in service) si hai sa ii dam curent la cabluri de la alta masina.Zis si facut,am pornit-o,am ajuns acasa. A doua zi dimineata(asta s-a intamplat pe 6.12.2020) pornesc masina sa ma pregatesc de plecare si constat ca pe partea stanga nu se mai auzea boxa,ceasul de boost afisa doar zero si nici lumina de la fata de usa,montata cu cateva zile in urma,nu se mai aprindea...ciudat. Aceasta plecare m-a prins cu semi-slick-urile(Zestino) pe masina,nu era zapada pe jos,era doar frig,nu temperatura negativa,conditii aproximative de burnita.Constient ca nu sunt in cele mai prielnice conditii cu anvelopele,testez putin asfaltul sa vad ce se intampla la franare,la usoara accelerare si tot asa.Constat ca la franare normala cu distanta pastrata fata de masina din fata totul era ok iar la mici accelerari DSC-ul intra si isi facea treaba tinand masina dreapta pe sosea.Cu toate acestea eram cosntient ca trebuia sa fiu foarte precaut de aceea am rugat un prieten sa mearga cu mine cu masina lui in spatele meu. Plecam la drum,totul a decurs normal in ciuda problemelor mai sus mentionate pe partea stanga in ce priveste electrica(ba chiar m-am oprit pe drum pentru a verifica conexiunea ceasului de boost) pana cand mai aveam aproximativ 170km si mi se aprinde in bord ABS-ul si DSC-ul... In fata mea se afla o utilitara incarcata cu ceva lemne si ma gandesc sa o depasesc dupa care sa ma opresc pe dreapta,sa opresc masina si sa o repornesc poate dispar erorile aparute in bord.Nu am mai apucat sa opresc dupa pentru ca martorii aparuti in bord chiar au dezactivat DSC-ul iar la accelerarea necesara depasirii,in nici un caz ceva agresiv pentru ca stiam ca oricum DSC-ul pana in acel moment imi taia puterea ca la restul depasirilor facute pana atunci,masina a derapat cum nu ma asteptam,am resuit sa o redresez cumva in afara carosabilului dar indreptata spre un stalp in care ma asteptam sa ma opresc...Am strans tare mainile pe volan si asteptam impactul! Spre surprinderea mea care asteptam un impact frontal violent,m-am trezit ca masina tot inainta dar ca si cum sarea peste diferite obstacole pana cand m-am oprint intr-unul.Aceste obstacole erau cuburi mari din beton,posibil resturi din demolarea unei cladiri.Constientizez ca m-am oprit si dau sa ies din masina,incerc sa deschid usa dar aceasta nu se deschidea din cauza unui cub de beton,fum in masina(asta era in capul meu in acel moment,nu mi-am dat seama ca era praful de la airbagurile sarite),eu blocat si ma gandeam cum o sa ard ca sobolanul in masina.Sar repede prin dreapta,reusesc sa deschid usa si cobor.Merg direct la bateria masinii sa ii iau bornele timp in care si prietenul meu apare langa mine neintelegand ce s-a intamplat. Il intreb: -Am vazut un stalp si ma asteptam sa ma opresc in el,unde este? "Uite-l mai in spate,l-ai rupt" Masina dupa cum se vede in poza era sub nivelul soselei si cine trecea pe acolo nu vedea masina,drept dovada ca o masina de politie a trecut si nu m-a vazut,in situatia asta am avut noroc cu prietenul meu,daca eram lesinat in masina si lua foc,ardeam acolo ca sobolanul pana observa cineva ceva.Nu mai are rost sa va povestesc cum am scos-o dintre acele cuburi de beton cu excavatorul care a trebui sa ii faca loc sa o ridice de acolo pana la sosea ca sa o pot urca pe platforma... Nu mi-as fi imaginat vre-odata ca asa se va sfarsi acest proiect dar iata ca asa s-a intamplat,m-am simtit dator sa termin aceasta poveste inceputa aici acum 9 ani. Nu pot spune 100% ca din cauza a ce s-a intamplat cu o zi inainte ar fi afectat ceva la sistemul electric al masinii dar este foarte posibil din moment ce o hiba a aparut inca de dimineata pe partea stanga,sau poate a fost un semn,dar am si eu 50% vina in orice caz ca am plecat cu semi-slick-urile. Morala: Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti si nu utilizati semi-slickuri-uri cand afara nu este asfaltul uscat... Ajuns la garaj am evaluat pagubele si acestea erau: lonjeron dreapta stramb,contra aripa distrusa si sudura rupta la imbinarea de sub parbriz,ambele praguri ale caroseriei indoite,aripa dreapta spate indoita=>nu as mai fi avut incredere sa o repar asa ca am decis sa opresc dupa ea ce mai era in stare buna si restul a plecat la reciclat.Cu aceasta ocazie am observat si ca cilindrul de la ambreiaj nu era strans complet si posibil de aici sa fi fost hiba cu treapta a 2-a,nu sunt sigur de asta dar cine are aceasta problema poate verifica si asta. Aveti mai jos un ultim video cu ea: Va multumesc tuturor celor ce v-ati lasat timpul in acest thread si va doresc sarbatori fericite si sa ne auzim si cu alte proiecte cel putin la fel de frumoase !
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.