Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/15/25 in all areas
-
Un scurt update la aproape 3 luni de la achizitie, am facut 4000+ km si am ajuns la 10800 km. Masina se comporta exemplar, idrive 8 imi place din ce in ce mai mult. Drive recorder e o chestie foarte interesanta, ai tot timpul disponibile 20 de secunde de filmare inainte de a apasa pe "record" (se pastreaza intr-un buffer circular), si apoi 20 de secunde dupa ce ai apasat pe "record". Asadar, rezulta un filmulet de 40 de secunde filmat cu toate 4 camerele. Consumul mediu e ~10L/100km. Cateva poze de la o sedinta foto cu un prieten intr-o seara: .5 points
-
Nu iti recomandam niciun service daca ai catalizatorul sau DPF off. Multumim!2 points
-
Dai direct, nu ai ce sa protejezi. Lasa masina oricum cat e nevoie. Oricum la g30 nu se poate pune contact normal, trebuie apasat de 3 ori la rand rpd. Dupa ce porneste stai 10,-15 secunde si pleci.1 point
-
Cred că ai răspunsul. Clar că 109.000 nu s-a schimbat nimic. De aia nu îmi mai plac manualele, costă mult kit-ul, volanta, apoi afli că nu sunt bune, trebuia să iei de nu știu care, alea, alea...1 point
-
Salutare tuturor, M-am decis sa pun una din masinute la vanzare deoarece am in plan un mic upgrade Las aici anuntul: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-3-335i-xdrive-coupe-aut-m-sport-edition-ID7HurLq.html?isPreview=1 Pretul de start pt membrii de aici este de 18.000 euro negociabil.1 point
-
1 point
-
Planuiesc ceva cu 40i, ori trecerea la alta marca, tot nemteasca dar mai interesanta zic eu. Da, am mai scazut pretul mai aproape de cat voiam sa o dau pe Autovit. Automat scade si pretul de pe forum la mai jos decat zisesem initial Multumesc mult de tot! E o super jucarie. As fi pastrat-o daca as fi putut sa mai tin inca una pe langa dar 3 masinute ar fi prea multe...1 point
-
Eu sunt socat cum au sarit preturile , masini care erau 3-4k eur acum sunt 6-7k. Mai socant a fost sa nu gasesc picior de 1.8is pe mobile (E30) . Pe partea de tinichigerie e jale, daca acum 10 ani la E30 a costat cam 3000 eur toata distractia (vopsit, schimbat o gramada de panouri piese si ce a mai fost pe acolo) acum o "simpla" antifonare a masinii ajunge pe la 1000 eur ( pret de plecare) Am avut un Suzuki Vitara "preparat" de off road care l-am dat nasului, pentru tinichigerie vopsitorie si inca ceva mecanica a ajuns pe la 5k eur devizul, masina a fost 2k eur . Se scumpesc cam toate, vorbeam cu un amic care are service , el lua in general 100 lei manopera la revizie , au ras agentii care vand piese de el aparent nimeni nu mai ia sub 200 lei manopera la revizie1 point
-
Salutare, In urma cu aproximativ o luna am luat decizia de a achizitiona cel de-al 5-lea seria 3 consecutiv, se pare ca imi place foarte mult caroseria. Am avut e90 330xd, f30 non-LCI 335xd, f30 LCI 340xi, g20 non-LCI m340xi, si acum g20 LCI m340xi. Am cochetat si cu ideea de a trece la SUV (X3/X4), dar pana la urma m-am intors tot la 3ar. Nu am prea multe de zis despre achizitie, aveam cateva dotari pe care le doream neaparat (scaunele M sport, trapa, interior negru, pachet shadowline extins, etrierii de frana rosii), iar masina aceasta le-a bifat pe toate, plus altele de care nu eram asa de convins. Initial, am crezut ca iDrive 8 nu imi va placea prea mult (venind de pe iDrive 7), insa m-am obisnuit destul de repede si sistemul se misca foarte, foarte bine. Diferenta de marime intre ecrane se simte destul de tare. Insa intr-adevar, lipsa butoanelor de clima nu este un lucru pozitiv din punctul meu de vedere, de fiecare data cand umblu la temperatura ambientala sau la incalzirea in scaune trebuie sa dau click pe ecran. Farurile sunt matrix LED acum, si arata foarte bine cu pachetul shadowline extins, iar adaptivele contureaza foarte bine si foarte repede (comparat cu cele laser de pe g20 non-LCI). Scaunele sunt extrem de confortabile, si suportul lombar este fix ce trebuie (nu am avut pe masina anterioara) la drum mai lung. Per total, pentru mine cel putin, as spune ca este un improvement fata de non-LCI. Masina am achizitionat-o cu doua seturi de jante: BMW 792M jet black - de vara, cu cauciucuri Bridgestone Turanza T005 (echiparea de fabrica). BMW 898M - de iarna, cu cauciucuri continental TS860S Brand: BMW Model: M340i xDrive Sedan Colour: Brooklyn grau metallic Upholstery: Leather Vernasca black seam blue Lista de optiuni: 01CB CO2 equipment 01CE Recuperation system 01DF Exhaust emission standards EU6 rde II 01G0 BMW lt-all.whl dbl.spoke 792M MB runfl at 0230 Extra package, EU-speciifc 0248 Steering wheel heater 0258 Tyres with runfl at properties 02PA Locking wheel bolt 02T4 M Sport differential 02TB Sport automatic gearbox 02VB Tyre pressure display 02VF Adaptive M chassis 02VL Variable sport steering 0302 Alarm system 03MQ BMW M Heritage logos 0403 Glass roof, electrical 0420 Sun protection glazing 0428 Warning triangle and fi rst 0316 automatic trunk lid mechanism 0322 Comfort access 033B M SPORT PACKAGE PRO 03DS BMW display key 03KA Acoustic comfort glazing 03M2 M SPORT BRAKE, RED HIGH-GLOSS 03MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE 03MQ BMW M Heritage logos 0403 Glass roof, electrical 0420 Sun protection glazing 0428 Warning triangle and fi rst aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0459 Seat adjustment, electric, with memory 0465 Through-loading system 0488 Lumbar support, driver and passenger 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AW Instrument panel Sensatec 04GQ M seat belts 04MC Interior trimstrips, Carbon Fibre 04NE Blow-by heater 04U0 Electroplat.cover/clip f.operat.elements 04UR Ambient interior light 0534 Automatic air conditioning 0536 Auxiliary heating 0548 Kilometre speedo 0552 Adaptive LED headlight 05AC High-beam assistant 05AQ Active guard plus 05AU Driving assistant professional 05DA Passenger airbag deactivation 05DC Rear-seat headrests, folding 05DN Parking assistance system Plus 0654 DAB tuner 0688 Harman/Kardon surround sound system 06AE Teleservices 06AF Statutory emergency call 06AK Connected Drive Services 06C3 Connected Package Professional 06DR BMW Drive Recorder 06NX Storage tray wireless charging 06U3 BMW Live operating area Professional 06VB Control Infotainment 0710 M Leather steering wheel 0711 M Sports seats 0715 M Aerodynamics package 0754 M Rear spoiler 0760 High gloss shadow line 0775 Headlining anthracite 07CH BMW Repair Inclusive 07LK Travel Paket 07M9 Individual option high-gloss Shadow-Line 07NW BMW Service Inclusive 07VB Comfort Package 0851 Language version German 0879 On-board literature, German 08EK Dummy-SALAPA 08KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km 08R9 Refrigerant R1234yf 08TF Active pedestrian protection 08TR Decoding additional functions 08WQ Control G 0925 Dummy-SALAPA A090 90 Ah AGM battery Poze: Interiorul: Farurile: Jantele de vara:1 point
-
Eu zic sa-i lasi in pace si sa mergi sa-ti iei masina. Mergi dupa la cineva cu ISTA si-l rogi sa-ti dea un reset la filtru. Ei se iau dupa mesajul primit in ISTA ca DPF-ul a atins nr-ul maxim de kilometrii, desi este o estimare, nu reflecta realitatea. Nu stiu daca ai avut probleme cu el pana acum, dar vezi in urmatoarea perioada cum se comporta si daca chiar e incarcat il trimit la curatat pentru cateva sute de lei. Reprezentanta evident ca vrea sa faca profit.1 point
-
Depinde daca in cei 168k au fost revizii la 30k ( sau poate la 50k km! ca am auzit cazuri ) sau revizii la 10/15k ca un om normal... ca nu e tot una.1 point
-
Cand vine vorba de BMW IBS-u face si ce crezi ca nu ar trebui sa faca.1 point
-
Trebuia sa completezi doar cu un litru. Pe joja diferenta dintre minim si maxim e de un litru (lipsa..) de ulei. Daca pui prea mult ulei, peste maxim presiunea creata intern de pompa motorului distrug iremediabil niste garnituri slabind puterea lor de a retine uleiul din motor. Cat se poate de grav. Pentru sectiunea subliniata, e firesc sa arate maxim ca doar ai pus atat de mult ulei. Nu e nimic in neregula cu, ce ai remarcat. Doar uleiul, ai pus prea mult deodata, mai ales daca era indicat inca pe joja.1 point
-
Cand ai cumparat masina te-ai dus singura? Acum e tarziu....in fine consumul de ulei are urmatoarele cauze in mod general: - lipsa etanseitatii in diferite locuri ale motorului, rezultat scurgeri de ulei; - semeringuri supape desi nu cred ca este cazul aici si oricum consumul de ulei nu ar fi unul mare; - probleme pe parte de recuperare vapori carter, daca filtrul epurator ar fi infundat, vaporii de ulei ajung in intercooler in egr / admisie si camera de ardere; - probleme pe parte de etanseitate ungere turbina, uleiul ajungand in aceleasi locuri ca in cazul de mai sus; - cel mai rau, segmenti varza, desi acest motor are pribleme pe parte de cuzineti nu segmenti si oricum ar trebui sa ai in spate un nor de fum albastrui. Un test de compresie face lumina. In orice caz numai un mecanic cu experienta pe BMW poate face o investigatie corecta, determinarea cauzei nu este chiar usoara.1 point
-
In primul rand nu mai baga dintr-o data 2litri de ulei. E f mult. Diferenta pe joja intre Min si Max este de 1litru. Uleiul iti recomand sa-l verifici la rece, inainte sa fii mers cu ea. Sa ai un servetel la tine, stergi prima oara joja dupa care o introduci din nou si abia dupa faci citirea corecta. La fel ca si atunci cand uleiul este sub Min, la fel de rau ii face si daca e prea mult ulei, peste Max. Uleiul consumat, din pacate ajunge cel mai probabil in DPF, il arde in camera de ardere. Din cauza asta nu-l vezi. Problema e ca in timp se va colmata DPF-ul. Incearca in primul rand sa schimbi senzorul care masoara nivelul uleiului, desi daca-l masori manual cum ti-am explicat mai sus, poti sa ignori informarea din bord daca acesta e defect. Totusi ca sa nu te mai streseze si acea notificare, cel mai bine este sa-l schimbi. Cauta pe original sa-l iei, OE ca sa nu ai probleme si dupa ce l-ai schimbat. Asa cum zice si colegul Six, motorul N57, cel cu doua turbine pe care il ai tu montat e recunoscut pt problemele de fiabilitate. Cel mai bine sa cauti un mecanic serios, specializat pe BMW si pe care sa-l rogi sa-ti faca o evaluare corecta a masinii. Consumul de ulei, cel mai probabil vine din cauza uzurii segmentilor de ungere, ajunge in camera de ardere unde-l arde. Fiind un 35d, cel mai probabil si-a luat cox destul de tare inainte sa ajunga la tine. Desi e tardiv, alegerea cea mai buna in ceea ce priveste motorizarea era sa mergi pe un 30d. Este acelasi motor, N57, dar are o singura turbina, mai putina putere si implicit fiabilitatea e mai crescuta.1 point
-
Din pozitia de fost vanzator pot sa iti spun ca toti aveau pretentii de masina noua si pret de cazan.1 point
-
Va las aici si o poza cu E34 dupa 3ani de "pribegie" ...reintors in posesia mea, alaturi de ultima achizitie un putred E36 Class 21 point
-
Cred ca am uitat s-o sterg si de acolo @alex230ro ,masina nu se mai da ....cat despre aia din anuntul de pe OLX mentionat de @Pharmacistu' , intr-adevar seamana, dar nu rasare, pacat de vopsea si de banii investiti in momentul cand nu te mai chinui sa dai jos bandouri,manere si dai cu vopsea asa ca boul peste tot. La mine s-a mai intamplat ca intr-un final am scapat de scaunele de E39 , le-am inlocuit cu unele de E34 Recaro in stare bunicica, urmeaza cat de curand sa schimb si jantele.1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00