Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/25 in all areas

  1. @sloobot pai daca nu ai facut anularea si din soft este normal ce patesti. Vorba lui @RedCap de ce mai intrebi pe forum daca nu tii cont de parerile nostre?
    2 points
  2. Garantia nu se pierde pur si simplu. Daca te duci cu o problema mecanica, sa zicem ca ti se blocheaza EGR-ul , nu o sa caute sa vada daca ai ceva navigatie sau sistem audio aftermarket. Daca in schimb te duci cu o problema electrica, fii sigur ca nu o sa-ti repare problema pe garantie si cred ca este normal.
    1 point
  3. Poti sa pleci , B38/48/58 fac "showul" ala la pornire pentru a "incalzi" catalizatoarele.Eu il lasam un pic 10/15 sec si plecam
    1 point
  4. Multumesc mult pentru sfaturi si indrumari!
    1 point
  5. Salut, piesa 1 si piesa 10 sunt cele 2 flanse ale cardanului . Recomand sa le schimbi pe amandoua pe original https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K51-EUR-05-2015-F31-BMW-320dX&diagId=26_0265 Flansa de la cutia de transfer e asta figura 1 cod 26117610061 https://www.bavauto.ro/amortizor-vibratii-flansa-cardan-bmw-seria-1-e81-e82-e87-e88-f20-f21-seria-3-e90-e91-e92-e93-f30-f31-f34-seria-5-e60-e61-f07-f10-f11-f18-seria-6-e63-e64-f12-f13-seria-7-f01-f01-x1-e84-x5-e70-x6-e71-z4-e89-26117610061 Flansa de care zice Enders se poate schimba la acest service in Bucuresti, costa 1500 ron cu tot cu manopera. Important e sa identifici exact care flansa necesita schimbare. https://www.farcebook.com/profile.php?id=100064190670159
    1 point
  6. Poate fi. Caută un electronist sau un băiat cu un AVO-metru (o chestie mică care măsoară printre altele voltajul) să vezi dacă ai curent pe firele de la boxa cu pricina. Apoi vezi dacă firele nu sunt întrerupte cumva (mașina este f. veche). Apoi ajungi la amplificator...
    1 point
  7. Salutare In primavara acestui an am zis sa trec de la Audi la BMW printr-o schimbare radicala a clasei. Prin urmare am cumparat un BMW X3 E83 2.0 de 177cp din 2009. Am cumparat-o din Germania, din Passau, de la reprezentanta cu km putini si garantie. In mare, X3-ul este echipat cam cu detoate: - cutie automata; - interior semipiele cu incalzire pe scaunele fata; - trapa panoramica; - parbriz heliomat; - oglinzi cu functie antiorbire; - faruri cu xenon; - navigatie; - conectivitate bluetooth pentru apeluri; - linie audio cu subwoofere in podea; Unde pot afla toate dotarile de pe masina mea? Am incercat pe bimer.work., pe bimmer decoder, dar nu merge nici unul.
    1 point
  8. Un scurt update la aproape 3 luni de la achizitie, am facut 4000+ km si am ajuns la 10800 km. Masina se comporta exemplar, idrive 8 imi place din ce in ce mai mult. Drive recorder e o chestie foarte interesanta, ai tot timpul disponibile 20 de secunde de filmare inainte de a apasa pe "record" (se pastreaza intr-un buffer circular), si apoi 20 de secunde dupa ce ai apasat pe "record". Asadar, rezulta un filmulet de 40 de secunde filmat cu toate 4 camerele. Consumul mediu e ~10L/100km. Cateva poze de la o sedinta foto cu un prieten intr-o seara: .
    1 point
  9. Vezi istoricul din bord, precum si o diagnoza cu ista, daca poti. Eu am folosit ulei bmw, 5w30, din ro dar si de pe bandel din germania. La urmatoarea revizie, vreau sa pun liqui molly, tot 5w30, 4200 indicativul. Bujii ngk, dupa seria de sasiu, curea accesorii, lichid de frana, antigel, o conducta care intra in vasul de expansiune, ulei cutie, kit zf, prin metoda gravitationala. Dar, cum spuneam mai sus, conteaza istoricul.
    1 point
  10. Salutare dragi colegi, Astazi am terminat cu retrofit-ul unitatii NBT EVO pe masina din dotare F10 LCI 2015 si vreau sa impartasesc cu voi experienta. Masina avea HU NBT cu TCB si servicii active: RTTI + remote services. Din pacate RTTI nu este chiar ce trebuie la noi in tarisoara. Asa ca am decis ca vreau carplay pentru Google Maps si Waze. Am inceput sa citesc despre retrofit, in ce consta si ce implica. Am aflat ca imi trebuie un HU cu receiver GPS intern(sau daca nu imi trebuie emulator ATM pentru GPS). OK, hai sa cautam, am gasit HU cu GPS intern. Despre pretul HU-ului nu are rost sa discutam. Acum am zis sa caut pe cineva care ma poate ajuta cu montajul. Aici incepe distractia pentru ca am inceput sa aud preturi de sute de euro pentru montaj si codare. Plus ca mi-au spus ca imi trebuie activator de Navigatie pentru ca HU are alt VIN si nu se poate monta pe masina fara. In Romania aceste activatoare se vand si cu 350 Euro in conditiile in care in mother China aceleasi produse costa 100 Euro. Aici am zis stop, il montez eu il codez eu, cat de greu poate fi? Raspuns: Deloc, cu putina indemanare, o surubelnita T20, un laptop cu ESYS+cablu ENET, cateva nopti research pe google, rabdare si tutun :twoup: Acum partea practica, rezultatul noptilor de research pe net: :frantics: NU este necesara folosirea acelui activator. Se pot genera FSC-uri pentru EVO folosind VIN-ul masinii pe care urmeaza sa se monteze. Totul este functional(Carplay, Speech, Navi, etc) (pret 40 Euro) Montajul a durat in cazul meu 30 min: Se desface trimm-ul din bord ce contine gurile de ventilatie, butonul de START engine STOP si butonul de avarii. Dupa care se demonteaza panoul de clima pentru a ajunge la HU. Trebuie facuta o mica modificare la pinning. Se muta pinii pentru Ethernet din mufa mare Quadlock in mufa de la Evo OABR(Se gasesc schemele pe net). Pentru display nu a fost nevoie de alt cablu cum am mai citit. Initial nu afisa nimic, dar problema a fost rezolvata din coding. Dupa ce am montat totul inapoi am avut urmatoarele probleme: Joystick-ul nu functiona. Butoanele de pe volan nu functionau. Senzorii de parcare nu erau afisati, doar audio. Lipsa pozitie GPS. Nu afisa modurile de condus(Eco Pro, Sport), service requirements. Service history era de la masina donatoare. Toate au fost rezolvate din coding. Service history se poate scrie foarte simplu cu aplicatia HUService Manager. Sa nu uit: conectorul de la TCB ramane in aer pentru ca EVO foloseste ATM. Dar Remote services functioneaza(Door Unlock, lock, horn, etc.) Atasaez si cateva poze: Concluzii: Nu spun ca varianta asta este cea mai buna cea mai tare etc. Stiu ca exista Carplay fullscreen dar nu ma incanta neaparat. Eu folosesc split-screen. Am vrut doar sa prezint procesul de retrofit din punctul meu de vedere. Sper sa nu imi pun in cap prestatarii de astfel de servicii. :angel_not: Daca sunt colegi interesati putem dezvolta si continua discutia cu chestiuni mai tehnice(Pinning, scheme, coding, etc.) :drunk:
    1 point
  11. 1 point
  12. Nici germănica nu mai este ce a fost, au mai lăsat la calitate. Am avut 3 e46, din care unul M3. Kiplingurile de la scuturile de plastic inferioare după 9 ani în UK erau curate. Ale mele la cazan X5 fabricat 2020 au prins rugină după 4 ani. Le comand pe Temu, iau de inox....
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.