Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/25 in all areas

  1. Adică panouri model nou? Da, Hyundai de 415 w. Dar eu mor dieselar....
    1 point
  2. Salutare. Mie mi se pare un pret bun tinand cont de dotarile pe care le are si rulaj. Ar fi fost fain sa aibe niste jante mai mari, cele de 17 sunt printre cele mai uratzele din cate exista. Eu i-as pune un min de 18inch, daca nu chiar de 19. Altfel, observ ca are destul de multe dotari. Daca dealer-ul e de incredere atunci go4it. Cel putin din poze arata cum trebuie sa fie o masina in Germania. Sunt f multe masini cu trapa si totusi scurgerilea alea nu se infunda ele chiar atat de usor. Inainte de G30 care are trapa panoramica, am avut F10 cu trapa normala, timp de 8ani si n-am avut nici o problema cu ea ori sa se infunde cumva scurgerile. In Romania probabil ca-i riscul mai mare sa se infunde din cauza mizeriei si prafului mai predominant, dar in Germania chiar nu mi-as face griji din acest punct de vedere. In legatura cu 4x4, n-ai nevoie de el daca ai niste anvelope OK si nu fortezi atunci cand nu trebuie. Si daca incerci sa fortezi ai DSC-ul care iti taie gazul. Cu toata incalzirea globala, voi nu observati ca nu mai avem ierni, nu doar la noi, dar cam peste tot. La o adica, daca fortezi atunci cand e polei ori chiar si pe mazga, nu te mai scapa nici un sistem de siguranta. xDrive-ul ala mai mult te incurca, iti da batai de cap prin greutatea aditionala de peste 100kg in plus, dar si faptul ca anvelopele trebuie sa aiba uzura cat mai uniforma intre cele patru.
    1 point
  3. Revin la problemele wallboxului BMW, cred ca am facut o greseala mergand pe varianta asta. Cumparat in 27.11.2024 de la AB Baneasa, montat in 4 Decembrie de firma care mi-a montat si sistemul fotovoltaic. Inca de la inceput nu am reusit sa il conectez la net sau la backendul BMW pentru control din aplicatie. Suportul de la Automobile Bavaria este zero, nimeni nu stie nimic. Sunat la suport clienti BMWi in Germania, dupa multe discutii si telefoane ei au concluzionat ca wallboxul are o problema la modulul de comunicatie. Pentru ca incarcarea era OK si mergea cu 16 Amperi am zis ca reiau discutiile dupa sarbatorile de iarna. Pe 26 decembrie cand am vrut sa scot masina de la incarcat am vazut ca are un LED rosu aprins pe el. In manual scrie clar ca acel LED rosu aprins inseamna modul intern de comunicatie defect, incarcarea este limitata automat la 6A/ora si sa contactezi service-ul. De 2 saptamani ma chinui cu Automobile Bavaria sa beneficiez de garantie. Pana acum mi-au cerut sa chem eu firma autorizata ANRE sa constate defectul, nu inteleg cum un electrician ANRE poate constata ca modulul BT/wifi e defect, mi-au cerut sa fac un film cu telefonul in care sa le arat defectul, totul pentru a trage de timp inutil. Probabil urmeaza niste live-uri pe tiktok..... Am cerut in mod expres celor de la AB Baneasa sa imi puna la dispozitie certificatul de garantie si conformitate conform legii 449/2003 actualizata in 27.12.2008. La Capitolul 6 Art.20 se specifica clar: (1) Garanţia trebuie să cuprindă menţiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului şi să ateste în mod clar că aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită. (2) Garanţia trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalităţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service. (3) Garanţia trebuie redactată în termeni simpli şi uşor de înţeles. Nu am primit nimic. De maine incep demersurile legale sa pot beneficia de garantie dar NU recomand acest wallbox mai ales deoarece nu ai nici un fel de suport pentru el iar in caz de garantie e o intreaga aventura. Eu am platit instalarea, tot eu am platit nota de constatare, mai am de platit inca 2 interventii pentru demontat si montat in caz ca se inlocuieste in perioada de garantie.
    1 point
  4. Destul de scump si dpmdv piza industriala de cuplat nu vezi oriunde , pe cand priza schuko 16A sunt peste tot . Eu mi-am luat un ev charger chinezesc ( care functioneaza perfect - am incarcat si Tesla cu el ) , ceva mai ieftin decat in poza atasata si poti seta de 8-10-13-16A.
    1 point
  5. Am curatat azi, scaunul pasager. Solutie de curatare diluata 1:5 de la Koch. Nu era murdar (de obicei, ma plimb singur). Am aplicat, dupa, 3 solutii de hidratare: Meguairs si lapte Doina, din belsug, la interval de 2 ore si Koch, strat subtire, ultimul. Mi se pare super ok, reimprospateaza si corecteaza un pic culoarea (am dat si la scaunul sofer de la G30 unde are o foarte mica decolorare). Nu stiu cat de mult hidrateaza, fiind al treilea strat. Greu de tot scaunul, foarte greu de manevrat la montaj, masina fiind in garaj (6x4). Urmeaza scaunul sofer, maine si saptamana viitoare. Trebuie sa merg mai repede cu ea pentru ca, de azi, avem un nou membru in familie: un E39 520i, 2001, 2171 cmc, 125000 km, argintiu (cutie automata, trapa, piele, etc) Mentionez si aici pe "Ingineru" care a fost sa o vada si a pierdut jumatate de zi pentru mine si-i multumesc din suflet. Pot sa spun ca masina arata mult mai bine decat in anunt dar, atat deocamdata, o astept sa vina cat mai curand. Am semnat contractul, avans 400 euro sper sa fie incarcata pe platforma saptamana viitoare.
    1 point
  6. Exista și varianta sa fie conectata la o battery pack de 10-15000 mAh, iar bateria conectata la rândul ei la un port 12V. Când închizi mașina, camera este alimentata de la battery pack, când pornești mașina battery pack-ul se încarcă iar full. Bateria externa poate fi poziționata sub unul din scaune cu bride de tip "arici". În felul acesta nu se mai umbla la instalația electrica și se evita mesaje de eroare. Problema poate sa apară dacă nu se circula zile întregi cu mașina, caz în care va trebui reîncărcata la o priza casnica.
    1 point
  7. Vezi cam tot ce se vede si cu ista cu exceptia corectiilor de la injectoare. Valori turbo, dpf, toate temperaturile, egr, cutie, oil level, oil kilometers, incarcare alternator, valori ibs, valori baterie, foarte multe chestii. Nu sunt la masina ca sa ma conectez pentru a face print la campul Live parameters. Fiind initial dedicat BMW, mi s-a parut cel mai safe.
    1 point
  8. Aici este vorba despre o chestie mai adanca. Este vorba de dispretul pe care il avem fata de reguli si cei care le respecta. Ma uit cum sunt altii (pe care ii invidiem pentru ce au), si cum noi ne consideram mai buni in comparatie cu ei. Noi suntem "smecheri", la noi "merge si asa", noi ne-am invatat sa ocolim regulile, suntem mai destepti... Pana nu schimbam aceste lucruri, nu ni se vor intampla lucuri bune.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.