Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/20/25 in all areas

  1. F21 cu m shit era jale jale jale foarte proasta suspensia.. Pe drumuri buna de era ok , în rest pe denivelări țopăia de zor parca făceam pogo în mașină.
    1 point
  2. Un calcul rece: Centralele eoliene din "ferme", care sunt si cele mai rentabile per putere instalata, costa cca. $1.3M - $2.2M per MW. In prezent, puterea instalata in eolian este de 3015 MW, ceea ce la minimul de cost inseamna cel putin 4 miliarde US$ investiti in eoliene. Banii acestia ajungeau pentru a pune in functiune reactorul 3 de la Cernavoda si chiar a incepe putin munca si la reactorul 4. Primeam in schimb doar 700MW putere instalata, dar era disponibila 24/7. Ceea ce s-ar putea sa fi fost mai util, pentru sistemul energetic national.
    1 point
  3. daca vrei sa mai reduci putin din riscuri mergi pe varianta LCI 650i cu steptronic, si motorul e mai ceva mai bun si cutia e mult mai ok ca fiabilitate. Nici varianta 645i nu e rea, nu are bube catastrofale dar dupa 20 de ani va necesita ceva atentie sporita, insa cutia clar e punctul cel mai slab daca nu a vazut vreo revizie serioasa pana acum care sa includa ambreiajul si/sau pompa.
    1 point
  4. @Denis14 Configuratia indicata de tine mai sus este, probabil, cea care are potentialul de a-ti crea cele mai multe probleme tehnice, dintre toate variantele de serie 6 E63. Atat motorul N62B44, cat si cutia SMG - in special la rulaje mari. Cautand pe Internet, vei gasi destule informatii in acest sens. O alegere mai buna ar fi 635d (M57), 630i (N52, nu N53) sau 650i (N62B48), fie cu cutie automata clasica, fie cu cutie manuala (acolo unde a fost disponibila). Si o observatie colaterala, valabila numai daca esti rezident in Romania: impozitul anual trece de 1700€, asta in ipoteza ca il platesti integral pana in martie, ca sa beneficiezi de reducerea de 10%. Chiar daca ti-l permiti, trebuie sa te gandesti bine daca merita, pentru o masina veche de peste 20 de ani, cu o fiabilitate destul de fragila si care consuma mult.
    1 point
  5. E screenshot de pe site-ul lor, le poți seta in celsius, e ok.
    1 point
  6. Gata, vazut, placut, semnat contract, virat avans.
    1 point
  7. Pai e simplu as lua https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-525-RADIO-CD/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-22_,frx:1995/pg:vipcar/413692049.html sau poate https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-535iA-H-Kennzeichen-Bitte-Text-lesen/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-22_,frx:1995,ful:petrol,pwn:110/pg:vipcar/363648170.html Ma rog fiecare cu ale lui repet personal nu as da atatia bani pe un E39. Se mai gasesc masini dar e de cautat , Italia, Franta, Spania. Rabdare trebuie si un pic de noroc
    1 point
  8. Uite aici un topic in care vorbim despre bujii diferite pe modele diferite, inclusiv E60. Ma uit sa vad si de topicul cu module..
    1 point
  9. nu te ar tenta o manuala?apropo,ti ai rezolvat masina,am vazut pe topicul tau ca o lovisesi acum pe zapada?cred ca te mananca reparatiile in DE. sunt nou pe forumul asta,da mi se pare ca nu prea sunt pasionati de e34,cu exceptia catorva care au vrut poze,la detalii tehnice esti cam singurul care s a bagat si apreciez lucrul asta. dupa parerea mea nu exista tuning adevarat daca nu schimbi ceva la performantele masinii,motor,suspensii etc,cel putin la mine asta e mai important.. un filmulet cu evacuarea..nu prea duce telefonul la decibeli.
    1 point
  10. Daca vrei sa o dai "repede" trebuie sa te duci spre 15k am patit-o pe pielea mea cand am dat 140ul.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.