Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/10/25 in all areas

  1. It's aliiiive! Nu o termin să mă plimb cu ea, a rămas tragerul cu radiatoare, bară,faruri și eșapamentul de pus, dar m-am liniștit să o aud pornită și totul bine pana acum.
    2 points
  2. La mine la 330e consuma din baterie și bateria începe sa se încarce din rețea din nou
    2 points
  3. Costa 85 de lei, nu cred ca este o avere!
    1 point
  4. Ba da. A mea e pre-LCI si are total max 292.
    1 point
  5. Bateria sistemului SOS e pe moarte probabil (boala lor) asta cred ca este https://www.bavauto.ro/baterie-atm1-baterie-sistem-sos-acumulator-tcb-84102447710 de schimbat.. parca e mai interesant aici
    1 point
  6. Mai degraba a cedat o garnitura si a avut ulei contaminat cu antigel ma rog cam tot ce e B38/48/58 dupa 6-7 ani sunt afectate de diverse piese de plastic care incep sa crape .
    1 point
  7. Nu exista niciun rationament daca ai muncit pentru bani, sa nu iti iei plug in hybrid, sincer. Ceea ce pentru mine este ceva super util, pentru dumnevoastra reprezinta ceva problematic. Tehnologia de plug in hybrid de la BMW e geniala atata timp cat stai acasa si mergi in oras, eu ca posesor de X5 45e vorbind. Cand dumneavoastra o sa mergeti in oras cu diesel-ul si il veti chinui in ture joase de o sa planga pistoanele, un 30e sau 45e, va merge electric, de nu vei auzi nici frustrarea si nici baraitul rablelor din jur. Sunt 6 sau 8 ani garantie pe baterie iar eu pana la acest moment nu am auzit, citit, ca se duc asa repede, fiindca ai o incarcare "greoaie" acasa, de 2.6 kw/h, asa stie chargerul de casa, si nu e dependent motorul doar de baterii. Initiatorule de topic, eu iti recomand! Si iti recomand varianta de 292CP, daca vrei sa te joci cu ea si sa ii enervezi pe flash-uri din spate Mai jos veti vedea proprietarii de PHEV cautand sa isi cumpere baterii de la reprezentanta:
    1 point
  8. Am avut deja un pre-2009 cu weak spot, care sunt șansele să dau de două? Pe e92 330i n52 a fost doar in 2006, după 2007 au trecut la n53. Singurele care au rămas cu n52 până după (cred?) sunt Z4 și 130i. Ca update, motorul "nou" a prins formă. Cutia e pe el, catalizatoarele și valve cover cu garnituri și PCV nou, au rămas galeria de admisie, rampa de injectoare și instalația, și sus cu el pe mașină. Luni mi se livrează garnitura de la motorașul VVT (avea 300km a mea cu tot cu motoraș, doar că dacă tot umblu, o schimb) Norocul a făcut să găsesc o volanta bună aproape de mine, am pus-o numai cu speranța să-l aud luni.
    1 point
  9. Inseamna ca pentru masina ta fie nu este fie se numește altfel, la mine la G01 asa se numește. Poti intra in off-line mode sa verifici ce valori ai disponibile, sa excluzi OBDul, desi nu cred ca contează. In off-line mode doar iti arata ce poate aplicatia, nu afiseaza valori.
    1 point
  10. Un scurt update la aproape 3 luni de la achizitie, am facut 4000+ km si am ajuns la 10800 km. Masina se comporta exemplar, idrive 8 imi place din ce in ce mai mult. Drive recorder e o chestie foarte interesanta, ai tot timpul disponibile 20 de secunde de filmare inainte de a apasa pe "record" (se pastreaza intr-un buffer circular), si apoi 20 de secunde dupa ce ai apasat pe "record". Asadar, rezulta un filmulet de 40 de secunde filmat cu toate 4 camerele. Consumul mediu e ~10L/100km. Cateva poze de la o sedinta foto cu un prieten intr-o seara: .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.