Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/17/25 in all areas

  1. Din pacate, realitatea este alta. Este utopic sa credem ca, prin taxarea poluarii, statul vrea in fapt sa reduca noxele din aer. Statul are nevoie de bani la buget. O sa fac o paralela cu fumatul. Dupa Revolutie, acciza pe tigari a crescut frecvent. Oficial, motivatia era lacrimarea excesiva a statului de grija sanatatii populatiei. In realitate, impactul asupra consumului de tigari a fost minor. Abia cand, prin ceea ce eu inca o vad ca pe o minune in legislativul românesc, a fost adoptata legea 15 / 2016 care a interzis fumatul in spatiile publice inchise, s-a luat o masura care a rezolvat eficient problema fumatului pasiv si l-a redus si pe cel activ, intr-o masura mai ampla decat cresterea accizei. Similar, indiferent de scenariul de taxare a automobilelor, se uita un aspect fundamental. Soferul român nu isi va muta fundul din BMW in Logan. Este o forma de dependenta, ca si dependenta de nicotina. Da, vor fi cativa care vor fi convinsi sa isi ia masini noi - impinsi probabil, dupa cum ma astept sa fie "croita" legea, catre Dacii noi. Majoritatea insa vor mai taia din banii familiei, vor mai reduce din si asa putinul alocat educatiei copiilor, si tot cu un BMW vechi se vor afisa pe strada. O masura cu impact semnificativ asupra calitatii aerul pe care il respiram in orase as fi interzicerea si/sau limitarea utilizarii masinilor poluante. In anii '90, nu taxarea a scos rablele de pe strada, ci interzicerea importului masinilor mai vechi de 8 ani. Dar asta nu aduce bani la buget... Mai este si un aspect etic. De ce ar fi acceptabil ca un individ ce isi permite sa plateasca taxa de poluare sa conduca un automobil poluant? Doar nu isi aduna noxele intr-o punga si pleaca acasa cu ele, sa le elibereze in dormitor. Tot in plamanii oamenilor din oras ajung. Banii din taxa aplicata acelui individ potent financiar ii vor vindeca de cancer la plamani pe cei care s-au imbolnavit? Deci, citandu-l pe Caragiale, a se scuti. Inteleg dreptul statului de a impune taxe, inteleg dreptul statului de a modela comportamentul populatiei prin taxe, dar aceasa nu inseamna ca trebuie sa fim naivi si sa credem ca taxele ne vor curata aerul.
    2 points
  2. Eu nu inteleg 80% din ce se vorbeste aici :)))
    2 points
  3. Eu am la G01 (X3) am scaunele M sport seats cu piele coniac (cele cu tetiera integrata, cum sunt cele de baza la X3 M sau seria 3 M, exact ca in poza) si la inceput si mie mi s-au parut prea inguste si parca amorteam in ele din cauza suportului lateral mai pronuntat si a celui lombar. M-am jucat cu reglajele si am ajuns la concluzia ca cea mai mare prostie pe care poti sa o faci este sa inclini spre spate sezutul deoarece tot sprijinul corpului nu se va mai distribui pe picioare si fund, ci doar pe fund si de acolo durerile de coloana si amorteala. Iti recomand sa pastrezi sezutul scaunului cat de cat paralel cu podeaua masinii iar intre sezut si spatar un unghi cat mai apropiat de 90 grade sau putin mai mare si confortul devine altul. Din ce stiu, cele mai dure scaune sunt cele cu sensatec si ventilatie deoarece au capitonajele mai rigide, mai putin burete (Asta zic americanii pe forumuri).
    1 point
  4. Exemple sunt in UE, cred ca sunt tari ce nu au nici un fel de taxa, asa cum sunt tari care taxeaza serios: https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F35947?lang=en apoi mai exista si zone in care nu mai poti circula cu Euro 3 sau mai jos(zonele respective se extind in fiecare an): https://www.certificat-air.gouv.fr/ Mi se pare aberant ca directorul unei companii private vine el impaciuitor si propune proiecte de legi ministrului, intr-un stat normal ar fi trimis la plimbare :https://www.constitutiaromaniei.ro/art-74-initiativa-legislativa/
    1 point
  5. Arata misto navigatia. Daca ii pui si camera...aia e, G60
    1 point
  6. Daca vine la 4-5 ani de la montare cu 1-2 saptamani de pierdere consider ca e un avantaj, generatie noua de panouri, eficacitate mai buna, etc De umblat garantez ca nu fac un pas, am un stil de a ma certa cu organele statului de reusesc sa fac totul online nu am mai calcat pe la institutii publice de cand s-a nascut a mica si a trebuit fizic sa ii fac certificatul de nastere.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.