Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/25 in all areas

  1. Salutare. Am facut o revizie majora la BMW-ul meu f11 520d 2012 184 hp, model full panoramic, 234k km reali. si m-am gandit sa o impartasesc cu voi. In urma cu o luna a inceput o scurgere de ulei care dupa orice drum de minim 10 km apoi lasata peste noapte aparea cam cat o palma urma de ulei. ITP-ul l-am trecut, dar mi-a zis ca e mare scurgerea si e posibil sa fie din 2 locuri. Pe langa asta, masina prezenta scartait la rece la cureaua de accesorii si perna stanga spate, doar in anumite pozitii se lasa de tot (in 3 zile de stationat). In rest masina era in parametrii, masina doar de weekend, cu doi copii mici mereu in spate. Foarte rar se sta in trafic cu ea, aproape deloc. Va las preturi mai jos, in total 23.200 lei cheltuiala. 1. Pernele spate, fiind o masina care de luni pana vineri sta, am observat ca doar daca e parcata cu partea stanga pe bordura se lasa perna dreapta spate in 3 zile, invers parcata se lasa in 4-5 zile. COST 2x 878 manopera 500. 2.Problema secundara. Rolele si cureaua accesorii. Erau destul de uzate, scartaitul disparea dupa incalzirea lor(1 minut maxim). COST 596 manopera 300 3.Am zis ca daca tot ii fac o "revizie mare" sa schimb si distributia. Pe asta am facut-o strict preventiv. cea veche era sa zicem ok. COST 4000. 4. Pai daca tot schimb distributia, cutia ce zice? se supara ca nu e bagata in seama. Cost ulei cutie + filtru 1665 Manopera 500. 5. Problema principala: Scurgerea de ulei. Scurgerile de fapt, proveneau una de la bateria filtrului de ulei, una de la capacul motor. Am dat mana libera mecanicului ca la orice obstacol apare in aventura sa se ocupe. Cost. Silicon 100 // set garnituri 238// Semering 256// Saiba inj 30x4// Surub 4x15 // ulei + filtru 382 // Buson baie (aparent si de aici scurgea) 18 // Pompa ulei(Preventiv) 1948// Capac Motor 1857// Bateria filtru 1830// Flansa apa 232// Reconditionat turbina (avea joc in ax, m-a chemat pana la service ca sa bag mana in ea si sa constat) 2225 // Filtru de particule curatat 450// Antigel 25x3// Fulie Motor 1084// Pompa apa 506 Manopera 2500. + furtune rupte pe la niste vacuumuri si niste curatari intensive prin motor. Extra. In Noiembrie am schimbat tampoane cutie si motor, aproximativ 2200 cu manopera. Senzor presiune ulei 800. Revizia este cam 1200. Pe unele le-am schimbat preventiv. Dar ma bucur ca am actionat din timp. Piesele toate originale. Am mai pus ciancionping pe alte masini si m-am lecuit. Constat ca dupa toata "servisarea" asta, masina parca e mai noua, trage nu cred ca mai tare decat o facea, dar mai fin si mai liniar. urca mai repede la 150-160 km/h. la consum nu m-am uitat niciodata, deci nu pot spune diferente. Sunetul motor este mai "sanatos". Mai curat. Am simtit imediat diferente. atat de mers, de comfort, de sunet. Voi ce parere aveti? Inainte de a judeca si de a spune ca mai bine o vindeam si ca puneam suma asta si luam alta. Specific ca am venituri lunare mai mari decat costul de mai sus si nu sunt adeptul masinilor scumpe cu motoare mari si nici adeptul masinilor mai noi. Este o masina de suflet, pe care o visam de mult timp. Am avut multe feluri de masini, dar asta mi se pare ca strict pentru ce am eu nevoie sta in echilibrul perfect. Cand doresc experiente, inchiriez de la Bavaria Mobility ultimele modele si ma rasfat. Cu masina asta am devenit de la utilizator auto la pasionat auto. Las atasat 2 imagini, mai multe nu pot.
    3 points
  2. Bine spus ai “ai văzut și vechituri ok”, din păcate majoritate sunt vechituri poluante, legile nu se dau pentr 2,3 persoane care au mașini vechi întreținute care le folosesc preponderent in weekend. Eu chiar m am săturat să nu pot merge în oraș pe jos ca rămâi la propriu fără respirație când vine o rablă și să nu mai menționez ca tot drumul miroase doar a noxe. Eu zic ca e mai importantă sănătatea oamenilor decât să poată să meargă gigel cu euro 1 ca lui așa îi place. Suntem intr o societatea, libertatea este până când ajungi la libertatea, sănătatea altuia.
    2 points
  3. Invata sa o "citesti" cand isi incepe procedura de regenerare si n-o mai oprii pana cand nu se termina. Iti poti da seama de lucrul asta din sunetul ceva mai ascutit al motorului si faptul ca urca ceva mai sus in ture decat atunci cand nu isi face regenerare. Din cauza contaminarii uleiului cu motorina, risti sa pui in cap motorul si asta pt ca acel ulei nu-si mai face treaba cum trebuie, e logic. Eventual iesi din oras cativa km pe un DN si mergi intins cu ea pana cand termina. Nu trebuie sa mergi turat asa cum erau povestile mai de demult.
    1 point
  4. Revin cu o concluzie, și cu scuze pentru reînvierea topicului. Reprezentanța nu a găsit cauza creșterii nivelului uleiului. Concluzia mea este că în urma unor drumuri dese și scurte în oraș, iarna, fără deplasări externe, motorul nu și-a făcut regenerarea iar încercări succesive au introdus motorină în ulei. Am citit un document oficial care menționa faptul că puțină motorină intră în ulei la încercarea de regenerare. Deși am mai avut o creștere după un drum lung, am schimbat uleiul și nu s-a mai repetat. Am cumpărat o aplicație pentru telefon prin care urmăresc informațiile despre regenerare și fac drumuri mai lungi.
    1 point
  5. Salut, Ma bag si eu in seama aici deoarece am achizitionat de curand un g21. Este primul bmw, venind de la vag, audi a6 etc. Am ales sa merg pe clasicul 2l diesel b47 care e mild hibrid. Din ce am citit la motorul diesele de 2l problema cu lantul de distributie a fost remediata, este o rechemare pentru egr care se schimba ca poate lua foc masina, si ceva probleme cu sondele de la dpf. Galeria de admisie trebuie curatata/schimbata undeva pe la 100-120k km, in rest motorul e ok. Cu 23k euro gasesti dar cu multi km in jur de 150-200k km, in functie de dotari. Senzatia daca treci de la ford e wooow, eu sunt fascinat cat de bine se conduce, cat de precisa este directia si cat de superba e cutia automata. Nici pe a6 din 2015 nu aveam senzatia asta. Orice ai alege, ia-o cu dotari, ca o sa le duci dorul dupa.
    1 point
  6. merge si cablul dcan pentru f-uri, depinde ce cablu ai, cate switchuri ai, dar merge mai greu, recomandat pentru f/g este cablul enet. i-ai dat de cap la download sau nici acum nu e ok ?
    1 point
  7. https://mega.nz/file/79h1ALrQ#OoIKdxREvuKYXKMpXPjrHqBlNCy30gT61HlwNKSkvOE Vezi daca poti scoate arhiva din linkul asta de mega torrentul dorit. Trebuie adaugat intr-un uTorrent program. si de acolo cei care fac seed iti vor da si tie. Frumos ar fi sa mai stai si tu la seed, adica cu programul pornit si downloadul nemodificat, fara sa il muti.., sa poata descarca si altii cum ai descarcat tu.
    1 point
  8. incearca mai jos, dar nu prea sunt seeders. deselectezi ista-p/psdzdata nu ai nevoie de ele. Rheingold 4.08.13 Standalone SDP 4.08.11 ISTA-P 3.63.0.400 [2017].torrent
    1 point
  9. salut, pentru icom sa iti mearga cu 4.39 sa zicem, ai nevoie sa faci si update pe icom, depinde versiunea de soft pe care o ai acum.
    1 point
  10. Pot sa mai pun o versiune mai noua de ISTA-D pentur masini pana in 2022. E versiune netestata. Am descarcat-o de aici: https://rapidgator.net/folder/6129465/ISTA42842.html Sunt fisiere multe de 1 GB, cele mai mari. Linkul e inca activ dupa 3 ani de cand folderele au fost uploadate.. Sursa linkului de deasupra: https://sanet.lc/blogs/leeman/ista_sqlitedbs_blp_sdp_psdzdata_lite.3720917.html ISTA + (Rheingold ISTA-D): Dealer diagnostic software BMW - New system diagnostics of BMW cars. BMW ISTA-D is a replacement of the diagnostic program BMW ISTA-D version 2.xx. At the moment it is used in official BMW dealer centers. ISTA-D - diagnostic software for the diagnosis of all BMW models (cars E, F, G, I, ALPINA), Mini and Rolls-Royce. Year / Release Date: 2021 Version: 4.28.42.22910 System Requirements: Not lower than Windows 10 Interface language: English + Russian (de fapt versiunea asta are si germana) Tabletka: present Sau de aici ISTA 4.39.20 mai jos: https://mega.nz/folder/IlREQbhK#g8qs-5e9ERLzSSYDxil8uA Numai ca folderele cele mari nu pot fi descarcte cu, contul gratuit.
    1 point
  11. NBT Evo (the Next Big Thing Evolution) ID4 compatibility: 1-Series F20/F21 ab 03/2015–06/2016 2-Series F22 ab 03/2015–06/2016 2-Series F23 ab 11/2014–06/2016 3-Series F30/F31/F34/F80 ab 07/2015–06/2016 4-Series F32/F33/F36 ab 07/2015–06/2016 6-Series F06/F12/F13 ab 03/2013–06/2016 7-Series G11/G12 ab 07/2015–06/2016 X3 F25 ab 03/2016–06/2016 X4 F26 ab 03/2016–06/2016 NBT Evo (the Next Big Thing Evolution) ID5/ID6 compatibility: 1-Series F20/F21 ab 07/2016–2019 2-Series F22/F23 ab 07/2016–2021 2-Series F45/F46 03/2017-2021 3-Series F30/F31/F34/F80 ab 07/2016–2019 3-Series G20 09/2018-2021 4-Series F32/F33/F36 ab 07/2016–2019 5-Series G30/G31/G38 ab 10/2016–2019 6-Series F06/F12/F13 ab 07/2016–2018 6-Series G32 ab 07/2017–2018 7-Series G11/G12 ab 07/2016–2019 8-Series G14/G15 09/2018-2021 X1 F48 ab 06/2015–06/2022 X2 F39 ab 11/2017–10/2022 X3 F25 ab 07/2016–08/2017 X3 G01 ab 11/2017–2020 X4 F26 ab 07/2016–03/2018 X5 F15/F85 ab 07/2016–2018 X6 F16/F86 ab 07/2016–2019 i3 I01 ab 09/2018–07/2022 i8 I12 ab 09/2018-2020 Z4 G29 09/2018-2022 Atasat torrent harti Europa: NBTevo_ECE_2025-1_101243.3.210.zip.torrent
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.