Va salut de la Cluj, vreau sa va spun ca detin un sedan Euro 2 BMW E39 1996 110KW 150HP si personal sunt foarte multumit si entuziasmat de el insa persoanele care efectueaza ITP imi tot spun ca noxele nu iasa (nu se incadreaza in norme) si am o anume frica ca odata ma trezesc ca nimeni nu mai doreste sa imi elibereze documentul necesar!
Daca ii intreb ce e de facut, raspunsul e din pacate mereu simplu: vorbiti cu cei de la service/ reparatii.
Daca intreb la service, iar, raspunsul e foarte simplu: aaa, pai va folositi cat merge apoi treceti la ceva mai nou, oricum are ceva chedere lipsa, nu e chiar bijuterie de sa o faceti de epoca.
Acuma intrebarea mea mai pe romaneste ar fi: Ce e de facut? Ca sa scap de acea frica ca nu va mai trece ITP-ul in viitor? Este o masina Euro 2. Ar fi de segmentat motorul (adica schimbat ce e uzat prin motor cu piese noi)? Pe langa asta, ar trebui schimbat si catalizatorul si toba finala (adica de la motor acele tevi pana la toba, inclusiv toba)? Ar mai fi de facut si altceva pe langa asta? Va rog sa imi spuneti!
Nu e o problema imensa de bani (adica cateva mii bune de lei imi permit, bineinteles). Chiar mii de euro nu, din pacate.
KM: 335,000~, benzina
Va multumesc mult!