Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/11/25 in all areas

  1. Va salut de la Cluj, vreau sa va spun ca detin un sedan Euro 2 BMW E39 1996 110KW 150HP si personal sunt foarte multumit si entuziasmat de el insa persoanele care efectueaza ITP imi tot spun ca noxele nu iasa (nu se incadreaza in norme) si am o anume frica ca odata ma trezesc ca nimeni nu mai doreste sa imi elibereze documentul necesar! Daca ii intreb ce e de facut, raspunsul e din pacate mereu simplu: vorbiti cu cei de la service/ reparatii. Daca intreb la service, iar, raspunsul e foarte simplu: aaa, pai va folositi cat merge apoi treceti la ceva mai nou, oricum are ceva chedere lipsa, nu e chiar bijuterie de sa o faceti de epoca. Acuma intrebarea mea mai pe romaneste ar fi: Ce e de facut? Ca sa scap de acea frica ca nu va mai trece ITP-ul in viitor? Este o masina Euro 2. Ar fi de segmentat motorul (adica schimbat ce e uzat prin motor cu piese noi)? Pe langa asta, ar trebui schimbat si catalizatorul si toba finala (adica de la motor acele tevi pana la toba, inclusiv toba)? Ar mai fi de facut si altceva pe langa asta? Va rog sa imi spuneti! Nu e o problema imensa de bani (adica cateva mii bune de lei imi permit, bineinteles). Chiar mii de euro nu, din pacate. KM: 335,000~, benzina Va multumesc mult!
    1 point
  2. De zece ani merg fără start stop ,de când e masina..La fel și e90 și x3, acum 2o de ani, dezactivam cum pornea motorul. Dacă mă ține și anul ăsta, sunt mulțumit de baterie ,10 ani e super ok. Au și ăștia la dealeri câțiva care trebuiau sa se facă croitori,nu sunt toți meseriași.
    1 point
  3. Din pacate din postare lipsesc lucruri esentiale: - zici sa schimbi semeringurile de supape / segmentare => care este consumul de ulei al masinii? -schimbare catalizator si toba finala => care este consumul de benzina? La E30 care are niste ani in plus si km sunt tot pe acolo noxele au fost intotdeauna motiv de lauda , ok masina este non euro dar intotdeauna comentariul era uite ba asta are euro2/3 si e non euro .Catalizatorul la mine e cel original si pare ca in ca rezista .
    1 point
  4. Eu as incepe prin a schimba mecanicii pe care ii frecventezi; suspectez ca datorita varstei, cel mai probabil sondele lambda sunt "obosite", de unde probabil amestecul carburant/aer nu mai este corect, rezultant o ardere incompleta, sau probleme de amestec(la ITP ar trebui sa iti ofere acel tichet cu valorile, sa vezi despre ce e vorba).De asemenea, convertizorul catalitic nu mai este in parametri, ceea ce poate duce la depasirea unor valori. Ideal ar fi sa identifici pe cineva cu experienta si tester pentru modelul tau (care ae deja o varsta), inainte sa te gandesti la segmentare motor (as zice la varsta lui ca si simeringurile supape sunt uzate si apar scurgeri de ulei in camera de ardere, de unde fum/noxe marite). Succes!
    1 point
  5. Cel mai probabil trebuie reglata turbina, asa am patit si eu cu una reconditionata, tot 520d. Nu mai tragea de jos cum tragea inainte, trebuia turata mai mult desi era proaspat reconditionata. Eu am cumparat una noua originala, fiindca nu am mai avut chef sa-mi bat capul si pe aia reconditionata am vandut-o.
    1 point
  6. Un lucru e foarte clar, pe masina ta nu e omologata aceasta dimensiune de BMW e9x, 225 40 R18. Poti sa mergi cu ele, dar clar nu o sa mai fie in dinamica data de producatorul masinii, adica BMW. LE. In plus o sa ai deviatie de ac de aproape 10km/h, la 140 pe bord real o sa fie maxim 130.
    1 point
  7. Am gresit,n am vazut bine,pe spate ai 255/40, fata 225/45,la 18 inch In stanga sunt dimensiuni pt fata,dreapta pt spate.Cand faceti poze,macar puneti le ca lumea,nu sa ti rupi gatu’
    1 point
  8. Salutare, Imi tot statea pe creier grila cu fagurii crom.. singurul element crom de pe masina. Ca sa scap de pitici, o noua grila + alte accesorii au ajuns ieri si, daca tot au ajuns, m-am si pus pe ele sa le montez. Grila este cea OEM de M440i LCI careia i-am adus eu o mica modificare. Eu zic ca arata mult mai bine si chiar ii da un aspect mai agresiv. Sunt incantat de alegerea facuta si de faptul ca am intuit bine unele lucruri referitoare la mica sigla cu care vine grila din fabrica, sa o pot face mai pe gustul meu.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.