Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/05/25 in all areas

  1. La insistentele colegilor de forum fac o scurta prezentare cu scuzele de rigoare ca nu am poze de calitate inca dar ma ocup. Cumparata de la BMW Niederlassung Saarbrucken in Decembrie 2024 la 72.000 km cu garantie extinsa BMW Premium Selection pana in 05/2026. Culoare : Sophistograu Brillant Effect Tapiterie : Vernasca Cognac Fabricatie : 02/2021 Prima inmatriculare : 05/2021 01CB CO2 equipment 01DF Exhaust emission standards EU6 rde II 01SE 21" LA wheel V-spoke 741 MB emerg.op. 0230 Extra package, EU-speciifc 0258 Tyres with runflat properties 02NH M Sport brake 02PA Locking wheel bolt 02TB Sport automatic gearbox 02VB Tyre pressure display 02VR Two-axle air suspension 0302 Alarm system 0319 Integrated universal remote control 0322 Comfort access 0323 Soft-Close-Automatic doors 0328 Footplate, aluminium 03AC Trailer coupling 03AT Roof rails aluminium satinated 03MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium 0407 Sky Lounge panoramic glass sunroof 0413 Luggage compartment net 0417 Roller sun visor, rear door 0418 Luggage compartment package 0420 Sun protection glazing 0423 Floor mats velours 0428 Warning triangle and first aid kit 044A Cup holder temperature-adjustable 0459 Seat adjustment, electric, with memory 0481 Sports seat 0488 Lumbar Support Driver, Passenger 04A2 Glass application Crafted Clarity 04HA Seat heating, front and rear 04HB Heat comfort package, front 04KM Trims aluminium mesh effect dark 04NM Ambient Air Paket 04M5 Individual leather-covered dashboard 04NB Autom. climate control with 4-zone ctrl 04NE Blow-by heater 04T8 Expanded exterior mirror package 04U9 Acoustic pedestrian protection 04UR Ambient interior light 0548 Kilometre speedo 05A1 LED Fog lights 05AC High-beam assistant 05AQ Active guard plus 05AU Driving assistant professional 05AZ BMW Laserlicht 05DN Parking assistance system Plus 0610 Head-up display 0654 DAB tuner 0688 Harman/Kardon surround sound system 060A TV Function Plus 06AE Teleservices 06AF Statutory emergency call 06AG eDrive services 06AK Connected Drive Services 06C4 Connected Package Professional 06FH Rear-cabin entertainment, Professional 06NW Telephony with wireless charging 06U3 BMW Live operating area Professional 06WD WLAN Hotspot 0710 M leather steering wheel 0775 Headlining anthracite 07HW X Line 07R7 Innovation package 0801 National version Germany 0851 Language version German 0879 On-board literature, German 08KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km 08R9 Refrigerant R1234yf 08TF Active pedestrian protection 0925 Dummy-SALAPA 09D5 Entertainment package de 09WL WLTP grouping A080 80 Ah AGM battery Primul retrofit facut in Decembrie au fost stopurile LCI. Revin cu mai multe fotografii in zilele urmatoare.
    3 points
  2. Sa mai zica cineva ca e degeaba garantia BMW Premium Selection :))
    2 points
  3. Deci.. am iesti peste Weekend cu masina si pare-se ca e o diferenta cu PowerBox-ul activ. Nu stiu daca sunt chiar 60cp cum precizeaza ei in specificatii, dar ceva in plus se simte. Vreau sa mai fac ceva teste si cu Dragy-ul, caci chiar sunt curios ce rezultate o sa obtin. As fi vrut sa merg si la un test Dyno, dar nu stiu unde sa incerc. Unde am mers cu fosta masina nu mai am cum caci a inchis tipul de acolo service-ul. Ceva recomandari de locatii care sunt disupse de a face doua teste fara sa fie nevoie sa fac si softul la ei? PS. Am montat si evacuarea M Performance. Sunetul s-a schimbat si chiar imi place. Nu face galagie cat sa pornesti alarmele de pe strada, dar e mai gros si ceva mai sportiv. Exact asa voiam sa fie.. nu de teava sparta care trezeste toti vecinii. In acest sens.. am stat putin cu emotii inainte de montaj.
    2 points
  4. Salut. Da, sunt f multumit de motorizare daca e sa compar cu fostul F10, 525d, motor diesel de 2litri si 218CP. Nu vreau sa mai aud de diesel. Ai liniste, fara clantanitul specific unui diesel, fara vibratii, fara stres ca se colmateaza DPF-ul, galeria de admisie, fara stres legat de EGR, sistem AD-Blue, pompe de inalte, etc. Ca si consum din ce mi-am dat seama si la acelasi tip de condus, pe aceleasi drumuri ar fii cu 0.5litri mai mult la drumurile extra-urbane si poate 1litru la cele urbane. Sub asteptarile mele. De vreo 3 sapt i-am facut si update de iLevel in reprezentanta si se comporta chiar mai bine. Inclusiv sunetul motorului s-a modificat cel putin intre 2000 si 3000rpm. Inainte cel putin in plaja asta mi se parea mai zgomotos, acum de departe se aude ceva mai incet, plus ca si sunetul e mai placut. De asemenea, mi se pare ca are si putere mai mare, poate mi se pare totusi, desi se stie ca BMW pune ceva mai multa putere in motoarele lor decat declara, cel putin la benzinare. In comparatie cu orice diesel de 2 litri asta e racheta, n-ai nici o problema sa faci depasiri in siguranta. Eu iti recomand motorizarea asta
    2 points
  5. Las un link aici catre un articol/test interesant: https://piataauto.md/Stiri/2025/03/VIDEO-Germanii-au-comparat-consumul-unui-BMW-530d-E39-diesel-de-acum-24-ani-cu-520d-actual-4-cilindri-mild-hibrid-rezultat-uimitor/ Daca deranjeaza sau pare ca nu-si are rostul aici, cu scuzele de rigoare, rog moderatorii sa-l mute undeva ok! Multumesc Mi-a parut foarte interesant, chiar daca nu e o comparatie 100% corecta, dar e destul de buna si edificatoare pe unele aspecte. Stima
    2 points
  6. exact nu asta e pentru F1x asta e pentru G11
    2 points
  7. Atat trebuie sa bage pompa de joase… 3.5-4bar. Trebuie resetat din tester sistemul de injectie, adaptarile adica, dupa ce se monteaza pompa noua. Ai grija sa fie ok injectoarele, verificare pe banc… si mai ales injectorul cu fir… ca acela da comanda la motorizarea ta.
    1 point
  8. Eu am facut actele pt recall in mai 2023 si mi-a ajuns racitor + egr in noiembrie 2024, totul la BMW Bavaria. Nu toate piesele sunt identice… sunt coduri diferite in functie de motorizare, generatia motorului, sistemele montate pe masina etc. si dureaza unele mai mult, altele mai putin. Daca nu ai pierderi masive de antigel, cum n-am avut nici eu, zic ca nu trebuie sa iti faci griji… se va rezolva. Stiu ca e frustrant sa astepti, dar, nu-ti face griji ca se va rezolva.
    1 point
  9. Multumesc mult pt pareri @Beam We @ebay @RedCap @alex230ro .. caut de FOARTE mult timp un E92 cum trebuie, dar sunt destul de rare..
    1 point
  10. Nope. Am mașina de dat zăpadă, curtea este mare, aleea este mare, standardele mele sunt mai ridicate și vreau să las ceva după mine.
    1 point
  11. Daca tie masina ti se pare interesanta suna si vezi, personal ce nu mi-ar place: - 300k km daca vrei sa o vinzi vreodata o sa ai de tras lumea in general fuge de masini cu km multi - motor refacut - aici daca reusesti sa pui in cap un M57 ceva nu a fost bine, partea buna e ca are 15k km si nu a crapat , daca era ceva gresit probabil pana acum crapa Oricum e clar ca masina nu a fost luata sa "mearga la piata" . PS : la 800 Nm ma mir ca a doua cutie inca tine
    1 point
  12. Maine fac rar-ul la e39 si-i intreb (sper sa stie macar atata lucru). Cei care monteaza Llumar in Craiova spun ca, daca te duci cu ele la rar ti le trec in carte (cum ar fi fost cazul meu), in caz ca le pui dupa, sunt suficiente documentele furnizate de catre montator (probabil declaratie de conformitate si certificat de calitate).
    1 point
  13. Ai primit sfaturi bune aici, tine cont de ele
    1 point
  14. "450 cp"+"motor refăcut de la zero"+"cutia schimbată" m-ar face să caut altceva cu siguranță.
    1 point
  15. Dețin Bmw de aproximativ 15 ani,timp în care am utilizat doar discuri originale BMW, fără a avea vreodată probleme, în timp ce discurile aftermarket au înregistrat nenumărate probleme ce țin de ovalizare prematură. În concluzie îți recomand să folosești discuri originale,pentru a nu pierde timp și bani.La plăcuțe am folosit deseori Ate/Trw. Și eu urmează să schimb din nou,și voi merge pe discuri/plăcuțe originale.
    1 point
  16. La vârsta ei și la ce modificări le-a suportat este bună , probabil, pentru ture prin oraș și liniuțe. Nu m-aș încumeta, decât dacă îți plac problemele permanente.
    1 point
  17. https://www.bavauto.ro/etk?gad_source=1&gbraid=0AAAAADtC-Dh7H26pY_6jrd0FMtUGlCSqV&gclid=EAIaIQobChMI38GF9JOAjAMVG5GDBx3OvzeFEAAYASABEgI0dvD_BwE 330x24 fata/330x20 spate set fata cu placute +senzor 2200 ron set spate cu placute si senzor 1700 ron
    1 point
  18. E gata, doar detailing excesiv mai trebuie.
    1 point
  19. Verifica cabluri, conectori.. Incearca sa vezi (nu stiu sigur) daca cumva se face readaptarea pozitie flap-urilor.. Cautat putin pe forumuri si aflat ca readaptarea MAFului ar fi o solutie. Dar cauta mai intai daca in ISTA se face si readaptarea flap-urilor. Apoi am inteles ca este un limitator pe galerie care limiteaza miscarea actuatorului. Daca nu mai e acolo si aceea ar putea fi o cauza.. Sa ne zici cum s-a rezolvat.
    1 point
  20. Nu are cum să ajungă în pompa de apă, fizic nu poate trece de cotul de la vasul de expansiune, plus că de acolo, traseul este la răcitorul EGR, deci iar imposibil să ajungă în pompă.
    1 point
  21. Daca nu consuma nu. Dar tot nu in general. Am eu motor M47 cu peste 500k si pun 5w40. Merg decent si-i dau in gura doar ocazional sa ma detasez de altii. Nu consuma ulei; doar motorina. Ceva pagini in urma membrul @ebay a pus o lista cu uleiurile APROBATE de BMW. Alege doar de acolo ca ai de unde.
    1 point
  22. Din punctul meu de vedere cea mai buna elegere este cablu enet si adaptor. Orice posesor ar trebui sa aibe macar un adaptor pentru a citi erorile. Am avut si eu Vlinker bm + bt4.0( luat de pe aliexpress )si nu am fost multumit de citirea valorilor in timp real ( merge sacadat). Eu am facut recomandare doar pentru scanare erori! Pentru restul ISTA este cea mai buna!
    1 point
  23. EU am X3 G01 LCI cu motorizarea 30i cu Xdrive si sunt foarte multumit. Consumul este mai mare fara de un 2.0d, depinde cum mergi cu el, autonomia maxima cam 680-700 km (in mod confort 90% si sport/sport plus cand vrei sa depasesti mai repede) cu un plin (rezervor 65 l) condus mixt urban si extraurban. Se pot scoate si consumuri mai bune fiind Mild Hybrid dar nu am luat motorul asta sa merg relaxat. Fiabilitatea ramane de vazut, pana acum am facut 5000 km fara probleme. Puterea e mai mult decat suficienta, cauta modelul cu facelift ca are mai multe noutati pe motorizare (sistemul Mhev)
    1 point
  24. Motorul in sine este un B48 cod motor cu patru cilindrii, desi aveam ceva impresie ca poate fii B38, cel in 3 cilindrii. Este un motor modular alaturi de B38 cu ziceam, cel cu trei cilindrii, dar si B58, faimosul motor de 3litri unul din cele mai bune motoare BMW. Eu nu m-as impaca cu puterea lui, mi se pare cam mica, in cel mai rau caz as cauta un 320i de 190CP cred.
    1 point
  25. Salut, revin cu un update în caz ca pe viitor găsește cineva postarea. Într-un final am procedat ca @Ciprian01, am fost cu ea la BMW Proleasing Ploiești, au făcut constatarea, au spus ca este ceva senzor pe la blocul de lumini, fiind o problemă comună pe generațiile astea, dar fiind pe garanție îl comandă cu totul și îl schimbă, după câteva zile a sosit blocul, l-au schimbat iar acum merge totul perfect Costuri 0, totul fiind acoperit de garanția oferită de dealer-ul din Germania (Bavaria Premium Selection). Drumuri bune tuturor!
    1 point
  26. Platform: BMW navigation system Business (SA 606) "EntryNav", BMW Navigation (SA6UN) and BMW Navigation Plus (SA6UP). Compatibility: 1-Series F20/F21 ab 07/2014-02/2017 2-Series F22/F23 ab 07/2014-02/2017 2-Series Active Tourer F45 ab 07/2014-02/2017 2-Series Gran Tourer F46 ab 03/2015-02/2017 3-Series F30/F31 ab 03/2014-02/2017 3-Series GT F34 ab 03/2014-02/2017 4-Series F32/F33 ab 02/2014-02/2017 4-Series F36 ab 03/2014-02/2017 5-Series GT F07 ab 07/2014-02/2017 5-Series F10 ab 07/2014-10/2016 5-Series F11 ab 07/2014-02/2017 5-Series F18 Long Wheelbase ab 09/2014-04/2017 X1 F48 ab 07/2015-04/2017 X3 F25 ab 04/2014-07/2017 X4 F26 ab 04/2014-02/2017 I3 I01 ab 03/2014-04/2017 EAST Full coverage: Belgium, Bulgaria, Germany, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Austria, Poland, San Marino, Slovakia, Slovenia, Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary, Vatykan State ,Russia. Only main road network: Albania, Andorra, Bosnia and Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldova, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. WEST Full coverage: Andorra, Belgium, Germany, Germany, Finland, France, Greece, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Croatia, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Austria, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain , Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary, State of Vatican. Only main road network: Albania, Russia, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldova, Montenegro, Romania, Serbian, Turkey and Ukraine. Chiar daca nu este enumerata in varianta de ''EAST'' , Romania este prezenta, avand o acoperire de aproximativ 95% . Atasat torrent East / West: Europe East ROUTE 2025.7z.torrent Europe West ROUTE 2025.7z.torrent
    1 point
  27. Salut! Poti descarca de aici: https://fastupload.io/8c17bd844109a805
    1 point
  28. Daca tot vrei sa faci asta, eu personal as merge in Germania.Cand aveam n57 chiar ma documentam in caz ca o sa crape incotro sa o apuc.Gasesti pe forum postat un atelier din Germania unde se repara n57, cu garantie etc si barem stii ca aia asta fac..
    1 point
  29. Din ce ztiu eu uzura cuzinetilor este doar efectul, cauza fiind deforamrea blocului motor. In cazul tau avand in vedere numarul de km, cred ca faci un lucru bun schimband cuzinetii + pompa de ulei. Cu mentenanta corecta nu cred ca o sa ai probleme .
    1 point
  30. Disclaimer: cele de mai jos reprezinta o parere care nu are la baza o proprie experienta cu motoare N57. @Petre04 Plec de la premisa ca iti este foarte bine cunoscuta fragilitatea motoarelor N57, in mod particular in versiunea de 313CP. De asemena, cred ca te-ai documentat suficient si cunosti ca, desi au trecut multi ani de la inceputul fabricatiei lor, inca nu este pe deplin lamurita cauza autodistrugerii acestor motoare. In lumina celor de mai sus, a schimba preventiv cuzinetii unui N57 este o buna practica, dar cu conditia ca lucrarea sa fie realizata corect si de un mecanic cu suficienta experienta anterioara. Altfel, rezultatul poate fi foarte prost. Pentru un motor cu o astfel de "faima", cei mai buni cuzineti sunt cei originali BMW. Ai grija ca, pentru cota zero a arborelui cotit (55,00mm palier), BMW specifica trei tolerante de cuzineti, clasificati pe culori: galben, verde, alb. Din cate cunosc (a se verifica!) galben inseamna standard, verde inseamna ca arborele este usor sub cota, iar alb usor peste cota. Aceeasi poveste si pentru cuzinetii de biela, dar culorile sunt albastru si rosu. Deci nu poti sa montezi aleator un set de cuzineti noi, pur si simplu. Trebuie sa desfaci motorul inainte si sa afli ce fel de cuzineti au fost montati in fabrica si daca arborele nu prezinta uzura. Cat despre mecanic, eu unul as discuta foarte serios cu el, inainte de a angaja lucrarea, L-as intreba la cate motoare N57 a mai facut aceasta operatie, i-as cere 2-3 numere de telefon de la astfel de clienti pe care i-as intreba daca motoarele merg bine la cel putin zece de mii de Km dupa lucrare. De asemenea, as ruga mecanicul sa-mi explice procedura de lucru si metodele de a verifica tolerantele. Daca inspira nesiguranta sau superficialitate, nu as schimba cuzinetii la el. Retine, motorul tau nu este un M30, la care te poti trezi la 3 ore dupa o betie, inca putin pilit si obosit, schimbi cuzinetii respectand procedura, iar el merge bine mersi inca 300k Km dupa aceea.
    1 point
  31. La E91 aveam o problema de stabilitate in conditiile in care depaseam sau ma intalneam cu un TIR de exemplu sau in curbe la viteze peste 100 km/h. Masina parca se dezechilibra. Am facut test de amortizoare, ITP, totul era ok. Am intalnit in schimb mecanicul pasionat de Bmw la acea vreme care mi-a aratat ca problema era de la bratele spate, cele doua subtiri din tabla. Jocurile nu se vad decat daca se desfac bratele de pe fuzete. In pozitia inclinata in care lucreaza jocul din bucse trebuie sa fie exagerat de mare ptr a fi depistat pe elevator, cu levierul, sau pe talere ITP. Si amortizoarele au rol important. Am avut unul "explodat" pe spate intr-un concediu, cu masina incarcata mai era cum era dar cu masina goala la denivelari spatele nu era foarte stabil. Deci, din experienta proprie : brate si amortizoare.
    1 point
  32. sigur nu e din cauza la clima. eu zic ca e de la schimbarea de temperatura, vezi daca maine se stinge
    1 point
  33. De obicei cablurile pentru boxe sunt intr-un conector al lor separat de celelalte. Nu ma refer neparat la conectorul din spatele HU. Trebuia sa fi facut o poza doua la toti conectorii din mai multe unghiuri si afla-i.. Pun VIN si cred, nu stii sigur se poate afla si asa. Ce intentionezi sa faci? Eu stiu ca sistemul standard are 6 boxe.. Recomand Helix BMW 7up DSP. Nu e ieftin dar e creat pentru BMW si la nivel ..sa multumesca si pe cei ..mediu spre superior de multumit. Sariti direct la 14:38 daca vreti sa vedeti ce face sistemul audio de la Fisher. Instalare intru-un M1:
    1 point
  34. Ti-am raspuns, nu sunt introduse corect in sistem specificatiile.
    1 point
  35. Sunt curios, cum functioneaza "Plug&Charge"?
    1 point
  36. Salut, am presupus ca era de la distributia neschimbata, nefacandu-si ungerea bine la pornire din cauza lantului ce angrena pompa de ulei. Nu a mai facut oricum de atunci, am schimbat si distributia. Nu pot sa zic ca am gasit rezolvarea sau nu, pur si simplu nu s-a mai auzit deloc, nici la -20 de grade nici la 15 grade.
    1 point
  37. simptome ,s a aprins checkul iar dupa ce se incalzeste motorul fluctueaza la relanti.
    1 point
  38. Pai daca te uiti in josul pozei la nr 3 = cilindru 4 Sunt puse asa pentru a compara valorile injectoarelor 1 cu 3 si 4 cu 2.
    1 point
  39. Vezi ca tu ai probleme pe injectorul/cilindrul nr 4!
    1 point
  40. 1 point
  41. Original janta e cu ET 34
    1 point
  42. Cu ET 19 roata este la limita in exteriorul caroseriei. Cu cat ai ET mai mic cu atat roata este mai in afara caroseriei.
    1 point
  43. Cea mai potrivita persoana pentru retrofit-> @neo_andersson
    1 point
  44. Salutare Revin pe acest forum cu noua achiziție, un M3 G80 Competition X-drive model 2022 luata prin Bavaria Constanța. De la începutul acestui topic, țin sa precizez ca de la comanda propriu zisa pana la primirea efectiva a masinii am așteptat aprox. 11 luni, comanda am facut-o la sfârșitul anului 2021 pe 23 Decembrie, iar livrarea ls-a facut pe 20 Noiembrie 2022. E o poveste lunga legata de felul cum au decurs lucrurile cu privire la timpul de așteptare, dar principalul motiv ptr care am așteptat atât se datorează faptului ca am insistat ca interiorul sa vina cu scaunele de carbon care erau un "must" ptr mine, de altfel când am văzut ptr prima data acest model de M3 pe YT mi-am zis ca dacă îmi voi cumpara aceasta mașină o vreau exact asa, adică verde cu interiorul portocaliu.Sincer sa fiu, când îmi pierdusem orice speranta ca mașina sa între în producție cu aceste scaune și opțiuni primesc un telefon de la Bavaria Constanța confirmând faptul ca au reușit sa obțină data de producție exact cu opțiunile care le vroiam, iar în aproximativ 3 săptămâni mașina fost livrata. Când am primit poza cu ea pe platforma.....ce sa mai zic, a fost ca un vis devenit realitate. Atașez și opțiunile mașinii, unele inițial nu au fost bifate de la început, treptat am considerat ca merita sa le am, iar din ce îmi amintesc știu ca nu am optat ptr frânele ceramice, gesture control și limitarea de viteza cu acel training ptr condus iar ptr 4000 de euro am considerat ca nu se merita.Mi-ar fi plăcut frânele ceramice, dar 10k de euro aceasta opțiune m-a făcut sa zic pass. Poate pe parcurs voi face upgrade-ul la ele... Din Noiembrie pana acum am făcut deja 4500km, la 2k i-am schimbat uleiul la motor, diferential.Prcatic, e a doua casa a mea pot spune, nevasta-mea m-a dat dispărut :))) Oficial, după 2k de km mașina ieșise din rodaj putând sa vad de ce e capabil acest motor, dar eu am considerat ca e mai bine sa o păsuiesc extra 1500km, după care sa ma bucur de ea. Imediat după 3500km, pot spune ca am văzut ce înseamnă un M, ma refer la faptul cum se simte pe curbe, cum pune puterea jos sistemul X-Drive, cât de precisa e direcția, frânele, transmisia, suspensia...ce sa mai zic, e din alta lume comparativ cu 335-ul.Desogir, sunt și minusuri ptr ca mașina perfecta nu exista.... La câteva zile după ce am luat-o am considerat ca e cazul sa ii aplic o protecție vopselei, drept urmare i-am aplicat PPF integral, chiar și pe parbriz care la întoarcere spre casa s-a dovedit ca am făcut alegerea cea mai buna când un tir mi-a aruncat o pietricica care a perforat folia dar nu a spart parbrizul. Am dat copy paste la opțiuni, nu am mai stat sa le selectez: C4G Verde Isle of Man metalic M X3KX Piele integrala Merino Portocaliu Kyalami/Negru Echipamente standard 1MB M Drive Professional 2PA Prezoane antifurt 2T4 Diferential M Sport 2VB Monitorizare presiune anvelope 2VC Kit de reparatie pana 2VF Sasiu adaptiv M 302 Sistem de alarma 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 430 Pachet oglinzi 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 459 Scaune fata reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducatorului 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 534 Aer conditionat automat 5DA Dezactivare airbag pasager fata 5DC Tetiere spate rabatabile 654 DAB tuner 6AE Teleservices 6AF Apel de urgenta 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6C3 Pachet Connected Professional 6NX Tava incarcare wireless 760 Ornamente Shadow Line 775 Capitonaj plafon antracit 7M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins Echipamente opţionale 1T8 Jante M din aliaj forjat Double-spoke de 19"/20" tip 826 M bicolore 248 Volan incalzit 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 3KA Geamuri fata pentru izolatie fonica 3M5 Frane M de tip compozit, rosu lucios 3MF Ornamente lumini Shadow Line 3MQ Emblema BMW M 50 de ani 420 Geamuri fumurii spate 48C Scaune M Carbon 4GQ Centuri de siguranta M 4MC Ornamente "Carbon Fibre" M 5AC Asistent faza lunga 5AL Protectie activa 5AU Driving Assistant Professional 5AZ Faruri BMW Laserlight 5DN Asistent Parcare Plus 688 Sistem audio Harman Kardon 6DR BMW Drive Recorder 6U3 BMW Live Cockpit Professional 71C Pachet exterior M cu elemente din fibra de carbon 8AR Manual de utilizare / Carte de service Servicii & Garantie 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 7CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa)
    1 point
  45. nu mai asculta ce spune "mecanicul gigel sau varul costel" !!! pune rotile recomandate de producator. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NV51-EUR-09-2006-E60N-BMW-530xi&diagId=36_0692 succes !
    1 point
  46. Eu n-am înțeles niciodată de ce lumea spune ca tesla e mașina de lux și concurează cu bmw, de exemplu. Mie mi se pare ca e echivalentul unui golf electric, cu finisaje mai proaste. Dar divaghez
    1 point
  47. Salut mi a aparut aceasta eroare la e60 si in bord imi apare acel triunghi incercuit cu “!” Langa, poate fi din cauza diferentialului ? Stiu ca am probleme cu el
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.