Jump to content

gelu22

Contributors
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

gelu22 last won the day on May 23

gelu22 had the most liked content!

2 Followers

About gelu22

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1 E84

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

gelu22's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

12

Reputation

  1. Care este rolul filtrului epurator? Nu cumva filtrul trebuie sa opreasca uleiul din vaporii care trec prin el… adica la turbina nu ar trebui sa ajunga gram de ulei pe acest traseu. Nu de acest ulei are nevoie turbina, ungerea se face in alta parte.
  2. Salut. Oil ash 28g ? Banuiesc ca masina are peste 250.000km, ca DPF-ul a fost reinitializat din soft fara sa fie curatat sau schimbat. La ce turatii ai acele valori ale backpressure? Cu motorul oprit cat este valoarea backpressure? -0.02 bar nu este o valoare ok nici daca ai fi avut motor oprit atunci cand ai masurat.
  3. @bimmer90f30 ti-am spus si in privat, iti mai spun si aici. De multe ori scrii doar ca sa ai multe postari. Scoate mufa de la MAF, pune diagnoza pe masina, mergi putin cu ea si vezi cum (nu) lucreaza EGR...o sa fii surprins. Daca mai ai timp vezi si cum se incarca DPF in regimul asta. Te asteptam cu un raspuns sincer, dar sincer... @Sorin_87 mai sus recomanda sa nu mergi tare pana se incalzeste motorul pentru a proteja alte elemente ale motorului, cum ar fi turbina de exemplu.... Pacat ca scrii atat de mult fara sa ne spui ceva concret. Succes!
  4. La directie/articulatii eu zic ca X1 este foarte ok. Am avut problema la o bucsa in caseta de directie, am reconditionat-o, dar pentru a benficia de garantie 2 ani, firma mi-a cerut sa inlocuiesc cam tot ce tine de articulatii nu stiu daca chiar toate erau 100% de schimbat. La DPF problema a fost ca EGR a luat-o razna… regenerari dese (la fiecare 30km). Am fost la Bavaria si mi-au zis direct sa schimb DPF… am topic separat pentru acea problema. Distributia a fost schimbata de vechiul proprietar undeva la 210.000 km.
  5. Posesor de BMW X1, fabricat in 2014, xdrive, automat, cu istoric in reteaua BMW pana la 190.000 km. Am cumparat-o in 2020 la 218.000 km. Atasez mai jos cheltuielile cu masina. Anul trecut am avut cele mai costisitoare probleme pentru ca nu am reusit sa identific problema care imi incarca foarte repede DPF (regenerari dese). Practic am ajuns sa schimb un injector, sa reconditionez turbo, sa schimb debimetrul de aer, etc... puteau fi evitate aceste costuri. Singura problema pe care o am si n-am rezolvat-o pana acum, este un mic joc in crucea cardanica de la axul volanului. Se simte pe loc cand misti usor stanga dreapta ... lumea zice ca asta ar fi "boala lor" :). Intre 2020 si 2023 am avut X1 si Passat B6 (2010). Mereu preferam sa plec la drum lung cu Passatul ... Personal nu recomand X1 pentru naveta. Pentru zone mai accidentate, pe la munte... DA. Ce an de fabricatie are E Class-ul pe care zici ca-l tii de rezerva?
  6. Pot sa iti spun eu de pe acum ce o sa arate bimmerlink dupa curatarea filtrului. 1. Daca nu-l reinitializeaza cu ISTA va arata aceeasi valoare precum cea actuala. 2. Daca-l reinitializeaza va arata 0 grame.
  7. Iti recomand 100% firma de la Odorheiul Secuiesc. Atunci cand inregistrezi cu ISTA DPF nou, daca nu pui nou, macar sa il duci pe al tau la curatat.
  8. Un fin cunoscator si driverul din film… poti sa schimbi linistit mecanicul.
  9. Probabil vazuse si mecanicul acelasi film :).
  10. Oil ash reprezinta cantitatea de cenusa (aproximata, ca nu are cum sa fie cantarita), stransa in filtru de-a lungul timpului in urma regenerarilor. Depinde de numarul de km ai masinii, de numarul de regenerari, etc. Daca masina are in jur de 200.000 km, valoarea este corecta. Soot mass este cantitatea de funingine acumulata in filtru si care se arde in urma regenerarii. Vei vedea ca aceasta variaza intre 2-3-4 grame (dupa regenerare) si 25-30 (inainte de regenerare). Cat timp ai presiune diferentiala mica si regenerari la intervalele pe care le vad in poze, esti un caz fericit, bucura-te de masina!
  11. Pentru mine "solutia magica" a fost sa deconectez senzorul de temperatura... fiind ultimul lucru facut la masina, am crezut ca este evident.
  12. Singura "rechemare" la Bavaria a fost pentru injector si DPF (15.000 lei fara manopera) . Nu am rechemare pe racitor.
  13. Depinde. Variaza mult temperatura aia (am poze si cu 50-130-200 grade) in functie de mers. Ma gandesc ca atunci cand temperatura este mare, deschide racitorul de gaze… sau chiar poate sa comande inchiderea egr. Singurul lucru pe care l-am constatat dupa ce am scos senzorul este ca egr sta “mai inchis”.
  14. Am totul curat, curat. Am curatat toata admisia cand am schimbat clapetele, si am mai curatat o data dupa reconditionare turbo. Problema nu este la acel senzor, ci la modul cum functioneaza EGR... nu-mi mai bat capul deloc cu ea, cel putin nu in perioada imediat urmatoare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.