Jump to content

Criminus

Members
  • Posts

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Criminus last won the day on July 19 2022

Criminus had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    X5 (E70)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Criminus's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

73

Reputation

  1. Am primit si airbag-uri noi gratie unui recall, au fost schimbate cele frontale, de la pasager si sofer. Au avut ca furnizor Takata pt ele si de aici nevoia de schimbare a lor. Partea distractiva este ca acelasi recall, pt modelul asta de masina, in Canada, s-a facut acum 6 ani
  2. Reconditionat complet trapa, kitt-uri originale OEM.
  3. Sarbatoare mare, ieri am trecut pragul de 200.000km :)))
  4. Plasticele alea au rolul de a prelua si redirecta apa venita de pe parbriz catre scurgerile laterale. E o problema comuna la platforma asta E70/71, se crapa plasticele alea si apa ajunge sa curga pe injectoare si ramane acolo. De obicei cele mai afectate sunt 5, 6, 4.
  5. Iata revin cu ceva noutati. Masina nu a plecat inca de la mn si intre timp imi da de lucru cum doar ea stie mai bine. Sapt trecuta s-a stricat trapa pt a 3-a oara, nu se mai inchide din modul de ventilatie, urmeaza sa fie reparata in perioada de dupa sarbatori. Pt ca atunci cand Sahara a venit in vizita pe meleagurile prelata nu era pe masina a fost nevoit sa ajung pe la spalatorie cu ea, unde dupa ce am terminat de spalat am constatat ca iarasi curge apa pe la imbinarile de tavile de sub parbriz. Si uite cum ieri am desfacut toate cele pe acolo si m-am apucat sa desfund scurgeri si sa reconstruiesc chestii. Am folosit banda de butil si folie bituminoasa pt a etansa toate imbinarile, am schimbat suruburile vechi cu unele ramase de cand am schimbat baia de ulei si le-am montat si niste garnituri. Recomand lucrarea asta tuturor celor carora nu le place sa reconditioneze injectoare :))
  6. M-am decis, i-am facut anunt si am pus-o la vanzare, sau schimb cu un cabrio la fel de bn intretinut (mi-a cam picat cu tronc pe Z4 ) https://m.olx.ro/266535185/?bs=olx_pro_listing
  7. Multumesc pt apreciere Nu exclud vanzarea ei pt ca dupa cum se si vede prea des nu o folosesc. Daca esti interesat putem vb in privat.
  8. 197800km si mai trecem o revizie la raboj. Ulei BMW si filtre Mann
  9. Iaca ajunseram cu "Pretioasa" si la 196.xxx km dar nu fara momente memorabile. A facut pe nebuna intr-o depasire si cand am scanat-o avea o eroare pe bank-ul 2 de injectoare (4,5,6) Asa ca dupa, 1 injector nou, 2 injectoare reconditionate, 3 curatate doar, toarce din nou si am iarasi incredere in ea sa nu ma lase in drum. Ah da, si daca tot era "in aer" a primit cateva straturi de convertizor de rugina pt ca lucrurile dadeau semn ca vor sa devina "crocante". II mai fac o baie si deja este din nou demna de porecla Iar ca si cadou timpuriu de Craciun i-am comandat un senzor de boost original si presurile "all-wheater" pt locurile din spate ca sa completez setul.
  10. Multumesc Recent am reinceput sa mai merg cu ea, din pacate franele si-au exprimat nemultumirea legata de perioada de nefolosire :)) Niste mentenanta a mai fost facuta: - lichid frana - lichid servo - antigel - presuri OEM cauciuc fata, din pacate pt spate nu am mai gasit. Daca cineva pe aici are de vanzare sunt interesat sa cumpar - huse OEM pt chei Km pe "ceas" 194xxx
  11. Eheee, a trecut ceva timp de cand nu am mai avut motive de update la X5 dar pana la urma noul an a vanit cu un refresh la jantele de iarna. Cand am scos din depozitare rotile de iarna le-am gasit desumflate dupa ce am omorat un compresor tot umflandu-le in de mai multe ori am decis sa ma duc sa schimb supapale. Nu mica mi-a fost surpriza cand mi-au spus baietii de la service-ul de roti ca problema mea este de la vopseaua oxidata pe sub care "evada" aerul din roti si cum ca schimbarea supapelor nu ar fi ajutat mai deloc. Solutia a fost reconditionarea, vopsire in camp electrostatic la cei de la SRZ Powdercoating in culoare negru mat texturat
  12. 193xxx km pe ceas si mai facuram o revizie la motor la BM Garage: - ulei BMW 5w30 - filtre MANN Si pt ca de diferentialul fata uitasem i-am schimbat si lui uleiul (BMW 75W90), diferenta a fost sesizabila Before: After: Full service treatment, multumesc Bogdan
  13. Am mai pus cam 1000 km pe "ceas" dar inainte de a pleca in vacanta cu ea nu s-a lasat pana nu m-a pus sa-i schimb pompa pt spalatoarele parbrizului si am inlocuit in portbagaj tavita cu arcuri ce se pliaza la deschiderea tailgate-ului. Din pacate piesa e facut din plastic dur care s-a copt de la caldura si batranete si am scos-o de acolo in bucatele, acum nu mai zdrangane portbagajul :)
  14. Update: - AC-ul inca sufla rece fara probleme si pt ca mi s-a parut ciudat ca nu a recuperat nimic m-am interesat putin in stg si-n dreapta si am aflat ca aparatele astea de incarcat cateodata mai afiseaza si eronat la recuperare. - eroare AUC, nu se mai reproduce - eroare boost pressure nu se mai reproduce Masina sta nefolosita deja de cateva saptamani si asta m-a determinat sa ma despart de ea, asa ca se vinde "Pretioasa" (asa a fost botezata de prieteni). Pretul cerut este peste media pietei dar la fel este si masina in parerea mea. https://www.olx.ro/d/oferta/vand-bmw-x5-e70-IDggxf4.html
  15. Facut plinul la freon astazi, cantitate recuperata 0g! Adaugat substanta de contrast pe langa. De pierdut sigur il pierd si pe asta macar asa sper sa vad pe unde ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.