Jump to content

Galagie

Members
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    F11 520xd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Galagie's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

15

Reputation

  1. Am revenit, am schimbat senzorul, am curatat si DDE-ul…. Acum totul a revenit la normal, vad ca am 3.9 bari pe, pre-supply. am pus si un video cu motorina stransa in mufa… curatat tot cu alcol izopropilic IMG_7245.mov
  2. Am patit`o si eu duminica, tot asa... am postat mai sus o patanie minora de iarna trecuta, de atunci ce ii drept masina a mers perfect.... prin vara stiu ca am facut ceva diagnoza la masina, si aveam 3.9 bari constant pe circuitul de joasa... si am uitat de senzor :)) Duminica, coincidenta sau nu, aveam vreo 30 litri de motorina de la rompetrol, si am plecat la munte cu masina :)) am mai bagat inca vreo 30 de litri de la MOL... Dupa ce am alimentat... nu cred ca am mers 5km, si incepe masina sa se comporte haotic cu turatia cand acceleram, in special dupa 2000 de ture... Cand avea masina chef... si acceleram, simteam asa cum moare motorul si "da in nas"... in fine, pana la urma am decis sa ma intorc inapoi la timisoara, ca nu eram foarte departe... am zis ca e mai sigur asa... Am ajuns acasa, am oprit masina, ce m-am invariti prin casa sa iau cablu si laptopul pt diagnoza, dau la cheie, nu mai porneste masina, a pornit destul de anemic la a doua incercare, si turatia la relantiu varia foarte fin, insa simteam ca masina tremura putin Am pus diagnoza, si codurile 26CF00 - Fuel presupply-pressure control Fuel pre-supply presure to low 2E0600 - Fuel pre-supply presure to low during start. Cu masina pornita la relantiu, presiunea in rampa ramanea stabila la 320 bari, dar pe joasa varia de la 1.5 pana spre 2 bari, la un moment dat citisem si 1 bar Si in poza de mai jos, am facut procedura de bleeding fuel cu motorul oprit, si a masurat 3.8 bari dupa care a inceput sa coboare pana la 1.8 bari. Intre timp am comandat un senzor nou de presiune-temperatura, maine sper sa imi ajunga. Dupa toata nebunia de duminica, ieri dimineata cand am pornito si am mers prin oras... nimic nu a schitat, a mers perfect, insa ma gandesc pana si la pompa din rezervor. Sa vedem cu senzorul nou cum va fi.
  3. Am si eu un f11 xdrive cu motor b47 disel, masina este deja la 225000km... Saptamana trecuta cum au fost diminetile geroase, am pornit masina, si parca s-a auzit asa ca un zgomot mai infundat cand a pornit la sfert de cheie. In general in sezonul rece, las motorul sa mearga vreo 2 minute, uleiul il schimb la 10k. Cat era motorul rece, se simtea asa o vibratie usoara si un zgomot mai gros la motor la relanti... apoi cand am plecat, cred cred ca primi 2 km pana sa se mai incalzeasca cat de cat... motorul parca huruia cand luam pedala de pe frana Am pus a doua zi diagnoza cu ista si am codul acela de eroare 26CF00, nu era activ, dar aparuse deja cu vreo 30km in urma. Dupa evenimentul ala, uneori simt motorul ca are un zgomot mai fortat, dar fara sa mai apara acel sunet gros. Sa ii fac un test la pompa din rezervor?
  4. aici pare sa fie https://www.google.com/maps/@45.7707291,24.138393,3a,75y,179.04h,74.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1siK3JJf14dipQAmMZ8kZZCg!2e0!7i16384!8i8192!5m1!1e4?entry=ttu
  5. Salut, vezi sa nu fie fisurata valva de vacum care actioneaza tija. Eu am patit`o cu ceva timp in urma.
  6. Am avut si eu belele cu semeringul la grup pe spate la un f11, era chiar cel catre cardan. Semeringul + piulita daca imi amintesc erau 100-200 ron si mai ceva pe 1l ulei oem pt grup spate. Insa tin minte ca am cerut ceva oferte de pret, si doar manopera era undeva pe la 2000-2500 ron :)) Realitate este ca iti trebuie o cheie care vine prinsa pe flansha si o contra-cheie cu care desfaci piulita. E foarte al naibii de deblocat piulita aia, tinand cont ca se bune adeziv pe filet, si suprafata de contact este destul de mare :)) Cumparasem setul acela de chei, si in 2 persoane si cu tzevi puse pe chei, ne-am chinuit doar pana am deblocat piulita veche, si cu masina pe elevator Inainte de demontaj se face semn pe piulita veche si pe grup, numeri cate rotatii faci pana sa scoti piulita. Apoi cea noua avut grija sa nu strangi de mai multe ori, ca altfel risti sa tensionezi rulmentul din grup. Au trecut aproape 3 ani, si nici o lacrima de ulei pe exterior. Toata operatiunea nu a durat mai mult de 2 ore
  7. Mda, placutele 2 si 4 trebuiau inversate intre ele Eu cum aveam problema scartaitului la dreapta... dupa demontare sa vad ca "furca" exterioara a etrierului calca cumva stramb din cauza ca apasa pe cele doua capete de nit, ... si nu uniform pe toata suprafata placutei.... Aceeasi situatie apare si pe stanga, doar ca e catre piston Si culmea ca am fost la alt mecanic, s-a mai uitat si ala, si le-a pus exact la fel :))))) Spre norocul meu ca nu am simtit nicio scadere in performanta la franare, ... chiar am fost pus in niste situatii unde am franat destul de violent. Sau ca am lasat masina parcata in panta de cateva ori... Sper sa vada si alti "mecanici" postul :))) Chiar is curios daca mai apare scartaitul ala
  8. Astazi am decis sa investighez din nou scartaitul ala.... care apare si dispare cand vrea el... Am decis totusi sa schimb din nou placutele in speranta ca... poate am nimerit un lot prost... Va las pe voi sa vad dati cu parerea, asa am gasit astazi placutele montate de catre mecanic. Cine stie ce este gresit in poza ? :))
  9. Incepe chiar cu compresorul, este posibil sa nu mai faca suficienta presiune in perne. Verifica si furtunele, racordurile sa nu ai fisuri si sa iti scape presiune. Apoi pernele sa nu aibe pori/fisuri. La mine am descoperit un por, folosind o sprituitoare cu apa si detergent lichid. Sa vezi ce fain bulbuceste cand ai o scapare mica mica acolo
  10. Va salut, ca sa nu mai deschid alt topic pe tema turbinei la f10... am si eu un f11 cu motor b47 190cp disel, masina are aprox 215000 km, ieri cu ocazia completarii lichidului pentru parbriz, am observat ca pe turbo, in zona tijei de la actuator sunt niste urme de funingina, o cunostinta mi-a spus ca s-ar putea sa fie din cauza filtrului de particule care este infundat, astfel ar face "back-presure" inapoi pe admisie Masina mergefara probleme, nu am simtit vreo anomalie, uleiul il schimb la 10000km, de curiozitate am pus diagnoza si la relantiu am cam 7mBar presiunea diferentiala pe DPF. Intradevar de ceva vreme pe diagnoza am o atentionare ca filtrul mai are cam 23000km din durata. Sa fie oare dpf infundat?
  11. Vai cat cost reduction au facut, nici schimbator nu mai ai :))))))))))))) si masca aia frontala din plastic.... Foame rau dupa profit Is curios cum au corectat baietii problema cu displayul care in caz de accident vine peste nanaul soferului, auzisem intr-o vreme ca ar monta un fel de chinga ca sa il tina ancorat
  12. E destul de greu sa mai gasesti f10, care are deja 6-7 ani de cand s-a oprit productia... mai ales la un kilometraj real sub 200 000, cel putin in romania...
  13. Eu am o curiozitate, semnalul media din head unit catre amplificator, nu vine prin fibra optica? Intreb, ca si pe mine m-ar manca sa imi trag un woofer+amp dedicat, si m-am tot gandit de unde sa iau semnal analogic.
  14. Va salut, la un 520xd ( F11), masina are aprox 215000km... si am schimbat rencent placutele de frana pe spate. Placutele sunt luate pe original. Discurile pe spate sunt cele originale ale masinii ( masina este din 2015, iar eu o am de aprox 3 ani). In prezent masina are cam 5000 km de cand s-au schimbat placutele spate. Dupa schimb, am observat in special la plecarile de pe loc sau ruland in coloana cu viteza mica ( sub 10-20kmh), roata dreapta spate are un scartzait cu intermitenta Cand franez, nu scartaie nimic. Nu apare tot timpul scartaitul, dar am observat ca apare in special in zilele ploioase. M-am uitat la etrier, la culisanti, garnitura de la etrieri a fost schimbata pe OEM, pasta la placute.... Uneori ma simt ca intr-o caruta :)) Stau si ma gandesc la disc daca este ovalizat, desi imi pare putin ciudat ca a aparut problema asta asa brusc dupa ce am schimbat placutele. De curiozitate, cat trebuie sa fie abaterea permisa pe disc ( folosind comparatorul).. Am acas un comparator, dar nu am suport magnetic ca sa il prind Cineva mi-a spus ca ar putea sa fie placutele cu continut mai mare de fier... S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
  15. M-am gandit si la convertizor, desi masina schimba lin, nu smuceste , nu am fluctuatii in turatie (slip effect) "Zumzaitul" respectiv imi seamana mai mult cu un rulment care incepe sa fie pe duca sau ca niste pinioane care agata. O sa arunc totusi o privire saptamana viitoare si pe la rulmentul intermediar de la cardanul din spate.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.