Jump to content

GeorgianaIonescu83

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw x1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

GeorgianaIonescu83's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Hello, am schimbat eu distributia la B47, Sdrive, la FRK, acum 1 an. Am primit garantie 2 ani, 100 k km, masina la schimb, s-a dat motorul jos. A costat 5500 lei, uleiul si filtru de ulei incluse. Au mai gasit tampoanele motor uzate, le-am schimbat si pe acelea. Eu aveam 168 k , fara zgomote, dar avand in vedere isteria cu N47 si faptul ca au mai fost si B47, care au picat, am zis sa o schimb. Vezi sa nu ai recall pe EGR. Eu am schimbat o data EGR pe recall siasta vara sau toamna s-a facut un nou recall. Se pare ca noua piesa ar fi mai buna, dar nu prea o au in stoc reprezentantele, si tre sa astepti . Si mai verifica senzorul presiune motorina, crapa dupa un anumit nr de km si se plimba motorina pana in DDE, eu am patit-o ….
  2. Pai motorina ajuns in DDE prin cabluri, deci cablajul e musai sa fie schimbat. Am mai citit despre problema asta pe un grup din UK si in toate cazurile senzorul si cablajele au fost schimbate. Altfel motorina, care inca este in cabluri, ajunge in DDE si te trezesti fix in aceeasi situatie.
  3. Salutare, revin cu update-uri. S-a facut constatare, voi schimba senzorul, cablaje, 6300 lei , iar cu ECU o sa merg la Teo performance ca sa il curete. Din pacate mufele de la ecu erau cu motorina. Deci va recomand sa verificati periodic acest senzor si daca vedeti motorina pe mufe sa il schimbati urgent. Daca nu aveam revizia, probabil ca aflam de problema cand ecu era deja “prajit”. Seara buna!
  4. @mase tu ce erori ai vazut la problema asta? Care sa nu se vada doar la disgnoza. Am vazut ca cei ce aveau DDE inundat , aveau eroari ba drivetrain , ba check engine. Tot trag sperante ca daca nu mi-a aparut nimic in bord, scap doar cu cablajul si senzorul… multumesc mult
  5. @bimmer90f30 eu doar B47 am gasit, afectate de treaba asta, majoritatea pe forumuri din UK. Topicurile sunt destul de recente, 2022-2023, pentru masini fabricatie 2015/2016/2017. Mi se pare super aiurea ca nu recomanda schimbarea senzorului la 100 k km, ca sa fim safe. Te trezesti ca pentru o piesa de 2000 lei, sau cat o costa, ca tre sa remediezi o groaza de probleme
  6. Multumesc mult pentru clarificari. Totusi daca Ecu a trebuit schimbat, sunt curioasa, avea ceva erori masina? Multumesc mult pentru sfaturi. O sa revin cu detalii, dupa ce aflu ce si cum. Se pare ca este o problema destul de intalnita, din pacate
  7. Exact, asta e problema. Senzorul a crapat, motorina a plecat, dar nu se stie inca pana unde a ajuns. Presupun ca inca nu este in ECU, deoarece nu am deloc erori. Am tot cautat info si am dat de un filmulet al celor de la Bforce, care recomanda schimbarea acestui senzor la 150 k km preventiv Nu exista un deviz, mi s-a spus ca costurile pot ajunge pana la 9000 lei. Sapt viitoare aflu exact ce a fost afectat si care este pretul. Intr-un caz fericit poate fi senzorul plus curatat pe acolo, in cazul cel mai rau, motorina in ecu. Nu exista deloc simptome. Iar daca aveam mai multe detalii, nu deschideam topic aici
  8. Nici eu nu stiu inca nimic. Saptamana viitoare o sa se faca o constatare amanuntita, si apoi vor vedea ce trebuie schimbat. Din ce am citit pe alte forumuri, un senzor este vinovat, deci presupun ca se va schimba acel senzor, si cablajele plus curatat toate componentele unde a ajuns motorina. Se pare ca ar fi un defect de fabricatie. Acum eu sunt curioasa daca a mai avut cineva aceasta problema
  9. Salutare tuturor! Detin de 3 ani un F48, motor B47, toate bune si frumoase pana azi. La revizie au gasir o defectiune la un senzor/ mufa nu prea am inteles si se pare ca e posibil ca motorina sa fii ajuns peste tot, inclusiv in Ecu. Nu am nici o eroare, auto merge normal. Am gasit multe situatii asemanatoare pe un site din UK. Peste o saptamana am programare ca sa desfaca tot si sa vedem ce este afectat. Costul e 8-9000 lei la FRK. Ati avut o astfel de problema? Daca da, cum ati rezolvat si cat a costat? Am adaugat si poza cu piesa vinovata. Multumesc
  10. Da, eu am schimbat, masina din video celor de la Bforce, este a mea. A trecut 1 an dd la schimb si 7000 km, totul ok.
  11. Ultima oara am fost in Octombrie cand am schimbat kitul de accesorii. Mi-au spus ca nu sunt zgomote suspecte si nici mie nu mi se pare nimic dubios dimineata la prima pornire. Ideea e ca trebuie in aprilie sa fac revizia mica, si nu stiu daca sa schimb si distributia , sa nu o schimb . Nu puteau si astia de la BMW sa spuna clar cand se schimba, ne faceau si noua viata mai usoara.
  12. Salutare tuturor! S-a facut 1 an de cand am achizitionat X1. Am facut 8000 km cu el, majoritatea in Buc, masinuta avand acum 165000 km. Pot spune ca sunt multumita, iar pana acum, am schimbat kitul de accesorii cu unul tot original, revizie mare, plus un set de anvelope de iarna pentru ca cele pe care le primisem aveau DOT 2015 si revizia la cutie, Aisin. Urmeaza un set de discuri si placute noi pe spate. Pentru ca a trecut 1 an de la primul meu topic in care intrebam despre distributie, m-am gandit sa il readuc in atentia voastra. A schimbat cineva distributia la B47? Daca da, cati km avea auto si daca avea simptome? Cei de la Bforce imi spun ca nu sunt probleme la B47, si ca sa mai astept, numai ca am vazut o postare a celor de la Bistrita cu un X1, motor B47, care avea o patina sparta (180k km). Anterior sa o cumpar eu, servisarea s-a facut anual, dar la 27k km . Sa o schimb sa mai astept? Multumesc
  13. Salutare! Eu am vazut ca cei de la Electric auto custom au recenzii si preturi bune. Nu am fost personal la ei.
  14. M-am uitat si eu dupa unul nou, am gasit la Bavauto la 400 lei, deci pretul este ok. Chestia e ca acum s-a aprins lampa de sus, doar cea de jos inca nu s-a aprins, si nu stiu ce sa fac. Ma gandesc ca daca o schimb, nu scap neaparat de problema condensului. La tine a fost ok dupa ce ai schimbat? Nu as vrea sa fac operatiunea asta in fiecare iarna ).
  15. Salutare Grup si Craciun fericit! Ieri am constatat ca nu imi mai merg lampile led pe partea stanga, hayon. Habar nu aveam, mi-au spus niste prieteni care erau in spatele meu. Mi se pare ciudat ca nu am nici o eroare in bord. Nu trebuia sa imi arate ca este ceva ars? Problema a aparut fix ieri. Stiu ca este o problema comuna la F48. Oare se pot repara? Si daca da, unde as putea merge in Bucuresti? Multumesc frumos
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.