va salut. vreau sa va impartasesc problema pe care am avut-o cu acest tip de motor. intr-o zi prin octombrie am auzit un zgomot la motor si m-am dus la service (BMW) sa identifice de la ce provine zgomotul. dupa verificari mi-au spus ca nu are nimic si pot sa plec acasa, ceea ce am si facut. dupa 5-6 km am auzit un zgomot mai puternic in motor si imi apare in bord un mesaj de genul "presiune ulei scazuta, opriti imediat motorul" ceea ce am facut in secunda urmatoare.am sunat la BMW si am dus masina pe platforma la ei. dupa verificari au constatat ca s-a rupt patina de la distributie, a cazut in baie astupand sorbul de la pompa de ulei ceea ce a dus la functionarea motorului fara ungere si atacarea cuzinetilor si a arborelui cotit. rezultatul, necesar motor. am inlocuit motorul pe banii mei cu anumite discounturi facute numai de cei de la BMW de aici. cei de aici s-au comportat ok. am si eu vreo 2 intrebari pt BMW Germania: 1. de ce s-a rupt patina la 147.000 km? 2. daca stiau de problema asta cu patina( am inteles ca in SUA au fost probleme cu patina la tipul asta de motor), din cate am citit erau probleme legat de policarbonatul din care era realizat plasticul? 3. de ce au fost atacati cuzinetii si arborele cotit daca am respectat ce scria in mesajul din bord de a opri imediat? ce rost mai are mesajul daca vine dupa ce s-a defectat motorul? 4. daca s-a eliminat aceasta problema la motoarele N20B20 produse dupa 2015? in concluzie atentie cei care aveti masini cu acest tip de motor N20B20 produs pana in 2015, mai bine schimbati distributia preventiv.