Jump to content

mihaipg

Members
  • Posts

    79
  • Joined

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    mihaipg

Previous Fields

  • Masina
    BMW i3 2020, 120h

mihaipg's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

10

Reputation

  1. asa cum banuiam, modul "reduced" din meniul de incarcare al lui i3 NU inseamna jumatate din ce intra. Inseamna fix 16A. Am conectat incarcatorul portabil pe care il am, incarcator de 16A/3.6kW, fara sa modific ceva in iDrive - deci tot pe modul "reduced". A tras cu 16A, si nu cu 8. "Daca mai tin bine minte, la I3 reduced current inseamna jumatate din cat comunica statia. Adica acum e 16A pt ca ea zice 32A. Daca ai seta-o sa zicem la 20A, reduced ar fi la 10A.". Deci nu.
  2. ok - eram sigur ca urmeaza faza cu experienta imensa in domeniu. Chapeau, dar eu tot cred ca te-ai repezit in subiect. Hai sa o luam pe rand: inteleg statia nu este conforma cu standardele. Si a aparut si magarul de la Ferma Lupilor in peisaj. Nu prea am eu ce sa fac cu treaba asta... Statia este luata din Romania, de la un magazin de aici. Daca au vindut echipamente si la "magarul ala", nu am idee. Sper ca nu de la ei a pornit focul, oricum... De unde discutia cu "maxim"? Ti se pare ca eu vreau sa maresc acel maxim? Ti se pare ca vreau sa fortez limita instalatiei?! Mai incercam odata: instalatia mea este corect dimensionata, cu circuit separat, cablu de 6x3 monofilar, siguranta cu diferential, curba B, prize industriale si tot ce trebuie. Limita nu este data de instalatie, ci de puterea contractuala alocata. Mai exact 13.5, pe trifazic. Cu alte cuvinte, 4.5/ faza. Cand statia este conectata la masina, si masina setata la "maxim", trage linistita cu aprox 7 kW ( aprox 32A). Doar ca linistea este curmata de contorul smart care, dupa cateva minute, spune ca este depasita puterea contractuala, si opreste. As putea sa cer marire de putere, la 21 de exemplu, dar numai de birocaratie nu am chef acum. Setand masina la "reduced", trage cu 16A - adica cam 3.5-3.8 kW. Sub limita contractuala/ faza. Repet - limitarea de la masina. Acum - tot ce am vrut sa aflu este daca pot seta ceva la masina pentru a mari acea limita "reduced", de la 16A la, de exemplu, 19. In speranta ca "reduced" nu inseamna jumatate din ce intra, ci este o valoare definita in soft. Si cam atata. revenind la exemplul cu Tesla - daca o conectam fara sa ii spunem din meniu sa limiteze, tragea ca si i3-ul, cu 7kW. Si iar zicea contorul smart "stop". Asa, setand din meniu sa traga doar cu 19A, s-a incarcat cu 4.5 kW. Si totul a fost ok. Ceea ce as fi dorit si eu. Unde arde? BTW - in panoul stradal, langa contor, am sigurante de 32A. Si nu sunt puse de mine, cu litza PS - kkt, magari, idioti, "romani adevarati" etc. Esti calm, ce sa zic..
  3. Stai putin ca sa inteleg: Cu toate standardele, i3 este prevazut cu optiunea sa incarce cu maxim sau reduced. Setare din meniul masinii. Dintr-o statie capabila sa dea 32A, masina decide sa ia cu 16, printr-o setare din iDrive. Unde este prajeala? Si inghetatul iarna? Si romanismele? Gagetareala aia pur inutila, Tesla, a incarcat ieri de la incarcatorul meu cu 19A. A mea se incarca cu 16A. Si nu - nu a ars nici Tesla, nici casa. Este atat de aberant sa ma gandesc la posibilitatea sa ridic acel prag "reduced" la a mea, considering? In acelasi timp, fara niciun load balancer/ smart meter etc. o statie mai desteptuta, cu o nenorocita de aplicatie, se poate seta sa incarce cu ce nivel vrei. 8-10-13-16-32A. Si iar, fara incendiu romanesc. Nu vreau sa imprumut niciun cablu. Statia mea poate sa incarce cu 7 KW, fiind rated 32A (cablu and all), dar nu ii pot da eu atatia Kw, din motive de limitare/ faza de la distribuitor. Cred, totusi, ca te-ai repezit nitelus in subiect.
  4. Pai ce sa se intample? Incarc cu 23A in loc de 32... Daca ma mananca sa merg cu o masina de oras la 700km de casa, pot sa stau nitelus mai mult langa o statie de incarcare Type 2 only.. btw - din cate citesc, la Tesla poti seta asa ceva din meniul masinii. In procente.
  5. trimis. primit raspuns: "din pacate, nu"... Noroc sa stie "reduced" BMW, ca altfel puteam sa o arunc..
  6. Mda. Nu are niciun fel de setare - nu se conecteaza la vreo aplicatie, wifi sau bluetooth, nu are decat un buton start/stop, si este capsulata. Nu imi dau seama cum as putea sa o modific... Daca as seta statia la 20A, cumva, nu as mai avea nevoie de reduced la masina. PS - mutumesc pentru explicatie
  7. Cea pe care am luat-o este mai prostuta - nu am cum sa ii setez ceva. O setam eu de ii mergeau fulgii, daca se putea... Stie doar "Reglare automată a puterii". https://www.ihunt.ro/ihunt-evpower-7kw
  8. Salut, Mi-am luat un i3, 120h. Si facui o nefacuta: mi-am luata o statie de incarcare monofazata. Mi-am zis...7kWh este destul, ce nevoie am eu sa iau trifazica? Am tras frumusel cablu de 6x3, pozat bine bine, pus siguranta cu disjunctor curba B, circuit separat...i-am dat drumul...totul perfect. 32A. Perfect vreo 5 minute, pana mi s-a oprit contorul pentru depasire putere permisa. Am trifazic, 13.5 in contract, dar...asta inseamna 4.5 kWh/faza . Ata ete - am limitat din masina la "reduced charging", si trag cu 16A maxim - 3.7kWh. Intrebarea mea acum, insa, (pentru ca ma mananca) este: pot sa codez masina sa incarce macar cu 18A/ 4.3 kWh? Macar sa trag aproape de maximul permis/faza. Nu de alta, dar nu ma mai apuc sa schimb totul pe trifazic...
  9. Omule - am zis si ma repet - take it easy. Nu ma contrazic cu nimeni. Citeste, te rog, ce am scris. Bea o bere, relax... Nu am nici cea mai mica dorinta de "bagat in seama ok". Ai gresit omul. Seara buna.
  10. Sula ... rahatel, cum zici tu. Eu i-am dat un filmulet cu un update. Daca merge update de harti de pe USB dupa, bine. Daca nu, nu. Dureaza cateva minute, nu moare nimeni, merita incercat. Take it easy.
  11. Vezi postul #89. Sunt link-uri de torrenti acolo. La mine a mers perfect. SORRY - ala e la 2020-1. vezi #63
  12. Avaind in vedere ca am facut eu update AZI la CIC, exact asa, la E, si ca in filmulet tot un CIC este...zic si eu...ca merge . Ce alte informatii sa mai dau? La ce nivel face update, cat de mult influenteaza treaba cu DVD vs USB, nu am idee. Dar avand in vedere ca dureaza foarte putin, si este un update oficial, de ce nu?
  13. Nu ai citit topicul, nu? . Pui cele doua - folderul si fisierul, in radacina usb ului. Ia vezi asta:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.