ok - eram sigur ca urmeaza faza cu experienta imensa in domeniu. Chapeau, dar eu tot cred ca te-ai repezit in subiect.
Hai sa o luam pe rand: inteleg statia nu este conforma cu standardele. Si a aparut si magarul de la Ferma Lupilor in peisaj. Nu prea am eu ce sa fac cu treaba asta... Statia este luata din Romania, de la un magazin de aici. Daca au vindut echipamente si la "magarul ala", nu am idee. Sper ca nu de la ei a pornit focul, oricum...
De unde discutia cu "maxim"? Ti se pare ca eu vreau sa maresc acel maxim? Ti se pare ca vreau sa fortez limita instalatiei?!
Mai incercam odata: instalatia mea este corect dimensionata, cu circuit separat, cablu de 6x3 monofilar, siguranta cu diferential, curba B, prize industriale si tot ce trebuie. Limita nu este data de instalatie, ci de puterea contractuala alocata. Mai exact 13.5, pe trifazic. Cu alte cuvinte, 4.5/ faza. Cand statia este conectata la masina, si masina setata la "maxim", trage linistita cu aprox 7 kW ( aprox 32A). Doar ca linistea este curmata de contorul smart care, dupa cateva minute, spune ca este depasita puterea contractuala, si opreste. As putea sa cer marire de putere, la 21 de exemplu, dar numai de birocaratie nu am chef acum. Setand masina la "reduced", trage cu 16A - adica cam 3.5-3.8 kW. Sub limita contractuala/ faza. Repet - limitarea de la masina. Acum - tot ce am vrut sa aflu este daca pot seta ceva la masina pentru a mari acea limita "reduced", de la 16A la, de exemplu, 19. In speranta ca "reduced" nu inseamna jumatate din ce intra, ci este o valoare definita in soft. Si cam atata.
revenind la exemplul cu Tesla - daca o conectam fara sa ii spunem din meniu sa limiteze, tragea ca si i3-ul, cu 7kW. Si iar zicea contorul smart "stop". Asa, setand din meniu sa traga doar cu 19A, s-a incarcat cu 4.5 kW. Si totul a fost ok. Ceea ce as fi dorit si eu.
Unde arde?
BTW - in panoul stradal, langa contor, am sigurante de 32A. Si nu sunt puse de mine, cu litza
PS - kkt, magari, idioti, "romani adevarati" etc. Esti calm, ce sa zic..